Millainen paketti...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Markuk, 26.2.2010.

  1. Markuk

    Markuk 2nd gear

    Moroso

    Tällainen tekniikka paketti olisi tulossa, mitä tietäjät ja viisaat osaa sanoa koneesta, lootasta ja perästä. Pitäisi tekniikan kestää...

    383 stroker motor with 430 horsepower
    Crane cam
    30 over flat top pistons
    new crankshaft
    new lifters
    new bearings
    new pushrods
    new pistons
    new heads ( 194 GM stock )
    valves ground to 202
    heavier valve springs
    completely rebuilt 400 turbo automatic
    3,200 stall converter
    3 inch dropped spindles
    Headers
    Flowmasters
    Adjustable rear coil springs
    All new front end
    Pete Jackson Gear drive
    Positraction Ford 9 inch rear
    Mini tubbed
    Steel cowl induction hood



    Engine # 3970010 states that it is a 77-79 ( probably original engine )
    It is an “L” Chevy engine 350 ci 5.7 liter
    Bore 4.00 crank forging # 3932442 head casting 3973487 333882
    Short block # 129100 complete # 305010 crank kit # 22100


    Supposedly built by Savage Auto Parts Hamilton, OH
    Owned at the time by James Riley of Hamilton 513/726-4647
     
  2. kime2

    kime2 Gearhead

    Voi teho pikkasen jäädä kotimaisissa dynoissa alle tuon 430hp:n mut vääntöä varmaan löytyy kivasti,vaikkein tuosta nokan arvoja löytänyt...

    Tuolla voimansiirrolla ainakin kestää antaa määrättömästi kenkää tuolla koneella!

    Turbiinissa on kyllä aika reilu stalli,kun otetaan huomioon millaset kannet tuossa on ja millasia nokkia niille taas vois ajatella...
     
  3. Markuk

    Markuk 2nd gear

    Millaiset nokat sun mielestä oisi passelit...

    Konetta ei ole dynotettu "vielä", on sisään ajossa, tuo 430 hp on koneen rakentajan antama arvio, kun vastaavia on kasannut.

    Tuolla paketilla ajettu vasta noin 500 mailia. Minkä verran pitäisi ajella vielä "varovasti" ennen kuin uskaltaa antaa kenkää :)
     
  4. kime2

    kime2 Gearhead

    Mikä imusarja,mikä kaasari,paljonko ruttua,mitä on tehty kansille jne?

    Uskaltaa antaa jo kenkää!
     
  5. Markuk

    Markuk 2nd gear

    Kunhan AUTO on täällä täytyy tsekata nuo... imusarja,mikä kaasari,paljonko ruttua,mitä on tehty kansille jne?
     
  6. kime2

    kime2 Gearhead

    Ilman noita tietoja on aika hankala sanoa millasta nokkaa sinne vois työntää!
     
  7. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Munkin mielestä melko rohkea arvio myyjällä tosta tehosta. Onhan toki mahdollista, että toi onnistuu, mutta noilla kansilla sitä epäilen.

    Tossa kombinaatiossa olevaan koneeseen sanoisin yhden dyno-omistajan sanoin: Ennen kaikilla oli 500 hp moottoreita, sitten mä ostin dynon ja nyt niitä ei oo enää kellään :poff:
     
  8. Henkseli

    Henkseli Gearhead

    Joo, noi kannet voi olla ihan ok, mutta mitäs virtaukset niissä ÖNN?

    Crane cam ei paljoo kerro, mut jos nuo kannet virtaa nokan nostoalueella sopivasti, niin uskovana vois tuo 430hp toteutua.

    Elikäs mainoslukemiin ei ole luottamista, jos ei speksejä tarkkaan tiedetä.

    Muuten huva paketti, jos kaikki kuluva on uutta eikä mitään hipostelua haeta. Hinta määrää, mikä on uutta ja mitä noi em. arvot ehkä ÖNN. Saakko ite halvemmalla tehtyä vastaavan setin, jos et saa niin lienee ihan huva ostos.

    Muutama juttu tossa listassa viittaa myyntihakuisuuteen, mutta hinta määrittää kannattaako vaiko eikö. Ostaja harkitkoon, ja ainna kannattaa kysyä.

    Mutta meleko ylimalkanen ilmotus, kysy lisää myyjältä.
     
  9. Henkseli

    Henkseli Gearhead

    Ja kun Lahessa asutaan, niin kysy lisää olemassa olevasta 383+350 paketista allekirjoittaneelta. Voi olla jopa hippasen halvempi kuin Ameriikan sedällä. Voi koeajaa, mutta oot vissiin ostamassa kokonaista autoo, kun on tollaset tiedot?
     
  10. Markuk

    Markuk 2nd gear

    Juu, SUURIN osa tossa on pelkkää myyntiä...

    Ei tossa koneessa ole kyllä +400 hepoa ? Mieluummin +300, mut sen tiesinkin kun ton ostin.

    Myyjä lähetti Malibusta muuten paljon kuvia ( korista ) ja se on todella RUOSTEETON, ettei ole mitään mätä reikiä missään, pohjassa pinta ruostetta paikka paikoin. Tää hyvä korisuus ja tekniikka kaupanpäälle sai mut ostaan ton "harvinaisen" 2D Malibun.

    Tossa yx Yuo Tupe pätkä...

    http://www.youtube.com/watch?v=iJiat8gS ... re=related

    Cruisailaan ja välillä leikitään :odroll: nyt tää kesä tolla paketilla, syksyllä kone poies ja saa Ojalan Jukka rakentaa tosta kunnon myllyn, tai sit laitan koneeks jotain ihan muuta :wink:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Kapiini on jo muuttunut, rattivaihde sai lähteä räikän tieltä ja putket hitsailtiin loppuun asti. Ei tuolla kyydissä ollu Erkkikään kun KUMISI aivan hel****ti maantiellä...

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG]
     
  11. kime2

    kime2 Gearhead

    Ompas melkoisen hieno malibu!
     
  12. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Kyllä. Hieno on [​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!