mistä pultti vasemmankätisellä jengalla

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja bandit_1, 15.5.2006.

  1. bandit_1

    bandit_1 Gearhead

    mistäs noita sais kun kävi vähän nolo juttu ja väänsin poikki voimalla, eipähän tullut mieleenikään että voisi olla "ruottalainen" jenga. koko on 8mm ja millikierteellä? ja peräisin jiirisahasta, valmistusmaa vinku-intia.
     
  2. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Pulttikauppaa suosittelisin..
     
  3. bandit_1

    bandit_1 Gearhead

    ei saa kouvolan pulttikaupoista... muttereita on ainoastaan tolla kierteellä
     
  4. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Sitten jonkun muun paikkakunnan pulttiliikeestä.. Nettihän noita on täynnä. Eikun soittelemaan..
     
  5. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Viimeinen mahdollisuus on sorvat se pultti....
     
  6. bandit_1

    bandit_1 Gearhead

    sorvaamalla sen varmaan sais, mutta olisko kellään tietoa löytyykö mistään "kaupasta" tommosta, en itse nimittäin ole tommosiin törmännyt juuri koskaan, kaupan hyllyssä en ole kertaakaan moisia nähnyt. hyvät vinkit kelpais, jotta ei tarttis vielä ruveta sorvaria ettimään.
     
  7. julmajari

    julmajari Gearhead

    mulla kävi sama juttu, olin ostanu honkongista (siis tavaratalosta),
    soitin sinne , tietty oli lopetettu sen myyminen, mutta ne selvitti maahantuojan ja soitto sinne, ne lähetti ilmatteeks 2 kpl vasuripultteja (en tiedä missä toinen on nyt). pulttilafka sano et voi tilata saksasta jos otan koko laatikon 200kpl.
     
  8. SamiL

    SamiL Gearhead

    Nimenomaan Kouvolan pulttikaupasta saa kyllä, mutta vähän joutuu rakentelemaan. Itse nimittäin ostin juuri sieltä sopivankokoisen vanttiruuvin. Siinä on toisessa päässä oikeakätinen, toisessa vasenkätinen ruuvi. Kannan siihen joutuu kyllä hitsaamaan mutterista, ellei halua käyttää siinä olevaa lenkkiä tai koukkua.
     
  9. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Mites Tuumacid? Jossain vaiheessa oli banneri tossa oikeassa laidassa.
     
  10. SamiL

    SamiL Gearhead

    Niin noita vanttiruuvejahan on sitten vielä erikokoisia, joten niiden toisista päistä saa muunkinkokoisia vasenkätisiä ruuveja. Lopulle osalle vantista voi sitten keksiä muuta käyttöä. Eivät ne edes paljoa maksa.
     
  11. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

    Monella sorvarilla on m8 vasuripakka, ei tarvi kikkailla
     
  12. bandit_1

    bandit_1 Gearhead

    pystytkö kertoo ton putiikin nimen, kun eivät mulle kouvolan eikä kuusaan pulttikaupoissa edes tarjonneet vanttiruuveja. vai oliko toi se auto-kymin lähellä oleva?
     
  13. Pitu

    Pitu Gearhead

    Eiks muissakin sirkeleissä oo vasenkätinen kierre. (et ei terä irtoo kesken töitten)
    Tutki missä laatupelissä on saman moinen, ja käänny sitä edustavan liikkeen puoleen. Luulis 8millisiä löytyvän.
     
  14. VRC

    VRC 1st gear

    Vanttiruuveja taitaa helpoiten löytyä venetarvikeliikkeistä, myös Biltemasta, Motonetista ja semmoisista, venetarvikeosastolta kumminkin.
     
  15. SamiL

    SamiL Gearhead

    Pystyn toki: Kymen pultti ja työväline eli se joka on siinä Korian suoran suuntaisella kadulla, Kaupinkatu 18
     
  16. 63S88

    63S88 Gearhead

    Ruotsista... :wink:
     
  17. SamiL

    SamiL Gearhead

    Ruotsissahan siirryttiin oikeakätisiin kierteisiin jo 60-luvun lopulla :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!