Mistä renkaat Satakunnan alueella?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja jontsa, 22.8.2005.

  1. jontsa

    jontsa Gearhead

    Löytyykö Satakunnasta, mielellään Kankaanpää - Pori akselilta, liikettä mistä kannattaa kysellä renkaita -70 buickiin? Eteen pitäisi saada uudet 205 tai 215/75R14. Vai haenko suosiolla Southwestistä seuraavalla reissulla :)
     
  2. HEKULIINI

    HEKULIINI 1st gear

    Käviskö TH-kumi Kankaanpää tai Valtarengas Pori???
     
  3. Tenox

    Tenox 1st gear

    Itse olen hankkimassa ensi keväänä joko 235/75/15 tai 205/65/15 + 275/60/15 settiä (jälkimmäistä vanteineen) ja juuri tästä Porin liepeiltä. En ole kysellyt vielä mistään tarkemmin, mutta uskoakseni jostain seuraavista pitäisi löytyä:

    Valtarengas Oy, Ojantie 26, 28130 PORI
    Paten rengas - http://www.patenrengas.fi/
    Tuontiosa Ky - http://www.tuontiosa.com/index2.html

    Sitten on vielä siinä Jetin kylmäaseman ja yhden katsastuskonttorin vieressä oleva liike, jonka nimeä en nyt saa päähäni, josta ajattelin kysyä.

    Lisäksi Harjavaltaan on avattu rengasliike, joka mainosti hankkivansa kutakuinkin mitä vain asiakas haluaakin.

    -A-J-
     
  4. jontsa

    jontsa Gearhead

    HEKULIINI: Joo se oli ensimmäinen (ja ainoa) mikä tuli mieleen ja kiinnostaakin tietää onko muita vaihtoehtoja. Käyn kyllä sieltäkin kysymässä kun tässä ehdin. Olisi ainakin lähellä.

    Tenox: Tattis vinkeistä. Täytyy katsoa mitä on tarjolla.

    Samalla reissulla pitäisi tietty saada renkaat asennettua ja tasapainotus pitäisi tarkistaa.
     
  5. Stone

    Stone 3rd gear

    Mä olen jo pitkään ostanu kaikki renkaani Kumikorjaamo Takala H Oy:stä, jonka yhteystiedot on tässä:

    Kumikorjaamo Takala H Oy
    Heikkiläntie, 29600 NOORMARKKU
    Puhelin: 02-5480185

    Olen ihan pelkkiä rengastöitökin siellä teettänyt ja kaikki on sopinu aina hyvin. Hinnat on mielestäni erittäinkin "kilpailukykyset".
     
  6. HEKULIINI

    HEKULIINI 1st gear

    Kyllä tasapainotus ja asennus kuuluu yleensa kauppaan mukaan. TH-kumissa on ainakin hyvä palvelu ja edulliset hinnat. Valtarengas saattaa olla hieman kalliimpi, mutta siellä "tykätään" jenkeistä. Paten renkaaseen en kyllä mee enää ikinä, koskaan ei oo mitään ollu, eikä haluja hommata. Lisäks palveluasenne on jotenkin loukkaava ja vähättelevä. Sitten toi Tuontiosa Porissa on kans melko edullinen paikka, mutta tuskin hommaa mitään erikois kokoja, kysyä kannattaa. Sitten yks mitä oon itse käyttäny on toi Rengasliike U. Salminen Satakunnankadulla.
     
  7. HEKULIINI

    HEKULIINI 1st gear

    Se Jetin vieressä oleva on Euromaster. Ja onhan noita Porissa muitakin, Satakunnankadulla vielä Salmisen lisäks ainakin JB-rengas ja Vianor. Eriasia sitten missä tykkää käydä... 8)
     
  8. jontsa

    jontsa Gearhead

    Kiitokset vinkeistä. TH-kumi sai foorumin ulkopuoleltakin suosituksia että päätin kokeilla sieltä. 95€ kipale lupasivat kummit asennuksineen yms. Tilaavat jostain mutta kuulemma huomenna pitäisi olla jo paikalla ja soittavat vielä kun saapuvat.
     
  9. jontsa

    jontsa Gearhead

    Kommentoidaan nyt kun tuli threadi aikanaan aloitettua. Kävin eilen TH-kumilla ja palvelu pelasi kyllä hienosti. Nyt on uudet valkosivut alla ja ajomukavuuskin parani huomattavasti kun saatiin tasapainotukset kuntoon.
     

Kerro tästä muillekin!