Missä kaikki jenkkifarmarit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja ripe, 11.10.2009.

  1. hevimies

    hevimies Gearhead

    Voi olla että se asentokytkin on tullu tiensä päähän myös. omaani vaihoin sen ja sit releen nii alko puhaltaan taas kunnolla.
     
  2. Holley

    Holley Gearhead

    Joo ei vissiin ainakaan minua ole muita farmareita - koko hemmetin talvena (!) ajellut vastaan, joten kai tuo minä olin. Ollut nyt just ajossa auto hetken. Noita joulukuun vesiloskakelejä olen ajellut Jaguarilla, kun siinä on pohjassa ihan Dinolit ja tässä Buickissa on pohja suojattu 1990... ja on harmittavasti pintaruosteessa, joten ei voi ihan suoraan mitään laittaa nyt siihen pohjaan. On sentään hitsaamaton pohja vielä. Talvikäyttöä on siis vain rajoitettava. Mutta ON KIVAA! Mulla on 8 vuotta nyt ollut putkeen Buick-farmari ja milloinkahan tuo "uutuudenviehätys" lakkaa, en tiiä, ei ainakaan vielä. Kun mulla oli 3 viikkoa S-Mersu 80-luvulta ("lounasseteli", vaihdossa tuli) vuosi sitten ja siinä se uutuudenviehätys kesti ehkä 30 km. Sitten se oli jo kaurapuuroa.

    Mulla on muuten HAKUSESSSA SIISTI FARMARI, tarkoitan TODELLA siistiä ja jos sellaisen löydän, niin tuo "Kyröskosken Buick" tulee sitten myyntiin!
     
  3. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Perse. Porsi tuostakin moottori
     
    Muokattu: 17.1.2018
  4. Holley

    Holley Gearhead

    Nyt ei ihan auennut tuo? Pitikö sinun kirjoittaa "poiki" vai mitä tuo tarkoittaa...?
    Tänään muuten ajoi Viljakkalaan GM stw, enkä hötäkässä ees tiennyt, oli Olds, Caprice vai Pontiac - ja itse ajelin Jaguarilla Buickin ollessa katoksessa. Tais olla talven toinen tai kolmas max. farmari-bongaus vasta, vaikka varmaan 2000 autoa ajanut vastaan ja kaikki jenkkifarmarit takuulla bongaan. Niin no kylällä meni ohi kaverin sämpylä-Buick, kun olin parkissa, eli vissiin neljä farmari-havaintoa. Tosin onhan se hyvä, etteivät kaikki liuota näitä ihan loppuun suolassa.
     
  5. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Oho. Nyt vaihdoin sanan. Perkele auto correcti
     
    Holley tykkää tästä.
  6. passerby

    passerby Gearhead

    Asun ja työskentelen täs vantaan kulmilla ja joskus kun aamulla ajelen töihin pikkuteitä pitkin motarin sijaan, niin monena aamuna tulee vastaan joku 80-luvun vaaleensininen Caprice-farkku, näin kerran minkä yrityksen pihaan se kääntyi joten tiedän missä sitä työskennelläänkin :p terveisin sinivalkonen Scottsdale. Aika saletisti joku oodeelainen?
     
  7. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Taidan tietää auton. Uuslamppuinen, vaalean sininen, tosi siisti. Roikkui jossain vaiheessa nettiautossa rehvakkaalla 17k hintapyynnillä.
     
    caprice307 tykkää tästä.
  8. jariha

    jariha Double Gearhead

    vantaan nurkilla eli keravalla?
     
  9. caprice307

    caprice307 Gearhead

    Tais olla joskus myös 23000€ pyynnillä.
     
  10. passerby

    passerby Gearhead

    Kunnosta on mahdoton sanoa kun aamusin on pimeetä ku poron pertsiissä ja nyt se auto on vielä luminen. Vantaalla siis. Tuli vastaan tänäänkin.
     
    caprice307 tykkää tästä.
  11. caprice307

    caprice307 Gearhead

    Säilössä odottaa kesää.
     
    Karpov, hevimies ja passerby tykkäävät tästä.
  12. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Kuka hiivatin Uuno hitsaa turbiinin pultit vetolevyyn kiinni?
     
  13. jariha

    jariha Double Gearhead

    ^ sillä on ollu lukkoliima loppu:) jos jollain ois niin tarttis ehjät takajarrukilvet? meinaa kuskinpuolen jarruvaijerilta loppua kiinnityspintao_O
     
  14. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

  15. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Tutkii ens kerralla auton paremmin ennen ostoa.:(
     
    xarper tykkää tästä.
  16. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    En minä jaksa tutkia. Jos tutkisin en ostais mitään. Aina niissä kuitenki sattuu olemaan jotain ihmeellistä :D
     
    Muokattu: 26.1.2018
    xarper ja Camino'79 tykkäävät tästä.
  17. passerby

    passerby Gearhead

    Näin tän capricen taas aamupimeällä ja tekisi mieli väittää ettei ole sama auto. Pölykapseleita siinä ei ole ja kuskin takaoven alaosaa maalattu jollain mustalla?
     
  18. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    Motarilt nokian rampille tullessa eilen linkkapysäkillä ruskea caprice hyytyny :(
     
  19. Holley

    Holley Gearhead

    Sepä harmillista!
    Mutta tulipa muuten VT3 sunnuntaina valkoinen Oldsmobile Custom Cruiser vastaan, Vaasaan päin oli menossa Tampereen suunnalta. Olin Jaguarilla itse taas liikkeellä, joten ihan turha nostaa lapasta minun, tokko olisi vastailtu!
     
  20. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    Käykö -84 capricen lämmityslaitteen kenno -90:een?
     

Kerro tästä muillekin!