Missä kaikki jenkkifarmarit

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja ripe, 11.10.2009.

1. maverick999

maverick999 3rd gear

Näköjään loppuu 89 tuo koko kirja mut eiköhän 90 ole samanlainen. Jos tosta nyt jotain apua on. Klikkaamalla pitäis näkyä isompana että saa teksteistä selvää

Rust Devil tykkää tästä.
  2. Rust Devil

Rust Devil Gearhead

Kiitoksia kovasti,löysin jo muutaman kohdan jotka pitää huomenna tsekata.

maverick999 tykkää tästä.
  3. Rust Devil

Rust Devil Gearhead

Vika löytyi,stop/haz 20A sulake oli palanut.
    Melko hankala löytää/vaihtaa tuo sulake rasiasta,kun kaikenmaailman johdot edessä.

Gary Grand, maverick999, Camino'79 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  4. jariha

jariha Gearhead

Itse olen kiroillut tuota samaa kun jonkin verran ollut noita sähkövikoja parina viimevuotena...

Gary Grand tykkää tästä.
  5. Gary Grand

Gary Grand Gearhead

Ne on ihan mörön perseessä aiellä..
    Mut jos 20A kärähtää, niin jotain on oikosessa.

jariha tykkää tästä.
  6. maverick999

maverick999 3rd gear

Mulla paloi muistaakseni tuo sama sulake kun turasin sähköjen kanssa. Muistaakseni oli mittariston maa vituillaan. Se lukee tuolla caprice estate 1984 topicissa jossain syövereissä

Gary Grand tykkää tästä.
  7. pikkupiru

pikkupiru Gearhead

Meinas jättää kotii tultua palamaan mut ku heilautti jatkasijaa ni sammu.

Se auto on riivattu. Devili kävi tupakal ja takavalot palo.

8. Gary Grand

Gary Grand Gearhead

Se haluu nyt kertoo sulle jotain..
    " Mun kaveri vietiin teurasautolla pihasta.. Oottaako mua sama kohtalo? Pelottaa täällä yksin pimeessä, pistin valoja päälle.."

Jooli, Camino'79 ja maverick999 tykkäävät tästä.
  9. jariha

jariha Gearhead

kuulostaa niin kapriselta.... viimetalvena hajos jotain jostain mitä en ole ikinä löytänyt? sisävalot palaa kokoajan(poistin kaikki ovivalokatkaisijat yms.. ja sisävalot palaa silti)o_O edellistalvena hajosi parkkipuoli eli poltti sulakkeita kokoajan kun parkit laittoi päälle? vika löytyi silloin mittaristosta:eek:

maverick999 tykkää tästä.
  10. maverick999

maverick999 3rd gear

Se mittariston piirilevy (tai kalvo mihin on printattu piirit) on aikamoinen murheen kryyni. Sain omaa käydä suurennuslasilla läpi ennenkun huomasin maapiirissä halkeaman. Se halkeama oli sekottanut sähköjä just niin että jotain palo tai ei palanut ihan satunnaisesti. Kannattaa näistä aina repiä se mittaristo pois ja tutkia/kolvata piirilevy kuntoon

11. jariha

jariha Gearhead

tod.näk se sisävalojen palaminenkin johtunee meillä tosta "uudesta" mittaristosta joka ei kuitenkaan enää polta parkkeja:D

Gary Grand ja maverick999 tykkäävät tästä.
  12. maverick999

maverick999 3rd gear

Christine tappaja-autokin olis varmaan asettunut kun mittariston piirilevy olis kolvattu kuntoon :D

leivonharri, Gary Grand ja jariha tykkäävät tästä.
  13. redneck1

redneck1 3rd gear

Jenkkifarmareista tuli taas mieleen että meillä on tallissa Chevrolet Caprice 1990 farmari niin se on huonon pidon takia aivan ruosteessa ja sen elinikä tyssäsi yhdestä syystä, eikä se ollut ruoste.
    Siihen iski sabotöörit jotka taisivat pistää tankkiin jotain ikävää jonka takia moottorista alkoi kuulua kummia ääniä. Siihen aikaan Caprice seisoi yksin huoltoasemalla valtatie 8 varressa, niin ei ihme jos joku niin teki. Capricella ajettu jo 260 000 kilometriä. Meinattu jo niin että irrotettaisiin kilvet siitä. Sitten sitä ei saa enää ikinä liikenteeseen.

14. Camino'79

Camino'79 Gearhead

Mä voin satasella hakea sen pois kuleksimasta ni ei tarvii viedä niitä kilpiäkään.

xarper tykkää tästä.
  15. Gary Grand

Gary Grand Gearhead

:eek: Ööö, siis? Onko niin pehmeä, ettei ne irrotuksen jälkeen enää tartu siihen? Vai missasinko jotain?:confused:

redneck1, xarper, 12345678910 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  16. jariha

jariha Gearhead

vasta 260tkmo_O ja miks helevetti ne kilivet pitää irrottaa? kyllä ne paaliin sen huolii ihan kilpien kanssa... saat vielä sen todistuksen millä saat siihen uuteen jenkkiisi tonnin alennuskupongin? mä voin huolia moottorin ja laatikon ennen paalia:D

xarper ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  17. xarper

xarper Gearhead

Taas yks todiste että redneck on vaa paska trolli, ei kukaan enää kilpiä mihinkään konttoreille kuvittele vievänsä tänäpäivänä ku vanhat ukot korkeintaa ketkä ei tiedä, kuten vaikka kaarne.

jariha, Camino'79, 12345678910 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  18. leivonharri

leivonharri Gearhead

Se, onko redneck trolli on mielestäni triviaalia. Tänne mahtuu mielipidettä ja meuhkaamistakin. Harrastajia riittää monilta elämän aloilta ja elämäntilanteista. Jotkut jopa ajavat sähköautolla. En muidenkaan juttuja ota kovin tosissani.

Täytyy myöntää, että omat jutut ei olleet yhtään ainakaan fiksumpia tuossa iässä.

redneck1 tykkää tästä.
  19. redneck1

redneck1 3rd gear

Ei ole myynnissä. Eikä ole menossa paaliin. Taisin kirjoittaa vähän hassusti "elinikä tyssäsi". Tarkoitin että käyttöautoksi liikenteeseen on enää hankala saada kun ei taida mennä katsastuksesta läpi.

20. redneck1

redneck1 3rd gear

Ei nyt niin pehmeä. Olen itsekin ihmetellyt että miksi se on niin ruosteessa. Onkohan ruostesuojaus jäänyt tekemättä uutena kun on tullut Suomeen. Huono huolenpito on myös varmaan vaikuttanut osansa. Ostettiin se jo valmiina aika ruosteisena 10 vuotta sitten. Sen sijaan meillä on toinen Caprice jolla on ajettu 40 000 kilometriä vähemmän eikä ruostetta ole havaittavissa ainakaan selvästi.
    1990 Caprice on niin ruosteessa että kun vaihdettiin renkaita niin tunkki meni rungosta läpi vaikka tunkin ja auton välissä oli vielä puukapuloita.

Kerro tästä muillekin!