vasta 260tkm ja miks helevetti ne kilivet pitää irrottaa? kyllä ne paaliin sen huolii ihan kilpien kanssa... saat vielä sen todistuksen millä saat siihen uuteen jenkkiisi tonnin alennuskupongin? mä voin huolia moottorin ja laatikon ennen paalia
Taas yks todiste että redneck on vaa paska trolli, ei kukaan enää kilpiä mihinkään konttoreille kuvittele vievänsä tänäpäivänä ku vanhat ukot korkeintaa ketkä ei tiedä, kuten vaikka kaarne.
Se, onko redneck trolli on mielestäni triviaalia. Tänne mahtuu mielipidettä ja meuhkaamistakin. Harrastajia riittää monilta elämän aloilta ja elämäntilanteista. Jotkut jopa ajavat sähköautolla. En muidenkaan juttuja ota kovin tosissani. Täytyy myöntää, että omat jutut ei olleet yhtään ainakaan fiksumpia tuossa iässä.
Mikä aine menee tankista moottorin alakertaan ja rikkoo sen? Tää alkaa taas haisee ihan case-humppilalta
Eipä tuo tarvii kun kiertävän laakerit ollu valmiiks loppu ja sit pyörähtäny liuskat käynnistettäessä... Seisottamisella oma osansa hommassa jne. Mutta tarjous on edelleen voimassa ni mä voin sit kurkkia mitä se on syöny ja vaikka kertoa sen täällä
Tarjous muistetaan ja toteutetaan jos sellainen hetki joskus tulee. Ehdokkaita on ollut aiemminkin tutkimaan sitä mutta ne ehdokkaat taisivat vaan haluta tietää mitä autoja tallista löytyy.
Kävin sitten konttaamassa autotallilla asti ja otin pari kuvaa Capricesta vuodelta 1990. Pari kuvaa auton pohjasta ennen takarengasta. Mittarista kuva: Kuskin oven alareuna: Meidän toisesta Capricesta oven alareunasta kuva kun ohimennen otin.
Harmaan capricen kanssa on nyt viikonloppuna painittu ruostepeikon kanssa. Katsuri oli innoissaa mättäny reikiä nii lyötii paikkoja päälle. Tankki vuoti hieman pannan alta ja se paikattiin leakfixillä. Paikkausreissusta lähin ajamaan ja pääsinkin ekat 20km hyvin kunnes alko puutumaan meno. Sit ajeltiiki bussipysäkin väliä kotiin vääksystä. Eilen tiputettiin tankki, kun oli mielessä jos se suodinsukka olis irronnu, mutta se oli paikallaa. Seuraavaksi otettii bensalinjan tulo vaihtoon ja samalla näytettiin tankin huohotukselle paineilmaa, jotain sieltä lähtikin liikkeelle. Tänään pitäs vielä painii ylätukivarsi kasaan ja leimasedälle näyttämään, mikäli tuo bensansaantiongelma olisi noilla hoidoilla loppunut.
Vaan eipä loppunu ongelmat, kun leima saatiin lappuun huomautuksitta ja illasta käytiin kaupassa kyykkäs puola. Noh olihan siinä päällä stanssattu 05 02 88 eli varmaan korkea aika vaihella uus. Huomenna pääsee hakemaan msdn 44 000v puolan jos alkas kipinä riittämään. Lauantaina olisi tarkoitus olis huristella pieksämäen bigwheelsiin, jos vaikka auto toimis oikuttelematta.
Ei tarttennu lähteä ajelemaan. Loppujen lopuksi syyksi sain omalla sähkömiehentaidolla tuon pickupcoilin, joka mittaamalla ja hajullaan paljasti olevansa kaput. Uuden saa vasta tiistai aamusta. Eilen ajeltiin vielä tallille hakemaan toisesta koneesta jakaja, mutta siinähän on vanhemman mallin liitin. Noh kaipa se käy liittimen vaihtamalla paikalleen siksiaikaa että uudet osat saa toiseen jakajaan
ei auta ongelmat jatkuu. sain uuden jakajanrungon paikalleen ja koneeseen lyötiin ajotusmerkki 20 btdc kohalle ja sitte vjn 1 pytyn nastalle pyöriä. tämähän on siis viissiin väärä. korvakuulolla sain eilen jo käymään ja vetojakin vaan paukuttaaputkessa ja on tyhjäkäynnissä aaltoilua. eli vedetääkö se ajotusmerkki eka 0 ja sit se vj 1 pytyn nastaan. keulapellin ohjeessa lukee 20btdc @ 1100rpm mistä nyt sitten juontaa seuraava kysymykseni että miten hitossa se katotaan kunne numerot on fontilla 4 ja se merkki dampperissa viipottaa jo aikamoista kyytiä.
-83 LeSabre Estate Wagon kärsi pienen palovaurion tulipeltiä hitsaillessani. Jos jollain on Porin seudulla, tai kohtuullisen ajo matkan päässä tarjota noita puhallin kanavan muovitunneleita keskelle ja kuskin puolelle , niin viestiä yv:llä kiitos.