Missä kaikki jenkkifarmarit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja ripe, 11.10.2009.

  1. Petri R.

    Petri R. Double Gearhead

    Ärtsyn kuulonen :)
     
    xarper tykkää tästä.
  2. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Ite vähän funtsinu että josko nostais caminosta ton olssin 350 tekniikan capriceen ku veikkaan että menis itseasiassa pienemmällä bensalla kun tolla 307lla kun ois vähän alavääntöäkin o_O

    Kummiskin purkat nostettu ~9-9.5 ja muistaakseni 252sella compin nokalla ni alavääntöä hyvästi ni toimis varmaan ton th2004r+2.73 perän kanssa hyvästi :p
     
    Jooli tykkää tästä.
  3. xarper

    xarper Gearhead

    Nykyään ei kyllä enää juuri autot itessään kiihota yhtään mutta tekniikka sitten kyllä ihan sama minkä keulilla se on, kyllähän tommonen saundi saa jöpöttämään aina vähän ihan sama missä autossa se on.
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  4. rommikola

    rommikola 1st gear

    päivää vaan kaikille!
    mulla on puik roatmaster -94 stw, lt1, käyttöpeli joka päiväsesä/ -viikkoisesa ajosa oulun nurkilla...
     
    sdfsd tykkää tästä.
  5. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    No päivät päivät! Ihanko on originellikuntonen vaiko oman maun mukaan höystetty? :D
     
  6. rommikola

    rommikola 1st gear

    aikalailla alkuperäinen, ei vielä tehty mitään. (397tkm:ä mittarissa). Ehkä koneeseen tulee muutoksia, pitäis alkaa jaksaa vaan onkimaan tietoa täältä OD:n palstoilta, lähinnä olis (tulevaisuudessa) vaihtaa alumiinikannet, nokka keppi, suuttimet, pukin sarvet->peltisiin?, ulko näkö saa olla mitä on, nuutunen näköinen?
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  7. jariha

    jariha Double Gearhead

    itellä ois mieles ehjät lokasuojat? näitä ei suomesta taida löytyä? ja 307 vaparina? ei taida näitäkään löytyä? tai sit ne on siellä veispuukisssa? meillä ajettu 360?tkm
     
    Muokattu: 15.9.2018
  8. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Onko kellään koukkua tommoseen gm pitkäkattoon irtaallaan? -86 buickkiin
     
  9. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Mulle kelpais koukku kanssa.. Jos noita alkaa löytymään jostain.
    -86 Capriceen
     
  10. rommikola

    rommikola 1st gear

    Noi koukut on hyviä...mulla on, ja jonossa tultiin tietyö pätkää(30km/h)ja takana oleva aasialais syntyperää oleva ajoneuvo pätkähti perään ku jarrua piti käyttää. Takana oleva näpräsi kännykkää/ älypuhelinta ajon aikana. Siellä se oli syvällä syylärissä, se koukku ja mun ajokkiin ei mitään. Irtos nätisti ku sanoin että seiso jarrulla.
     
    miguelo ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  11. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    :poff::rotfl::rotfl::rotfl:
     
  12. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Ei haittaa vaikka ei priima ole. Kerran vedän asuntovaunun ees taas. Noin parisataa km suunta.
     
  13. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    -90 capricen mittaristopolttimot vaihettiin. Seurauksena rupes kuuluu ihme vikvikvik ääntä isommil nopeuksit. Onko siel nopeusmittarin vaijeki kieros/ jumis vai mikä?. Mitä kaikkee pitää purkaa?
     
  14. Petri R.

    Petri R. Double Gearhead

    Rouvan '90 Capricesta loppui vikinä uudella vaijerilla, eli oisko tuo sitten huonosti paikallaan. Mun käsi ei mahtunu vaijeria mittaristosta irrottamaan alakautta, eli ilman mittarin irroitusta en ainakaan minä selvinnyt.
     
  15. jariha

    jariha Double Gearhead

    Osia tarttis taas, vänkärinpuolen ehjälle pakosarjalle olisi käyttöä kone olds307.
     
  16. 12345678910

    12345678910 Gearhead

    Eilen tuli koelapuilla ajeltu CC 350 DX:llä. Lämppärin kenno vuotaa sisälle ja täristää 80 vauhdissa. Muuten meni ihan hyvin 5 vuotta mettässä olleelle pirssille! :pinup:
     
    leivonharri ja Camino'79 tykkäävät tästä.
  17. wiwwe

    wiwwe 3rd gear

    En muista ja en jaksa selata viestejäni mutta onkohan tietoa mitkä peltisarjat tuohon kanttikoppaan oldsin mosalla istuis pienimmällä vaivalla?

    Jahka tässä nyt joskus kerkiäis/sais aikaseks töissä ottamaan lastua kansista pois niin sais tuonkin projektin etenemään edes vähän etiäpäin...
     
  18. jariha

    jariha Double Gearhead

    307 koneen vänkärinpuolen pakosarjalle tarvis? loksut tilattu, yks ehjä kuskinpuolelle hankittu on olemassa ja voin myydä/vaihtaa sitten kun "uudet reiättömät" loksut saapuu suomeen?
     
  19. _MURIKKA_

    _MURIKKA_ 3rd gear

    Mulla oli jokunen vuos sitten 355 koneinen pontiac parisienne, joka lopulta pääty tälläki foorumilla kirjotelleelle kaiffarille, nimimerkki tais olla Ruumis. En tiedä missä kyseinen auto nykysin menee.

    Ja kaverilla kans löytyy caprice jossa on joku vihasempi pikkulohko. En jaksa muistaa minkä kokonen mut väittäisin et 406. Tämäkin kaiffari täällä välillä kirjottelee, eli vastatkoon hän jos sattuu tätä keskustelua lukemaan. :D
     
  20. jariha

    jariha Double Gearhead

    se oli kyllä hieno karpaasi mutta taisi olla jo samana vuonna ruumiille siirtyessä pieksämäelle eri jampalla? ja se tais olla 2016?
     

Kerro tästä muillekin!