Metsälöytö, mikä hytti??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Hebster52, 19.10.2006.

  1. Hebster52

    Hebster52 3rd gear

  2. mie

    mie Gearhead

    Mittaristo keskellä, olisiko joku Brittien tekele.
     
  3. Hebster52

    Hebster52 3rd gear

    Joo, kävi myös mielessä saksalaisvalmisteista..? Pitäis ehtiä viikonloppuna itsekin paikalle tarkistamaan tarkemmin. Sekä selvittää kenen mailla lojuu... :wink:
     
  4. Liipo

    Liipo Gearhead

  5. Hebster52

    Hebster52 3rd gear

    Vautsi!! Ilmi selvä Rhein Foordi!! Sitä saksalaista nimitystä minä olin etsimässäkin. :rotfl: Kiitti!!

    Juu, haetaan pois... :D
     
  6. Liipo

    Liipo Gearhead

    Moro

    Jos jotakuta kiinnostaa toi hytti mikä on mun kuvis niin voin kertoo mistä se löytyy!
     
  7. RabaFari

    RabaFari 1st gear

    Liipo,kiinnostais,laitoin sulle yv:tä..
     
  8. TTA

    TTA 1st gear

  9. Landaulette

    Landaulette 3rd gear

    Lisää metsälöytöjä

    Herkkää metsäautomiljöötä... hyttiä en tunnista, mutta liitän mukaan nettisosoitteen, josta löytyy lisää kotimaisia metsäautoja. Alue on tosin melko suppea; Rauman seutu: http://www.metsaauto.net
    Saa kommentoida;)
     
  10. Liipo

    Liipo Gearhead

Kerro tästä muillekin!