mistä -67 impalan puskurit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja zilverado, 11.8.2018.

  1. zilverado

    zilverado 2nd gear

    Mistähän niitä nyt kannattais vielä etsiä? Ebaystä en löytänyt. Facebookkiin liityin juuri vartavasten tämän takia, josko sieltä löytyisi puskurit ym.tarvittavaa. Jenkkien 67 impala ryhmästä löytyi kohtuuhintaiset, mutta tuskinpa he sieltä jaksavat tänne niitä alkaa lähettää. Ja varmaan rahdit melkoiset. Onkohan esim ruotsissa jotain purkaamoa tms.?
     
  2. Kalu

    Kalu Double Gearhead

  3. zilverado

    zilverado 2nd gear

    Riippuu tietysti kuinka paljon rahaa maksaa... Jos auto olis muuten viimesenpäälle, ni uudelleen kromatut tietysti. Nyt välttäis ne huonompikuntoisetkin, kun ei ole mitään tällä hetkellä.
     
  4. Poke

    Poke Gearhead

    Tietty jos onnistut löytämään Scandinaviasta jonkun kuntoiset ja itse noudat niin ok. Jos tilaat USAsta niin niiden rahti maksaa aivan hirweesti niin että perse repeää.

    Tee diili vaan von Gardanin kanssa. Saat parhaan syyn kunnostaa loput niiden puskureiden välistä.

    Aika harvoin edes näen '67 Impaloita yleensä missään. Liekö ne kaikki purettu varaosiksi?
     
  5. Poke

    Poke Gearhead

    Olipa kerran kauan kauan sitten eräällä kaiffarilla '67 Impala Kajaanissa. Kaveri teloitti yhden Ladan ja lopetti impaloinnin. Autoa hän ei kuitenkaan koskaan myynyt. Arvelen sen olevan Sotkamon suunnalla piilossa. Taitaa olla ollut yli 20 vuotta jo. Ellet omista juuri samaa... sit sen pituinen se.
     
  6. zilverado

    zilverado 2nd gear

    Ei ole kajjjaanista. Tämä on raato tuli floridasta reilu vuosi sitten. Joku ehkä muistaa tämän kirjavan yksilön sieltä.
     
  7. Poke

    Poke Gearhead

    Nämä kaksi Impalan raatoa yhdistäen saisi yhden toimivan Impalan. Olen kuitenkin kyyninen skeptikko asian suhteen. Raato ei ole joko kaupan mistään hinnasta ikinä tai sitten sen hinta on jotain utopistista kullan kilohintaa tavoittelevaa ja ainoa vaihtoehto on, että on olemassa kaksi Impalan raatoa.

    Minulla näyttää olevan vielä ko. impalamiehen puhelinnnumerokin tallessa, ellei se ole muuttunut.
     
  8. Flash

    Flash 3rd gear

    Olisikohan hän jo halukas osina myymääno_O
     
  9. tzampy

    tzampy Gearhead

    Miulle kelpaa 67-sedanin takalasi jos jollakin on nurkissa
     
  10. Poke

    Poke Gearhead

    Minun niin tekisi mieleni julkaista ko. kaverin luurinumero niin saisitte kilpaa soitella päivin ja öin sille. Minua niin kyrsii kun olemassa on sellaisia, ketkä eivät pidä omaisuudestaan huolta vaan inttävät vuosikymmeniä, että kyllä se kunnossa on ja toimii kun vähän laittaa uutta bensaa, ja kuitenkin auto on jossain navetan seinän vierustalla uponneena horsmaa pukaten niin ettei jäljelle jää kuin takalasi, ja vielä ilkeävät väittää, että entisöivät ruostekasan vielä joku päivä. Seuraavassa lauseessa jo valittavat vaivojansa, ettei onnistu edes itseään kuntouttamaan saati sitten kokonaista ajoneuvoa. Vittu.
     
  11. tzampy

    tzampy Gearhead

    Jep. Miun autolla on viimeisen 20 vuoden ajalla ollut tälläsiä omistajia, vuosi sitten kävin eräältä pellolta Punkaharjulta hakemassa talteen sen..
     
    Poke tykkää tästä.
  12. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Kuulostaa ihan mun sedältä, keneltä sain ostettua ton Valianttini. :odroll:

    Sekin ehti vasta 24v. olla tyhjänpanttina ennen ku sain sen ostettua itelleni. Sedälle jäi vielä vuotta vanhempi yksilö ja pari brittivehjettä, kaikki suunnilleen yhtä kauan seisoneet. Toi nykyään oma oli seisonut vuodesta '87, loput makaa edelleen paikoillaan, että siitä voi jokainen pikaisesti laskea...

    Toki pieni positiivinen asia on, että noi sedän peltilehmät makaa kuivassa sisätilassa, eikä missään pihalla.
     
    Poke tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!