Midnight Sun Drag Festival Piteå

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja PPRCuda, 14.6.2022.

  1. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Jälleen kolmipäiväisenä. Be There!

    [​IMG]
     
    sbm396 tykkää tästä.
  2. sbm396

    sbm396 Gearhead

    Joo kyllä tuonne lähdetään TD Cudalla
     
    supo ja PPRCuda tykkäävät tästä.
  3. Duster440

    Duster440 Gearhead

    Jos menee nappiin niin mennään. Td cobaltilla

    Katsotaan.......
     
    PPRCuda tykkää tästä.
  4. Rami_Vaan

    Rami_Vaan 2nd gear

    Onko mitään tuloksia jossain?
     
  5. Mika.V

    Mika.V Gearhead

    Muokattu: 10.7.2022
    Rami_Vaan tykkää tästä.
  6. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Mikko Rajaniemi 6.389. Uusi 2 pyöräisten rataennätys. Ja katsomoissa pirusti porukkaa.

    [​IMG]
     
    Muokattu: 10.7.2022
    Herje, Rami_Vaan ja MRKM tykkäävät tästä.
  7. MIAMIDRAGRACING

    MIAMIDRAGRACING 2nd gear

    Oletkos koska käynyt, 90 luvulla Pro stockkia ajettiin ja osallistujia ja yleisöä oli paaaljon
     
  8. MRKM

    MRKM Gearhead

    Sirpalla vaan kyyti kylmenee, JES!!!
     
    Rami_Vaan tykkää tästä.
  9. Rami_Vaan

    Rami_Vaan 2nd gear

    Viimeksi vuonna 1994 kun Anita ajoi sen ekan TAD 5:n (5.950) silloisessa Midnight Sun Internationals - kisassa joka oli ensimmäinen European Challenge kisassa ajettu 5:n (Briteissä oli Steve Read ajanut jossain paikallisessa kisassa, eli ei Santa Podissa 5.975 jo vuonna 1992, ajoi myös vuonna 1993 ajan 5.966 myös jossain paikallisessa kisassa). Oli hieno kisa ja porukkaa oli paikalla... Samanlaiset "katsomo-rakenteet" oli silloinkin!
     
  10. Rami_Vaan

    Rami_Vaan 2nd gear

    Hienoooo!!!

    Nousee hyvin DRDB. EU Listalla sijalle 18. (juuri Salakarin ja Paljakan edelle).

    https://www.drdb.eu/pbcls.asp?cls=10

    Tietysti odotus on kova sen suhteen, että Tierpissä (tai jopa Gardermoenissa ennen sitä, jos joku Suomalaisista menee sinne) lista muutuisi paljonkin.
     
  11. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Vuodesta 1982 joka vuosi lukuunottamatta paria -kolmea vuotta jolloin olin YK -joukoissa jne. Itse olen ajanut tuolla Satellitella, nyk. Miami Vice Barracudalla ja Wheelie Wagonilla, ja noita kulta-ajan vuosia ei tietty voi nykyaikaan verrata. Olihan Piteå myös ennen vanhaan mukana EM -kalenterissa ja sen kisan menettäminen vaikutti hommaan paljon.

    Nykyään kisa-aluetta on kehitetty paljon uusimalla rataa, tehty kioski ja ravintola, vessat ja nyt uusimpana kisatiimeille pesutilat. Samaa aluetta käytetään nykyään myös Drifting -kisoihin ja kesä/elokuussa on Kadunmiehenpäiviä ja näyttelyitä. Olisko tämä sitten Business -kielellä sitä toiminnan sopeuttamista tms. Hommaa pyörittää SHRA Luleå - ei mikään yritys.

    Kova yritys on olla taas itse ensi vuonna tuolla kilpailijana. Rata on hyvä ja mulla on tuonne matkaa vain 200 kilsaa.
     
    Muokattu: 10.7.2022
    kuula ja Herje tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!