Missä Heinosen DTM-Musse?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja ccraft, 14.1.2007.

  1. MadMike

    MadMike Gearhead

    Jeps lopetan omalta osaltani. Mutta eiköhän konsensus ole että Roadsport on rata-autoilun roskapönttö/jokkisluokka ja siksi omaakin suosion ?

    Esim SM-Sarjoissa painotetaan jopa auton korimallin siisteyteen ja tuoreuteen..toisaalta sääli mutta taviskatsoja ei välttämättä noteeraa 20v vanhaa autoa kilpuriksi saatikka sponsorikohteeksi.

    Tietenkin sitten kun DTM-Mussen näkee viivalla voi jokainen arvioida paljonko DTMää siinä on enään jäljellä jolloin voi päätellä sopiiko se siinä kuosissaan Roadsporttiin tai esim. Nordic Supercarsiin jossa seassa myös 60 luvun Stingrayta...Ja paljon muuta mukaanlukien erään savolaisen Viper.
    Mutta DTM musse Roadsportissa on kyllä kuin Kuunari Koivisto betonoituna.
    [​IMG]
     
  2. rx_racing

    rx_racing Gearhead

    Puhutaanko nyt siis luokasta joka on viralliselta nimeltään HARRASTEAJONEUVO Roadsport V-8. Ja että sinnekö DTM -autoja.....

    Joo...tosin vastustan kyllä tota roskapönttöluokaksi nimittelyä. Onhan siellä niitäkin, mutta niinkun toi oma mopo niin siinä on kyl tärkeempä ollu ulkonäkö ja oikee henkisyys....
    Kysykää puikki mieheltä miksei ole spoileria autossa vaikka varmasti auttais!
    Mä mielummin pidän auton ehjänä kun vedän viimeseen asti kyljet ruvella. Joo ei toi tietysti ole toi kaikken rallein asenne, mut hei!! harrasteajoneuvoluokka....
     
    MadMike tykkää tästä.
  3. napa

    napa 3rd gear

    roadsport luokka nyt sattuu olemaan ainut rata-auto luokka, joka mut on saanut maksamaan autokilpailujen katsomisesta vuoden -87 rallycrossin EM osakilpailun jälkeen (ajettiin niillä B-ryhmän autoilla), nämä SM luokat ei todellakaan ole innostanut millään tavalla mua, sama kuin jos menis kattelemaan sittarin parkkikselle jotain golffeja ja muita nykyautoja :argue: pitää olla todella kieroutunut mielikuvitus, jos on saanut jotain fiboja näistä "vakioautoista" :mad:

    ketä kiinnostaa joku rata-auton siisteys ja ulkonäkö (varsinkaan, jos ne muistuttaa jotain naapurin kauppakassia...), jos siinä ei ole "munaa"...

    kilpurissa pitää olla tehoa ja ajettavuutta, eikä millään ulkonäöllä tai sponsorien kiinnostuksella ole väliä :p
     
  4. Jza

    Jza Double Gearhead

    No just se! Vähän kun lähtis nitronatseihin kattelemaan pelkkiä bracketteja nämä superkakstonniset ja muut kikotinluokat :poff:
    Menkööt vaikka kuin kovaa, mutta jos meno on munatonta kuin Astran ajaminen soratiellä, niin ei sitä kukaan jaksa seurata.

    Mielummin meteliä, huutoa, rytinää ja vähän tulta peliin, niin johan alkaa yleisöäkin kiinnostamaan.
     
    12345678910 tykkää tästä.
  5. stangrider

    stangrider Gearhead

    Vastaus otsikon kysymykseen: Tallissa on.

    Monta jossia ja mutkaa matkassa ennen kesää,
    mutta jos auto jossakin sarjassa tulee näkymään tulevana suvena niin se on tuossa alhaalla ja sen GT-luokka.. Paikkakunnat näkyy kalenterissa.



    http://www.rata-sm.fi
     
  6. kumma juttu, että mike sitten todistetusti käy kuikuilemassa noita roskapönttökisoja vaikka "normaalisti" kiertää kaikki arvokisat F1:stä, DTM:n , Lemansin ja Belcarin kautta Nascariin.

    Voi olla, että DTM musse on ylivertainen legenda ja vähän överiä harrasteluokkaan, mutta siellä on säännöt samat kaikille ja yllätyksiä voi tulla..
     
  7. MadMike

    MadMike Gearhead

    Mistä sä tollasia sekoiluja olet kuullut...koskahan minutkin on nähty Roadsportia katsomassa...jaa juuh kerran tällä vuosituhannella bytheway, ja se ylittää täällä uutiskynnyksen..Wau mä olen otettu (Not).
     
  8. MadMike

    MadMike Gearhead

    Hienoa..toivottavasti GT luokka toisi piristystä maamme rata-autoiluun.
     
  9. MadMike

    MadMike Gearhead

    Ei noi 90 luvun alun DTM autot kovin eksoottisia ollut mutta kuitenkin täysiverisiä kilpureita verrattuna "roskapönttöluokkin" ..ja huom tämä ei ole minun käyttämä nimitys Roadsportista mutta tuttavapiirissä on moni joka sitä siksi kutsuu vaikka kuinka koitan oikaista.
    Kait se roskapönttö on vaan helpompi lausua....
     
  10. MadMike

    MadMike Gearhead

    Täysin samaa mieltä ja muuten ei ne superit sun muut ollut edes nopeita kun teki debyyttiä....
    CamaroCupperit ajoi olikos se nyt 0.3 sec päähän noitten kierrosenkasta ja Camaromiehet oli ekaa kertaa Alastarolla !
    Mä en ole ikinä pitänyt näitä supereita tai sportteja yhtään minään mutta enter kunnon urheiluautot/protot niin aletaan puhumaan asiaa.
    Ei myöskään kiinnosta formulat tehdään sekin tässä selväksi.
    Ryminä ja pauke on tiettyyn rajaan sakka ihan ok mutta sitten on kolikon kääntöpuoli...metelin ja "häiriön" vastustajat.
     
  11. MadMike

    MadMike Gearhead

    No asian käänteinen puoli..jos auto ei ole siisti ei saa rahoitusta siihen että siinä olis tehoa ja ajettavuutta eli auto jää makamaan talliin...
    Väitän että mulla on tallissa Ex-kilpuri jossa taatusti on munaa...ominaisuuksia sun muita ei senkään vertaa mutta se joka haluaa voi 50th eurolla ostaa sen pois.
     
  12. Putte

    Putte 1st gear

    Kyllä autosta oli juttua Takaluukusta-lehden numerossa 1/2005. Samana vuonna auto oli American car Showssa muistaakseni FMOC:n osastolla ja FMOC:n kautta juttukin tuli lehteen, mistä vielä kiitos tekijöille. Käsittääkseni sama juttu on julkaistu myös FMOC:n Corrallissa.
     
  13. Jukka

    Jukka 3rd gear

    Pakko tarkentaa kun asiasta jotain tiedän.

    Juttu oli kai napattu Takaluukusta lehteen Corralista?
    Mustang GT tietää asiasta enemmän kun jutun kirjoittikin.
    Ymmärtääkseni lupaa tuon jutun julkaisuun ei kysytty kirjoittajalta???

    Itse DTM-Mustangista...
    Auto EI ollut American Car Show`ssa vaikka näin oli omistajan kanssa sovittukin.
    Tuo FMOC:n kerho-osasto oli tuona vuonna mun+tiimin hoidossa.
    DTM-Mustang oli mun hoidossa ja asia oli sovittu omistajan kanssa yksityiskohtia myöden.Sain kuitenkin tekstarin omistajalta ettei auto tulekaan siinä vaiheessa kun muut autot jo olivat Messukeskuksessa.

    Hiukan jäi asia silloin harmittamaan kun autosta oli jo "rummutettu" ja mainostettu.
    Kyseessä kuitenkin oli FMOC:n kerho-osasto ja samaisen kerhon ex-puheenjohtaja.

    Lyhytpinnaisempi kaveri varmaan olisi hommanut hemekankaan...???
     
  14. MustangGT

    MustangGT Gearhead

    Noinhan se meni.
    Harmitti aikalailla kun virallisessa näyttelylehdessäkin ehdittiin jo hehkuttaa
    harvinaisuutta.

    Itse jutun bongasin sattumalta Takaluukusta lehdestä. Teksti tuntui tutulta ja ihmettelinkin jonkin aikaa kunnes huomasin sen olevan omani.
    Niin yleensä kohteliaisuuksiin kuuluu kysyä kirjoittajalta saako jutun julkaista jossain muualla mutta eipä siitä sen enempää :x

    Auton omistajana olisin ylpeänä tuonut vekottimen paikalle ja kerännyt
    mainetta ja kunniaa....nyt taisi mennä toisinpäin :-?
    Rahasta ja kuljetuskalustosta se tuskin oli kiinni....
     
  15. attes

    attes 1st gear

    Eikös tuo DTM mustangi ollut alastarossa viime sunnuntaina ajamassa? oli siisti peli.
     
  16. V-100

    V-100 1st gear


    Kuulemma oli ja nyt jahdataan silminnäkijöitä... Se on toi mutka-ajo...

    http://tinyurl.com/2khgxn


    Edit: Vai onkos se juuri yllekirjoittanut. joka noita näkijöitä kaipailee?
     
  17. attes

    attes 1st gear

    jäin kiinni...en kehdannut tänne koko postia laittaa... mutta noin kävi, valitettavasti kaikkien kannalta.
     
  18. V-100

    V-100 1st gear

    Nooh - mutkaradalla aina sattuu ja tapahtuu. Mustang-kerholaisten sivujen kautta homma voisi nytkähtää eteenpäin:

    www.mustangclub.fi/
     
  19. Arto65FB

    Arto65FB 1st gear

    En kyllä ymmärrä mitä tekemistä Mustang klubilla on tämän kanssa.
     
  20. bootsi

    bootsi Gearhead

    Luulis että siellä joku olis tietonen Don´t Tell Mama Mustangista, kun merkkikerho kerran on. :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!