Mistä pesuharja sianharjas

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja SportVan-75, 26.10.2010.

  1. SportVan-75

    SportVan-75 3rd gear

    Haulla en onnistunut löytämään keskusteluketjua HYVÄstä auton pesuharjasta, siis en etsi muovisia harjoja, vain niitä tuntuu olevan tarjolla. Vanha HYVÄ n.25v. kumirunkoinen sianharjaksesta tehty pesuharjani alkaa olemaan karvoiltaan jo niin lyhyeksi kulunut että haluan uuden samanlaisen, mutta en mistään ole löytänyt.

    Siis EI MUOVIA kiitos!!!

    Onko noita edes saatavilla mistään?
    Tietääkö joku mistä?
    Yhden ostaisin heti.

    Joku tuttuni kauan sitten moitti sianharjaksesta tehtyä harjaa siitä että se pudotti karvansa. Ei pudota jos sitä säilyttää aina kosteana muovipussissa, tai liottaa vedessä ½h ennen käyttöä.

    Olen kyllästynyt harottaviin, kovettuviin, kiharoituviin tussu-muoviharjoihin.
     
  2. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Tuota tuota.. Tää voi olla kaukaa haettua niin kuin mun muutkin jutut. Heh, tulee mieleen Ankka Rock Korsossa joskus mid '90.
    Oltiin mun Buickilla radalla ja pitkäks meni. Kuski teki oharit ja mä jäin yksi SoKeVan hippileiriin missä oli vitusti hippejä. Ne teki nuotion mihin kasas kaikki varastetut teltat ja tuolit. Kyttiä kävi, mutta eivät usjkaltaneet tulla tontille kun Kotka-Hamina punkkarit pisti haisee. HEI HEI MITÄ KUULUU ne huus aina kun löysivät jotain poltettavaa nuotioon. Lieskat nousivat niiden molempien keikkabussien yli missä mä ja mun 58 Buickki oli. Eikä avaimia..
    Huh, Homma meni ok ja seuraavana päivänä löytyi Hölöttäjä-Pekka mikä oli ollut kuskina ja millä oli Buickin avaimet. Pekka nykyään Sjöban leivissä mistä on tehty Rööperi leffakin.
    Vittu. Oli pari pientä painii, mutta onneks siihen jäi. Nää olis halunnu polttaa Buickinkin. Ne olivat tosissaan ja poliisit lähti hatkaan!
    Parin tyypin kans lievä paini ja sanoin että tulen teidät kaikki polttamaan hitaasti jos mun autoa koskette mikä oli niiden kahden hippibusin välissä SoKeVan parkkiksella.
    Äh, mikä oli alkuperäinen aihe? No ei se miid, sotktken ot kuitenkin pelin.
     
  3. hara64

    hara64 1st gear

  4. SportVan-75

    SportVan-75 3rd gear

    Autonpesuharja

    ...rebel58... mainio aasinsilta sokevan tuoteluetteloon!!!


    Eipä vaan napaa sieltäkään, Löytyy kyllä monenlaista sivellintä ja harjaa...
     

Kerro tästä muillekin!