Mistä Center Line holkkimutterit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja PauliP, 6.7.2010.

  1. PauliP

    PauliP 1st gear

  2. jusku1

    jusku1 3rd gear

  3. jusku1

    jusku1 3rd gear

  4. Harri S

    Harri S Double Gearhead

    Noita holkkimuttereita ostin itse viime kesänä Vantaan Varistosta erikoisvanneliikkeestä, siellä oli tosi hyvä valikoima muttereita ja offsetprikkoja soikeareikäisiinkin vanteisiin.

    Firma sijaitsee Mopo Sporttia vastapäätä, nimeä en nyt muista.

    Mutterit ja prikat oli lisäksi vissiin euron kappale tjsp.
     
  5. 383

    383 Gearhead

    autotek :rotfl:
     
  6. PauliP

    PauliP 1st gear

    Mutta mikähän se noiden vanteiden pultinreiän halkaisija on alunperin? Sikäli oleellista että pultit keskittää vanteen ja saisivat olla kerrasta sopivat.
     
  7. Nutlass

    Nutlass Gearhead

  8. PauliP

    PauliP 1st gear

    Okei, pitänee tehdä joku tulkki millä sen mittaa. Toivottavasti se on vakiokoko.
     
  9. 383

    383 Gearhead

  10. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Mä oon ainakin ostanut US-Partsilta Centerlineen käyvät holkkimutterit, siitä on jo tosin aikaa.
     
  11. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    US Partsista löytynee jokaiseen vaihtoehtoon sopivat mutterit ihan hyllystä :wink:
     
  12. PauliP

    PauliP 1st gear

    Mysteeri alkoi selviämään, ne onkin ilmeisesti 76-82 Corveten Center Line Racing -vanteet, pultinreikä on 18.6mm ja se näyttää olevan alkuperäinen. Holkkimutteri on erikokoinen kuin yleensä noissa vanteissa. Varmaan helpottaa löytymistä kun tietää kysellä merkkikohtaisesti.
     

Kerro tästä muillekin!