Mikä väriksi -70 Chargeriin.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja MikkoV, 26.10.2006.

  1. Ck

    Ck Gearhead

  2. kime2

    kime2 Gearhead

    Kyllä siitä kiiltävän musta ilman raitaa tulis jos olis mun chargeri ja sikaleveet centerlinet alle 8)
     
  3. Granaatu

    Granaatu Gearhead

    Laita se musta väri, sehän sua eniten itseä taitaa miellyttää. Vaikka tuolla alussa sanoinkin ettei sovi sinisen sisustan kanssa, mut jos vielä modifioit ja verhoilet sisustaa niin musta maali pintaan vaan jos siltä tuntuu. Siihen ei varmaa nopeasti kyllästykkään. Musta on hieno väri tohon Chargeriin, kaikista häijyimmän näköinen mun mielestä. Eikä mitään vinyyliä!
     
  4. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Jos mulla olisi 70 charger, niin joku tumma väri olisi valinta.

    ja ehdottomasti säilyttäisin alkuperäiset makkaratopatut vinyyli tai nahkaistuimet, ne on erittäin race, ja kuuluu osana tyylikkääseen muskelihenkeen!!!
     
  5. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Ne alkuperäiset jakkarat on kyllä oikeesti pikkasen koomiset. Ei ulkonkönsä puolesta mutta yritäppä keikkua niillä ja ajaa vähän kovempaa. Eli sivutuelliset sporttijakkarat vaihtuu ilman muuta, alkup verhoilumallia voi kyllä hyödyntää niissä.
     
  6. Mr. Horsepower

    Mr. Horsepower 1st gear

    jos ois miun valinta väriin ja ois sininen... sisuta....

    tumma helmiäis vioetti... ??

    hopee on vaan niin kalpee minun mielestä... (pappamainen)

    limeen vihree ois ihan kiva mutt sotikkos se sisutankanssa :)


    oranssi on riidassa sinisen kanssa... hemi oranssi ois makee muuten :D
     
  7. jknR

    jknR Gearhead

    Joku tommonen vois kanssa sopia.

    [​IMG]

    Tuollainen tumma helmiäisväri tuo ainakin muodot esiin.

    Tai sitten gun metal voisi olla kanssa ihan hyvä väri.
     
  8. jadeville

    jadeville Gearhead

    Vaimolla on tollainen, http://kuvablogi.com/nayta/720210/ ja mun mielestä toi musta on kyllä paras väri chargeriin, tässä on kyllä myös musta sisusta. Jotenkin mun mielestä tällaiseen kuuluu noi 15" renkaat valkotekstillä, mutta eihän sitä tiedä mitä siihen vielä tulee, kun vaimo tietty päättää... :odroll:
     
  9. jknR

    jknR Gearhead

    Noita mustia on vaan aika paljon...
     
  10. greenrtse

    greenrtse 1st gear

    green is mean :)
     
  11. Aamupaisti

    Aamupaisti 3rd gear

    Onkos chargeriin muita vaihtoehtoja kuin http://www.musclecarart.com/images/semi ... harger.jpg

    Se olisi oma valintani, ehkä vielä hieman tummemmaksi sävytettynä. Mahdollisesti mustaa raitaa jos pitää vauhtiviivoista..

    Kiiltää hyvin, eikä ole se ainainen jokapaikasta tuttu musta.

    Minun unelma auto.. Jos vielä jokupäivä tuollaisen omistaisi *huoh*
     
  12. jknR

    jknR Gearhead

    Erittäin hyvin sanottu siellä takana. Vai miten se nyt menikään. :poff:
     
  13. mopar miäs

    mopar miäs 3rd gear

    väristä

    eräs paljon autoja sivuhommina maalannut kaveri totes meikäläisen värivalkkauksista että kaikki ne komeita on kun on hyvin maalattuja
    eli laatuhan se ratkasee
     
  14. hlappis

    hlappis Gearhead

    candy apple red....
     
  15. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    Mustakin mustia on mustanaan joka sekin on hyvä väri mutta....

    ei muuta kun netin bittiavaruudesta kuvia selailemaan :odroll:
     

Kerro tästä muillekin!