Missä Heinosen DTM-Musse?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja ccraft, 14.1.2007.

  1. ccraft

    ccraft 1st gear

    Onko kellään tietoa mitä kuuluun Pertti Heinoselle ja Pertin pari vuotta sitten maahantuomalle ex-DTM Mustangille, kun ei ole peliä näkynyt...


    Chris
     
  2. pontso

    pontso Gearhead

    jos kyseessä on lekuri , niin valmistuu kuulemma pikku hiljaa sanoi moottorimies
     
  3. musse67

    musse67 3rd gear

    Syksyllä 2005 Heinonen kävi DTM-mussen kanssa Jurvassa mussekerhon ratapäivillä, mutta auto pysyi reissun trailerilla kun puotteli sen verran kovasti vettä. Harmi sinänsä, olisi ollut hieno nähdä auto tosi toimissa.
     
  4. exquisite

    exquisite 1st gear

    pertti tais sanoa että ens kesänä pitäis näkyä tosi toimissa.
     
  5. ccraft

    ccraft 1st gear

    Onko tietoa tuleeko roadsportiin, avoimeen luokkaan, Baltic GT:hen vai minne?

    Pari vuotta sitten kun näin auton se oli aivan kondiksessa, onko sille tässä välissä tapahtunut jotain, lippa, kone poks, tai jotain?
     
  6. heka95

    heka95 1st gear

  7. exquisite

    exquisite 1st gear

    jos en väärin sano, oisko ollu baltic GT.

    ainakin oli aika riisuttuna auto kesällä. meni vissiin kaikenlaista palikkaa
    vaihtoon.


    mulla löytyy muuten videopätkää noilta DTM vuosilta.
     
  8. MadMike

    MadMike Gearhead

    Tuskin nyt sentään roadsportiin :)
     
  9. ccraft

    ccraft 1st gear

    tuleepas

    Varma tieto varikolta, tulee sitten roadsportiin
     
  10. rx_racing

    rx_racing Gearhead

    Eli siis ilman ABS:iä ja 17" vanteilla?
     
  11. MadMike

    MadMike Gearhead

    Re: tuleepas

    Nyt ei ole vielä 1. Huhtikuuta ;-)
     
  12. MadMike

    MadMike Gearhead

    joo ja 245 tai 265 siviilikumeilla ...hohoooo
     
  13. Älä ny mike vittuile, hyvä että kalustoa tulee viivalle. Toisille sopii saippuakumit paremmin kuin toisille :rotfl:
     
  14. rx_racing

    rx_racing Gearhead

    Mun mielestä voitais sopia niin et mä saan aijaa isoilla jarruilla, pyörillä ja slickseillä. Kun mä kuitenkin olen niin käsi etten pärjää.....
    Ei varmasti tule vastaväitteitä keneltäkään tosta jälkimmäisestä osasta!
    Tietty joku niuhottaja sanoo et mulkin pitäis olla samat säännöt.
     
    MadMike tykkää tästä.
  15. MustangGT

    MustangGT Gearhead

    DTM Mussesta oli juttua FHRA:n lehdessä joskus 2005.
    Mielenkiintoinen peli... :lol:
     
  16. MadMike

    MadMike Gearhead

    Joo ei siinä mitään, jos ei ikinä slicksin makuun ole päässyt niin kyllähän saippukumit käy, ero vaan on siinä että Slickseillä erottuu jyvät akanoista kun alkaa kyyti olemaan kohdallaan.
    Saippukumeilla taasen on kuin jokkista ajelis mutta tämä onkin vaan mun mielipide.
    Ja se joka on käsi/aloittelija niin se jää slickseillä huomattavasti enemmän kuin siviilinakilla paremmalle kuskille.
    Mutta DTM-auto Roadsporttiin se on mun mielestä kuin helmiä sijoille...
    Onhan olemassa Baltic GT tai Nordic Supercars jossa pääsis kokeilemaan aidosti mihin rahkeet riittää... ja taas saisi yksi viiksivallu vinkua kun V8sit on liian tehokkaita...
     
  17. ccraft

    ccraft 1st gear

    Millä kokemuksella puhut?

    Parahin Mike

    Kaikella kunnioituksella, mutta sun kokemuspohjalla (ei slicksejä, paitsi moottorisahanmoottoriset hetekat, ei V8 luokkaa katukumeilla, ei jokamiesluokkaa), joka on vain puolitusinaa keskenjäänyttä projektia ja olenko oikeassa 1 vai 2 muuta autokilpailuja kuin nää hetekat, niin OLISIN HILJAA ja antaisin niiden harrastaa joilla projektit menee maaliin ja pakka kestää.

    Kokeile vaikka jotain rekkaspedefoorumia missä mitellään Ivecon ihanuudesta :)
     
  18. MadMike

    MadMike Gearhead

    Heh taisin suututtaa jokkiskuskin... :rotfl:

    Annetaan nyt sinunkin kuikuilla tallinikkunasta (ulkopuolelta) tai tutun tutun kautta miten "Pertin projekti" etenee.
    Toivottavasti nähdään suomenkin radoilla mittelemässä tosissaan eikä missään höpöhöpöluokassa.

    Offtopic Parahin "Chris" (Owen???)
    tarvitaankos aina omakohtaista kokemuspohjaa että voi sanoa jotain esim mielipiteensä tai kokeneempien kuskien mietteitä?
    Jos näin on tämäkin foorumi voitaisiin sitten sulkea kokonaan....EIKÖS?

    Ja Tässä sulle Ivecoa :)
    [​IMG]
     
  19. MadMike

    MadMike Gearhead

    Roteestiii...mä olen toinen käsi joten mä haluun kans samat säännöt :poff:
    Ja Tuskin jokkiskuskit ja muut elintransplaatioitten kanssa tapelleet väittää vastaan?
     
  20. herrakani

    herrakani 1st gear

    Eh?

    Seis hiekkalaatikkojutut.
     

Kerro tästä muillekin!