Mercruiser 454 kunnostus.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja marko84, 8.9.2023.

  1.  
    Kimpsu57 tykkää tästä.
  2. marko84

    marko84 2nd gear

    Pirkkapekkako siel vaa onki:D
     
  3. marko84

    marko84 2nd gear

    Nostin bensa pintaa, oli n. 1.5mm alempana mitä ohjearvo.
    Toisiopuolen toiseen suuttimeen menevä kannen ilmaputki oli osittain tukossa, näky läpi, mut reikä oli ahtaampi mitä pitää. Lisäks toision neulojen hangerissa oli pieni "säätö/välys" jolla vartta sai pidemmäksi joka taas nostaa enemmän neuloja kun toisiot aukeaa.
    En tiä mikä oli se juttu, mut nyt kulki huomattavasti paremmin ja ehkä ihan viimesellä 100rpm hiuka kuulu jotai pientä. Sai jopa pienen parannuksen maximi nopeuteen.
    [​IMG]
     
  4. Kurkkasitko niitä pääsuuttimia? Minkä kokoiset siellä nyt on?
     
  5. marko84

    marko84 2nd gear

    Ensiössä on 68 pääsuutin kuten tossa sun kuvassa. Mut toisiossa säädetään seos neulojen paksuudella ja niihi myydää myös hangereita joissa reiät eri korkeudella neuloille. Tuossa omassa magissa ne on huomattavasti isommat mitä vakio 454. Omassa on 0.0440 ja 454 on 0.0686 noin 7 pykälää pienemmät tikut.
     

Kerro tästä muillekin!