Mitä bongasit liikenteessä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Chevy-74, 8.9.2005.

  1. 660

    660 1st gear

    leirvikissä dodge ram daytona
     
  2. mke77

    mke77 Gearhead

    en oo nähny yhtään jenkkiä liikenteessä koko talvena, jonkinmoinen saavutus sekin!! jollei sitä yhtä viininpunasta letukan-vania, ja Kreivin-buickia lasketa.....ja niitä satoja voijagereja ja muita uudempia"hysleriätä" mitä en laske "jenkeiksi"......
     
  3. lincoln

    lincoln 1st gear

    Onpas nätti Foordi :p
     
  4. köyhä

    köyhä 3rd gear

    Kait itse sentään ajat jenkki V8:lla kesät/talvet ?
     
  5. v80

    v80 Gearhead

    Varmaan sama H1, joka asustelee tuossa kilometrin päässä mun talosta.
     
  6. mke77

    mke77 Gearhead

    en....mun täytyy myös päästä paikasta toiseen, ja joskus olla jopa tavaraakin mukana!!
     
  7. bobst

    bobst Gearhead

    ??????????????? Ihmettelen tuota vastausta suuresti!!!!!!
     
  8. mke77

    mke77 Gearhead

    :cry: no joo, ehken sitä mielummin ajais duramax-vanilla, ja siihen hiab:ppi takaluukun kulmaan.... mutkun ei niitä van:ja saa oikeen 100 eikä 200:lla kuten nykyiset autot mitä mulla on ajossa :rotfl:
     
  9. Mörkö-74

    Mörkö-74 Gearhead

    Lauantaina musta GMC Vandura Baron Cruiser (Kuusankoskelta??) haki sohvan, katselin vähän kateellisena kun itselläkin tekisi mieli samantapaista... Hieno! :D
     
  10. weard_racing

    weard_racing 1st gear

    Eilen illalla kun oltii kaverin kanssa pyörimässä bongattii 61(?) cädi joku 50 luvun alun sämpylä ponu ja 40 luvun joku kotkasta mussalon sataman tuonti auto aitauksista.. tuli mieleen että onkohan tulossa suomeen vai menossa venäjälle jollekki harrastajalle.. cädi ja ponu oli aika ok kuntosen näkösiä mut 40 lukulainen oli aika projektin näkönen..
     
  11. Chrstang

    Chrstang 1st gear

    Tässä ny ollaan bongattu paaaljon jenkkejä Espoon kalajärven alueella... Ja :pinup: naapurin pihalla siisti ja todella upeen kuulonen caprice stw... Tunnistaako kukaan omakseen :odroll:
     
  12. Fargo

    Fargo Gearhead

    Kuvailes hiukan sitä STW:tä. Joko se on mun tai sitten jonku mun kaverin...

    Voihan se olla et täällä on farmeja muillakin mut....no.
     
  13. Chrstang

    Chrstang 1st gear

    Valkone missä oisko ruskee "puukylki"... Itellä makoilee eri vieraspaikoilla ruskee lintta puikula naapuripihallas jos nyt on sun toi capi... oma lintta vaan ei oikeen liiku paljoa :-?
     
  14. Fargo

    Fargo Gearhead

    Missähänpäin kalajärveä se :pinup: oikein asuu? Ei noi kyllä meidän pihojen autoja ole. Eikä viereisienkään.
     
  15. BLLand

    BLLand 1st gear

    Tampereella Tunturikadulla seisoo lumipeitteen alla komea ja hyväkuntoisen näköinen Lincoln Continental.
     
  16. Galaxie61

    Galaxie61 Gearhead

    [​IMG]

    jotain tämän näköistä tuli vastaan kokemäen ja huittisten välissä loppuviikolla. helsinkiä kohti.
    väri oli valkoinen eikä vuosimallista ihan varma voi olla kun ei kunnolla ehtiny näkemään..
     
  17. Chrstang

    Chrstang 1st gear

    En tiedä asuuko kyseisen auton omistaja täällä, mutta :pinup: asuu niipperintie 97... Jos sulla on sellane musta jossa jottai punaist kuvioo edessä niin senki oon bongaillu tänääkin parvekkeelta kuulin ku lähti valtsun pihast 8)
     
  18. hla

    hla Gearhead

    Yhdellä Porilaisella autoliikkeellä oli tollainen valkoinen ´71 Newport myytävänä pitkään ja nyt on hävinnyt niiden sivuilta, joten varmaankin sama(hieno) yksilö.
     
  19. mhj

    mhj 1st gear

    Porvoossa Aleksanterinkadun sohjossa tänään aamupäivällä jymisteli 454SS pickup, jossen väärin nähnyt...
     
  20. moppe71

    moppe71 1st gear

    kuopion suunnall valkoin 300 sysler , keltuaisil lapuill..vm oiskos ollu68 ? :eek:
     

Kerro tästä muillekin!