Missä kaikki jenkkifarmarit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja ripe, 11.10.2009.

  1. DD6

    DD6 Gearhead

    Kävipä sitten mielessä toista topicia lukiessa, että olisiko tuo lossi koko ajan liian laihalla? Nykimistä tasa-ajossa, tulpat ihan valkoiset... tosin tulpan väristä on lienee hankala sanoa mitään lyijyttömällä bensalla.
    Sytkä oli nyt Isojen Poikien (TM) neuvojen mukaan 22° säätötilassa, vaikka 20° on perusarvo. Ehkä tuota voisi pudottaa.
     
  2. Keksinaattori

    Keksinaattori 2nd gear

    Buickin uus omistaja on kuulemma saanu laturivian korjattuu. Kaverilta "uudelleenrakennettuna" ostettu laturi oli siis sökö ku pelkällä laturin vaiholla oli kuulemma heränny. V***u. Nooh, elämä on.
     
  3. tahvo-

    tahvo- 3rd gear

    Tänään tuli buickiin uutta sytkäosaa. Uusi moduuli ja pyörijä paikallaan. Hyvin tuntuu toimivan. Mutta uusi jakajan kansi ei istunut kunnolla paikalleen, jäi löysäksi. Mitälie sekundaa..
     
  4. golden rocket

    golden rocket Gearhead

    [​IMG]

    Talven aikana varapyöräkin pääsi auton ulkopuolelle
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mikäs rele se on kuskinpuolen lokarissa? Oliskos ollu kolme napaa reunassa ja yksi kauempana. Johtonippi lähtee rnkoa pitkin johonkin tulipellin alle tai läpi.



    Naapuri kuuli kun oli auto alkanut naksuttelemaan. Oven kun pisti avaimella kiinni niin naksu tuo rele ja samaten kun avaimella venkslasi.



    Akun jännite oli 3,6 volttia, liekö osasyy naksutteluun mutta joku perkeles sen on taas syönyt. Ei oo kauaa kun viimeks latasin mutta sillon sentään oli +10v.
     
  6. 12345678910

    12345678910 Gearhead

    Dodii! Nyt vaan vanteet vaihtoon ja tonttiin niin vois näyttää komeemmalle!
     
  7. Rooroo1

    Rooroo1 2nd gear

    Keikkaa pukkaa,pitää tässä lähteä lomareissua kolistelemaan buikilla.Tuolla jossain Jyväskylän takamailla täytyis lykätä tuo toinen rvs purkki koneeseen jos ei meinaa ajaa yli tuon suositellun lisäysvälin.Saa nähdä kuinka polttoaineen kulutus on asettunut viime kesään nähden,silloin vastaavalla keikalla tuli kulutukseksi 11.5l/100 km.Silloin tosin oli viallinen tps kiinni kun ei ehtinyt vaihtamaan enne reissua,samoin vanha laatikko luisteli jonkin verran jo silloin.

    Jotenkin aina tässä vaiheessa hieman huolettaa se että kestääkö auto perille saakka,johtunee edelliskesän epäonnenkeikasta Somerolle,2 rengasta meni sillä reissulla ja joutui tien poskessa odottelemaan lisää varakumeja.

    No,jokatapauksessa kohta nokka pohjanmaata kohti,katsotaan mitä eteen tulee 8)
     
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead


    On just hyvä ja rähee noin. Pitäs antaa koivuvitsaa kaikille jotka tontittaa amerikan-autoja :mad:
     
  9. hevimies

    hevimies Gearhead

    olen vastaan täystontitusta mutta useimmissa tapauksissa auton ulkonäkö paranee pikku tipautuksella. Capriceen kaavailin taakke jotain viidensentin tiputusta ja eteen joku 3-5cm.

    Vihdoin on tullut sen verta ylimäärästä et voi harkita capricen moottorin päivittelyä bensavehkeisiin. Olssikin menee käyttöön jahka toinen jenkkifarmi saadaan pihaan.
     
  10. Ruumis

    Ruumis 3rd gear

    Miten tota voi parantaa enää? Toi ei kyllä kalpene minkään rinnalla :pinup:
    Miten tohon kävis peep mirrowit?
     
  11. golden rocket

    golden rocket Gearhead



    ei tällä kertaa ole vanteet vaihtumassa. farkussa kun tunnetusti on isot pyöräkotelot niin täytyyhän ne täyttää jollain :lol: mää täytin muutamalla tuumalla leveenmillä vanteilla 10 tuumaa ja 300:nen kummi menee vielä omaan koteloon :D
     
  12. DD6

    DD6 Gearhead

    Toimiva ilmastointi, ensi kertaa sitten auton oston! Jumalaare että tuntuu hyvältä. Iso käsi Tampereen Autokylmälle! \:D/ Palelin matkalla kotiin ja nauroin.

    95E selvästi pahensi nykimistä ja tehottomuutta. Pitää siis jatkaa auton säätämistä :/
     
  13. ktech

    ktech 3rd gear

    ilmastointi kyllä kuuluu näihin mukavuuspainotteisiin autoihin mutta olen itsekin sen väärinkäyttäjä eli aina täysillä ja paleltaa. kesällä auton kuuluu olla jääkylmä ja talvella lämmin ellei jopa kuuma?
     
  14. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Täyttökö vuan vai saiko sieltä tiivisteet ym osat myös?
     
  15. DD6

    DD6 Gearhead

    Painetesti, osia ja työt. Putkiliitos, joka menee kompuran persuksiin, vuoti. Tuo kompura on -88 TransAmista, ja siinä on ylimääräinen paineanturi, jota -86 Buick ei lue. Anturin tiiviste oli myös sökö, ja sen sai vaihdettua vain kompuran irrottamalla. Tulihan siitä tunti ylimääräistä hommaa, mutta kannatti.
     
  16. DD6

    DD6 Gearhead

  17. NUS-50

    NUS-50 3rd gear

    kylläpä oli tapahtumaa eilen juuri kun cruisingiin oltiin menossa. jarruputki meni puhki pakosarjan vierestä suihki nesteet suoraan sarjalle, no onneks oli takapiiri niin pysty ajamaan. ja flektin kytkin suli :rotfl:
     
  18. Herje

    Herje Double Gearhead

    Vittumaisen näkösiä laitoksia jos näyttää että ajokoira mahtuu menemään alta koskettamatta pohjaa :soosoo:
     
  19. wiwwe

    wiwwe 3rd gear

    Onkos farmarin omistajia tulossa ens viikonloppuna Himokselle?
     
  20. Tweety-81

    Tweety-81 Gearhead

    Joo, -67 impalalla tarkoitus sinne pöristellä ja jättää toi -83 käyttökinnericaprice kotio.
     

Kerro tästä muillekin!