mercury comet 65

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja steelofamerica, 10.2.2012.

  1. steelofamerica

    steelofamerica Gearhead

    tarviiko 65 mercury comet, muutoskatsastukseen ohjaustehostimen, ku nyt on paikalla entinen manuaaliohjaus, ja nokalle on sovitettu 302 kone, muutosluvat v8 on myönnetty 86 vuonna ja niissä lukee että jarrut on suurennettava ja navat vaihdettava 5 pulttiseks, tietty laatikko on v8 sopiva ja perä on 9 tuumanen, jarrut on isot rummut edessä ja takana, kallistuksenjakaja on v8 mussesta, meenkö vaan näillä eväillä konttorille taitaa tuo kääntyä ilman tehostintaki jos on riski kaveri niinku mä, :pinup:
     
  2. renttu81

    renttu81 Gearhead

    Riittää leimalle mut ei kyllä oo mikään herkku ajella. Vaihdat vaikka sitten seuraavaan leimaan sen tehostimen tai leiman jälkeen. Niitä kukaan sen tarkemmin pitäis syynätä. -65 chevy-2:nen oli aika "mielenkiintoinen" ajettava kutosen peruja olevalla ohjauksella ja 350+4speed. man.
     
  3. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Jos tota ei ole katsastettu sen -86 jälkeen jo uudelle koneelle, niin voipi olla,
    että joudut hakemaan uudet luvat.
     
  4. Lassi

    Lassi Gearhead

    Miulla oli -65 Comet pikkulohkolla. Ja rekisteriotteessa oli vaan mainittu koneen vaihto ja etujarrut Mustangista. Takana oli vielä se pikkuperäkin. Tais olla 90-luvulla muutoskatsastettu.

    Vähän siistii oli kaahata tehostamattomilla jarruilla ja ohjauksella :D
     
  5. KKOSKINEN

    KKOSKINEN Gearhead

    Ei tollaisia ennakkolupia enää tarvita. Hommaat sen koneen nokalle, jostain tiedot V8 mallin jarruista ja jousista ym. Service Manual on hyvä lähde. Voi olla että konevaihtoehdot ja vastaavat jarrut löytyy valmiina taulukkomuodossa. Merkkikerhoillakin voi olla valmiina printti tätä tarkoitusta varten. Muutoskatsastuksessa kysytään mistä vaihdetut osat on hankittu. Ihan vaan henkilön nimi riittää. Ja en usko että ohjaustehostimesta tosiaan edes kysytään mitään. Eli mene vaan konttorille noine eväineen.
     

Kerro tästä muillekin!