Mitä bongasit liikenteessä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Chevy-74, 8.9.2005.

  1. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Ite moikkaan aina kun tunnistan että kyseessä on harrastejenkki. Eli erottuu edes jollain tavalla siitä harmaasta massasta. Vaikka vauhtia olis 120km/h. :wink:
     
  2. iikka-

    iikka- 3rd gear

    Jep tarkistin nimittäin tuon vielä ennen kun kirjottelin. En ollut ihan varma että mistä sen artikkelin luin. :)
     
  3. amaz

    amaz 2nd gear

    Juu Puksusta, eihän tästä oo ku vajaa kilsa Ukkostielle. Lähes koko ikäni täällä asustellut (poislukien 1.5v harhailu Espoossa Perkkaalla).
    Yleensä aamuvarhaisella ja iltamyöhään olen liikenteessä näillä nurkilla. Sen verran piru jossain olkapäällä istuskelee että pakko on lähes joka aamu pommittaa Silveradon kanssa niin että naapuritkin kuulee mun töihin lähtemisen 8)
    Tosiaan monasti viime syksynä iltasauhuilla ollessa tuo 63/64 Coupe ajeli ohitse.
     
  4. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Mä olen syntynyt täällä ja kuolen täällä. Muuallakin olen asunut ja taas välillä täällä 70 luvulla armeija aikanani. 63-64 Coupe Caddy ei sano mitään. Kyllä täällä paikallisia Autoja on. 65 Impala ja Pontiac räyhämotilla äänestä päätellen. 4D sedaneita kaikki tyyni ja hienoja. 69-70 Mustang myös täältä. Siinä tän lähiön jenkit taitaa ollakin? Noista uusista Mustangeista en oo 100 saletti onko täältä? Täällä ne on ainakin näkyny parkissa ja liikenteessä. Jos liikut täällä niin tuu Ukkostiellä käymään. Saat kuulla räyhä V8 motin ääntä. Toissa viikolla kun olin matkalla Malmille mun "öljynvaihtoon" The Jag stumppasi. Olin poloisena eikä edes kytät auttaneet. Ohi meni kirkkaan punainen Chevy Van mikä hinas mut Ass Marketin pihaan ja heitti mut sairaalaan. Viime viikolla soitin sille ja tarjosin safkat mun paikallisessa. Pete rules ja tullaan näkee vielä.
    Kiitti vielä kerran.
     
  5. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Tää kuuluisi pyytettömiin avautumisiin tai rebel58 topiin mitä enää ei ole, kiiyos kusipäiden. Sain apua ja lupasin korvata. Petele oli yllätys kun soitin ja pyysin Puksuun paikalliseen syömään. Mailma on pieni. Meillä yhteisiä kavereita, vaikka me ei entuudestaan tunneta. Tarjosin Petelle safkat ja tarjoon vielä kännitkin.
    Pave Maijanen: Sillä jokainen joka apua saa sitä joskus tajuu myös antaa..
     
  6. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Ei täs ollu tarkotus keulii tai mitään sellast.

    Hyvä et Pete hoiti homman ja pääsit eteenpäin.
    Niinku sanoin. oisin taatusti itte hoitanu homman samoin.
     
  7. -nikke-

    -nikke- Gearhead

    Palokunnan Sisu SA-240 tuli toissapäivänä vastaan. :)
     
  8. met59

    met59 Gearhead

    Wanhat papat päristeli Nummelassa 8)
     
  9. Putte

    Putte 1st gear

    Itse moikkaan pääsääntöisesti tuttuja, jos joku moikkaa vastaan kyllä siihen. Usein liikenteessä noi tilanteet saattaa tulla niin nopeasti, että kohdattaessa saattaa takaisin moikkaaminen olla jo kohtaus tilanteen jälkeen. Ei noista kannata ottaa hernettä nenään, jos ei sitä käden heilahdusta huomaakaan aina.
     
  10. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    kyl mä moikkaan tuntemattomilleki jos mulle moikataan ja huomaan ajois
     
  11. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    [​IMG]

    kävin hakee tädin kyytii ja tällänen on hänen naapurillaan
     
  12. 383

    383 Gearhead

    valkonen 66 dart 2d tolppa
     
  13. rapis

    rapis 1st gear

    uusi korinen oranssi avo GT mustang jämsä lidlin parkissa.
     
  14. jakezzz

    jakezzz 1st gear

    C1 avocorvette pukinmäen esson (tai mikälie abc) kohdalla vastaan pyyhälsi...lumipenkkaan meinasin vanin ajaa kun tuon näin ja morjestelemaan rupesin...
     
  15. Bat

    Bat 1st gear

    Mistä lie johtuu, mutta mä en oo vielä bongannu mitään muuta kun GM F-korisia, just viimeks tänään Vantaan Biltemalla musta 4g Trans-Am. Oliskohan tää merkki siitä, että olis pikkuhiljaa aika ottaa oma Ponu talviunilta..?
     
  16. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    CUDA! Matkalla partsiin pari tuntii sitten Roihupellon ja Myllypuron välillä tuli oranssi Cuda vastaan. Pumppu alko hakkaa täysii kun sierainpelti tuli vastaan. Pyöreet takalamput eli 72 tai tuoreempi. Jenkkikilvissä. Tietty kysyin parsissa oliko käynyt siellä. Pojat ei olleet nähneet. Se oli hieno, tervetuloa!
     
  17. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Kävi äsken Pukkien mäellä moikkaamassa repeliä. Oli käyny ennenkin, mutta en ollu kotosalla. En ois ollu nytkään, mutta kun Malmilta tulin näin Dartin mikä käänty Puksuun. Perään ja tännehän se tuli. Ok auto ja tosi ok Äijä.
     
  18. M

    M Gearhead

    ääs-joella ajeli vastaan 60-luvun lopun mustang. aika makea näky.
     
  19. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Vanhalla nurmijärventiellä, kello neljän jälkeen bongattu valkoinen Dodge Mirada.
     
  20. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Opel C-Rekku 3D piilofarkku..
     

Kerro tästä muillekin!