Mitä bongasit liikenteessä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Chevy-74, 8.9.2005.

  1. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Eilen vähän puolen päivän jälkeen tuli vihertävä '60 bel air vastaan Lapuan ja Seinäjoen välillä. Sykäyttävä näky jopa moparmiehelle!

    Tunnistaako joku itsensä?
     
  2. apukuski

    apukuski Gearhead

    Kuopiossa Motarilla piiiiitkä Ford pick-up perässään kärry jossa pari Moottorikelkkaa. kadonnutta kelkan peitettä kannattaa etsiä Sorsasalon kohdilta :soosoo: Sidotaan ne peitteet kunnolla, on aika pelottava tommonen kärrystä päin lentävä muutaman neliön pressu öisellä tiellä.
     
  3. jakezzz

    jakezzz 1st gear

    Hyvinnii mahollista...takaikkunassa oli joku teksti mutten muista mikä...
    aikas asiallinen käyttöpeli!!
     
  4. 59Kingswood

    59Kingswood Double Gearhead

    Eilen Loimaalla mattamusta '73-'91 Chevy/Gmc Crewcab dually vilahti silmien edestä, kun odottelin liikennevaloissa.
     
  5. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Eilen bongasin työmatkalla renault scenicin. Oikeanpuoleisella ohjauksella. :eek: Oli britti- ja siirtokilvet molemmat paikoillaan. Mä joten kuten ymmärrän noiden japanialaisten postiautojen tuonnin tänne, mut siis joku vitun scenic?! :eek:

    Turvallinen perheauto. :poff:
     
  6. mopsi

    mopsi Gearhead

    Jyväskylässä pöristeli tänään semmonen matala ja hopeen värinen lava Letukka :D
     
  7. Antti the Mato

    Antti the Mato Gearhead

    Itekin nähnyt saman vekottimen, lieneekö peräti jonkun paikallisen.
     
  8. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    80-luvun tuunattu mersu (levikettä jokasuuntaa ja mauton takaspoleri)
     
  9. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Ai nii, eilen bongattu myös tosta meidän oven edestä hieno 90-luvun stepside (musta) varustettuna american racingin outlaw 1(?) (niillä umpinaisilla) aluvanteilla.
     
  10. loysa

    loysa 1st gear

    Mistäs bongasit? kuulostaa tuntomerkit aivan omalta autolta ja maanantaina olin sitä viemässä takaisin halliin odottelemaan että toi kevät nyt oikeasti alkais..
     
  11. amaz

    amaz 2nd gear

    Oiskohan mun vanhasta Sportsidestä kyse?
     
  12. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Tossa länsimäessä asun rivarissa, ja siinä se oli melkein suoraan meitin oven edessä. :D Otin ihan kuvankin, mut ku myöhemmin kattelin kännykkää, niin eipä löytyny kuvaa. :eek: Ja rekkari tais olla AB -alkuinen, muistaakseni.
     
  13. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    punanen GMC paikallisen ass-marketin pihas
     
  14. loysa

    loysa 1st gear

    no mun autohan se on ja itse asun siellä montussa mut auto oli nyt siinä ku ei oikee meinaa päästä ylös kesärenkailla sieltä.. :D
    asut sitten melkein naapurissa..
     
  15. loysa

    loysa 1st gear

    saattapi olla.. ja sulta taitaa löytyä nyt se de ville..
     
  16. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    No jumankekka, niin taidan asua. :D Juu, olin kattelevinanikin että aika rohkeeta vetää jo kesänakeilla, vaikka se onkin jo reilu kolme viikkoa ollu laillista. Meidän ovi on se eka siinä mis sun autos oli, eli G 27. Tervetuloa kaffelle tai vaikka oluelle. Jälkimmäistä tosin yleensä vaan viikonloppusin, varsinkin jos (kun) nautitaan useampia annoksia kerrallaan. :rotfl:
     
  17. amaz

    amaz 2nd gear

    Juurikin näin, pakko myöntää että harmittaa vieläkin Sportsiden myyminen...
     
  18. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Olikohan Rebel58 tänään puoli kahden paikkeilla menossa Jaggen kanssa Iittalan kohdilla Tampereen suuntaan ?
    Ainakin vihreä XJS tuli vastaan.
    Varttia myöhemmin Hämeenlinnan kohdilla kärryn kyydissä pintaruosteinen pick-up ja vielä ennen Linnatuulta hinurin kyydissä puna-musta Scottari.
    Neljän paikkeilla Muijalassa oranssi Valiantti.
     
  19. DamnNoNamesLeft

    DamnNoNamesLeft 2nd gear

    Tutun vanha 70-lukune LS Scania.. 8) Varma kevään merkki.
     
  20. Maria

    Maria 1st gear

    meidän ulko-oven edessä on jo hetken ollut ihan upea valkoinen SS Monte Carlo.. Omistaja on seinänaapurissa kylässä ja omistaa muitakin hienoja kulkineita.
     

Kerro tästä muillekin!