Minkä lokari

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja leksa, 15.9.2011.

  1. leksa

    leksa Gearhead

    Kävin penkomassa kotitalossani "arkistoja"

    Löysin kätköistäni yhden lokarin joka on kai jonkun mallisen Valiantin ?
    Kunto on välttävä, mutta peltiä käsittelevä siitä saa jotain rakennettua. On kaupankin jos joku tollasta tarvii

    Valiant -63 mittaristokin näyttäisi olevan. On kaupan.

    On käynyt niin etten enää muista mitä minulla on.

    http://www.leksanet.com/index.php?optio ... &Itemid=72
     
  2. MJF

    MJF Double Gearhead

    Mielenkiintosen näköstä tavaraa näyttää olevan arkistoissa 8) Onko tuo -63 mädännyt kelvottomaksi kun toisen hommasit projektiksi? Siihen ei montaa vuotta mee että rupiaa tavarat unohtuun. Ittellä oli tuommonen 3-4 vuoden euroharrastuspätkä, nyt tahtoo tulla aina uusia osia nurkista vastaan "jaa mulla on tuommonenkin" :lol:

    Tuosta lokasuojasta mulla tulis mieleen joku -73-74 Dart
     
  3. dart -66

    dart -66 Gearhead

  4. duster70blower

    duster70blower Gearhead

    Juup, toi on Dartin loksu, käy tietty Valianttiinkin, mutta Valiantin loksussa on "ulkoneva" kaari.
     
  5. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Niinpä olikin :oops:
     
  6. leksa

    leksa Gearhead

    Hienoa että löytyi malli mihin loksu käy. Joutilas on jos joku kaipaa.

    Se 63 on tosiaan hiukan liian mätä minun kyvyilleni. Harmi ettei ole mikään challenger tai vastaava, olsi jo joku hakenu ja kenties kunnostanut.

    Ajattelin ensin purkaa sitä ja katsoa onko runko osastakaan mihinkään. Konepelti ja takapaksin kansi ainakin "jää käteen" niin ja ovet.

    Mutta siinä on listoja ja takavaloja yms..

    katotaan nyt.
     

Kerro tästä muillekin!