Mitä bongasit liikenteessä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Chevy-74, 8.9.2005.

  1. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    No sehän se 8)
     
  2. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Pukinmäken ilmestynyt 2 uutta Mustangia ja 80 Vette. Eivät moikkaa Jaguaarille takaisin. :cry:
     
  3. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Tälleen ot:nä, mut mulle ei oo tainnu yksikään vette kuski moikata koskaan takaisin. Tiedä sit pitäiskö itelläkin olla se vette, ennen ku moikataan takas... :odroll:

    Sori, jatkakaa.
     
  4. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Ai ei Vetet moikkaa takas sun ooppelille vaikka se on GM.
    Sori jatkakaa..
     
  5. nipla

    nipla 1st gear

    anteeksi turhamaisuuteni. se oli v8 lehessä se juttu. oltiin rakentajan kanssa samaan aikaan intissä. ei mulla muuta.
     
  6. cuda69

    cuda69 Gearhead

    sama homma,ei vettekuskit moikkaa moppeukkoa,paitsi yks tuttu kaveri :rotfl:
     
  7. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Kyllä oli Spinnerissä(kin?): http://www.spinneri.fi/2005/08/spinneri-magazine-42005/

    Vanha sumuvalo oli kirkkaana!
     
  8. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Arvelin vaan että pyöränkulmissa voi olla vähän sanomista, jos noin kierossa kulkee. Voihan toki korikin olla kiero, mutta siihenkään tuskin keskivertoinssi puuttuu.
     
  9. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Näin muuten 25.2. tuossa 4-tiellä trailerilla 60-70-luvun vaihteen luiskaperäinen Ford tuotteen, torino tai jotain. Harmaa (pohjamaali?) ja punainen itämainen pick-up veti traileria. Nousi justiin Vaajakosken moottoritien rampilta ylös Tourulan kohdilla.
    Hieno peli.
     
  10. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Emmä tuolta ooppelin ratin takaa viitti huitoa. Hävettää ihan tarpeeks jo ajaminen sillä. Kyllä mä oon ihan oikealla harrastepelillä ollu niinä kertoina liikenteessä ku on yritetty vastakaikua saada vettejen ratin takaa.
     
  11. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Ootsä ajanu niistä ovet ku ne ei moikkaa sua? :rotfl:

    PerttiK vanha sumuvalo on aina kirkkaana!
     
  12. cuda69

    cuda69 Gearhead

    Tuo torino tuli tänne "pohjoseen"yhelle mun tutulle.
     
  13. cuda69

    cuda69 Gearhead

    en oo,enkä syöny niitten eväitäkään.
     
  14. rainbow6

    rainbow6 3rd gear

    Kotkassa Rämän huoltiksella uusi Challenger SRT-8 tankilla. Siirtokilvit ja kuskien habituksesta päätellen haettu justiinsa satamasta ja menossa itään.
     
  15. Bat

    Bat 1st gear

    Meikäläinen ei oo onnistunu bongailemaan vielä oikein mitään, eilen vasta tuli eka jenkki vastaan; punainen 3g Camaro Hyrylässä
     
  16. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Keski-suomesta palatessa näky kärsämäellä karu impala/belair?...Vaaleenpunanen neliovinen puusukset katolla ja ei niin hirveen sliipattu... :D Jyväskylän pohjospuolella joku 58-62 impalan tyyppinen musta,en mee vannomaan oliko just impala.
     
  17. amaz

    amaz 2nd gear

    Missäpäin Pukinmäkeä olet nämä bongannut? Ite kans samoilla nurkilla asustelen, eikä ole osunut silmään tässä kuin yks vihertävä/turkoosi -63/-64 Coupe De Ville viime syksynä omien romujen lisäksi.
     
  18. maerssy

    maerssy 1st gear

    suburbanin ja blazerin kohtasin tänään, kummatkaan ei moikannu takasin.

    ei oo vissiin täällä päin tapana
     
  19. RockAnA

    RockAnA 2nd gear

    Tuo moikkaamis juttu on mietittyttänyt minuakin, pari kertaa on räpylä noussut.. pistäkääs jotkut "pelisäännöt" kuka saa moikata kenellekkin.. tänäänkin tuli vastaan pari sen oloista jenkkiautoa kun omalla subulla ajelin että moikkasin mutta ei mitään vastakaikua. Voyagerit yms oon jättänyt moikkaamatta ellei sieltä oo ensin räpylä noussut, mut kun on newbie nii tahtois tietää jutut, ettei suotta aiheuta pahaa mieltä... entäs pimeellä, vilkutellaanko keskikaistan puoleisella niinku rekkamiehet?? ;)

    Oma ymmärtämykseni ja uskomukseni on johtanut siihen että harrastajat moikkaa toisilleen mutta mistä hiivatista sitä tunnistaa harrastajan esim 80 kilsan vauhdissa??
     
  20. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Missäpäin Pukinmäkeä olet nämä bongannut? Ite kans samoilla nurkilla asustelen, eikä ole osunut silmään tässä kuin yks vihertävä/turkoosi -63/-64 Coupe De Ville viime syksynä omien romujen lisäksi.[/quot

    Ootsä Puksusta? Mä asun thunder roadin ylhäällä eli ukkostiellä. Sieltä kävelen joka päivä Malmille "öljynvaihtoon" jos voin kävellä enkä pysty ajaa, ! ekan keran näin ton ekan kun se oli rekkojen välissä parkissa siinä kaarella kun kävelin malmille. Tokalla krtaa se tuli vastan ja moikkasin, mutta hän ei takas. Se oli tumma. Vielä tummempi eli täys musta tuli Eskolantiellä vastaan ja se ei ollut sama Stang.. Samalla kauppareissulla tuli vastaan 80-81 valkoinen vette eikä sekään moikannut. Nää oli kaikki viime viikolla.
     

Kerro tästä muillekin!