Mistä löytys autom.laatikko paja??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Anonymous, 22.9.2002.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ford Taurus vm.94 automaatti laatikko, kuumetessa ei löydy 1 vaihdetta. Käytetty, jkl Fordin liikkeessä (monesti). Ja tampereella autokivitilassa, ilman vian korjausta. Löytyykö jostain liike joka osais tehdä muutakin kuin kirjottaa laskun??
    Mielellään jkl läheltä. Yhteyden otot mielellään suurte@sunpoint.net
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    esim. Kauno koskinen oy hartola.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kokeilepas 0400-649616/Mika Ilmavirta.
    Lannevedellä, Saarijärvellä.
     
  4. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Minulla hävisi keväällä pakki. Kylmänä toimi mutta lämpöisenä ei.
    Sieltä oli murentunut tiiviste pois peruutusvaihteen pakalta ja ö-paineet karkasi. Kylmänä öljyt oli sen verran jäykempiä, että lähti liikkeelle.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Näihin ehdotettuihin liikkeisiin oltiin yhteydessä, mutta kumpikaan ei ollut kiinnostunut laatikon kunnostuksesta. Koskinen ei ole korjannut fordin laatikoita. Ilmavirta ei ollut kiinnostunut urakasta.
    Olisiko muita tiedossa????
     
  6. KajS

    KajS Gearhead

    Kokeile tuollaista:

    Automaattihuolto
    Päivinen Oy
    Yhdystie 9, 13720 PAROLA
    Puh: 040 593 9008

    Ei kokemusta, mutta lähempänä Jyväskylää kuin Nätkin Porissa.
     
  7. Hanxi

    Hanxi Gearhead

    Ei tosin ole JKL:n lähellä, mutta ammattitaitoisena kaverina pidetty: PEKKA NÄTKIN Uusiniityn teol. alue Pori 02-648 6677. Etsi minulle aikoinaan vaihtolaatikon Fordiin ilman mitään korvausvaatimuksia.
     
  8. 454SS

    454SS 3rd gear

    päivinen tehnyt mulle useita laatikoita. pelkästään hyviä kokemuksia
     
  9. HornetRWB

    HornetRWB Gearhead

    Pekka Nätkin ja Autotransmission hoitaa lootat täällä päin. Vähän kallis on, mutta osaa hommas takuun kera.
     
  10. paxton

    paxton 1st gear

    jos et ole saanut laatikkoasi vielä kuntoon niin timo suojanen kitinojalta on pätevä ja kohtuu hintainen on omia kukemuksia laittoi th700 mulle puhelin on 0400567810
     
  11. fisu

    fisu Gearhead

  12. lehtiju

    lehtiju 1st gear

    Kokemukseni perusteella suurin osa asentajista saa näppylöitä Ford Tauruksen laatikoista ja koneista(kokemuksen puutettako???). Kannattaisi ehkä kysellä vaihtolaatikkoa takuulla. Itse olen hankkinut Tauruksen osia rajan takaa, jossa tarjontaa on enemmän kuin Suomessa ja huokeammalla hinnalla.

    P.S. Naantalista löytynee kaveri jolla on kokemusta ja taitoa.
     
  13. blueice

    blueice 1st gear

    Kyllä Ilmavirta fordin + muidenkin laatikoita tekee, nyt sillä vaan tuntuu tulevan pihaan 2 autoa, kun yhen saa valmiiksi, mutta ottanee irtolaatikon korjattavaksi..
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    tuo paxtonin erdottama suojasen timo on oikea ford expertti tunnen kaverin
     

Kerro tästä muillekin!