Mig hitsin kuljetus kyljellään?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja FeV-8, 27.5.2013.

  1. FeV-8

    FeV-8 Gearhead

    Morjensta!

    Pitäisi viikonloppuna hakea hitsi talliin n. 100km päästä. Voiko sen kääntää kyljelleen farmari auton sikaosastolle, jossa se kulkisi kätevimmin, vai otanko kärryn?

    Onko siellä mitään komponentteja tai vastaavaa jotka eivät tykkää/vahingoittuvat jos koneen kääntää kyljelleen.

    Kone on wallius blueweld 222.
     
  2. exoddus

    exoddus 3rd gear

    Kyljellään oon omaani joutunut kuljettaa myös, eipä toi ainakaan ollu moksiskaan. kone oli Esab Origo C280
     
  3. onre

    onre 3rd gear

    Jos ny haluat pelata oikein varman päälle niin ota lankarulla kuljetuksen ajaksi pois.
     
  4. Jülppü

    Jülppü 2nd gear

    Muuntaja ja diodisilta voi kovassa töyssyssä irrota/kiinnitykset vääntyä jos on kylellään, ne kun on pohjastaan pultattu koneen pohjaan kiinni...
     

Kerro tästä muillekin!