Mistä pallopintaiset ajovaloumpiot 5 3/4

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja vernando de hoto, 13.8.2012.

  1. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    H4 mallia löytyy, mutta löytyisikö jostain vielä ihan normaali polttimolla?
     
  2. Kalikali

    Kalikali Gearhead

    Ainakin itse löysin tänä kesänä mobilistitapahtumasta (Kouvola) ja Forssan Pick-Nickistä, eli rompetoreilta.
    Pääasiassa Hellan. Taitaa ne DDR:n umpiot olla jo aika harvinaisia.
     
  3. peltsi

    peltsi Gearhead

  4. Kalikali

    Kalikali Gearhead

  5. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Nuo ovat Sealed Beam. Aikoinaan katsastusmieäs 80-90 luvun vaihteessa ei hyväksynyt noita lyhyiksivaloiksi tuontiautoissa. Tarkoitan normaali polttimolla sellaista mallia johon saa polttimon vaihdettua. Ei myöskään viitsisí ruveta ylimääräisiä releitä asentelemaan H4 varten, kun kyse on muutamasta sadasta kilometristä kesässä.
     
  6. hara64

    hara64 1st gear

  7. peltsi

    peltsi Gearhead

    Juu en mää noista mitään tiedä jos H4=sealed beam ja jos H4 vaatii releen...

    Mulla on -69:ssä sealed beam ja katsuri totes että tuon ikäsessä saakin olla.
     
  8. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Mulla on halogeeniumpiot ja 35W H4 polttimot,eipä ole johdot kuumentunee. Ainakin saturn merkkisenä löytyy pyöreälasista halogeenia ja on mulla uudet sealed beamitkin jos sellaiset joku haluais
     
  9. Esaa

    Esaa Gearhead

    kyselin muutama viikko sitten vastaavia (lucas)tyyppisiä umpioita,
    vastaus valmistus lopettu onnea etsintään!
    tässä ilmeisesti haetaan perinteiselle hehkulanka polttimolle soveltuvaa umpiota?
     

Kerro tästä muillekin!