Mitä bongasit liikenteessä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Chevy-74, 8.9.2005.

  1. Stone

    Stone 3rd gear

    DD6 kävi vähän osia hakemassa...-58 Christine-lookalike Belvederellään! :eek:
    Toivottavasti mun monttu ei jäänyt liian pitkäksi aikaa ammolleen, ei ole noin hienoa autoa mun pihassa koskaan ollut, eikä varmaan ihan vähään aikaan tule!
     
  2. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

     
  3. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    .Ja noi puskurin kulmapalat on valettu pronssista kun orkkis puskurin kulmat ol sen verran huonossa hapessa. :eek: :eek:

    ..jaa, mä luulin että ne on jotain niitä bling-bling kullituksia, mitä voi lähes kotikonsteilla tehdä...niitähän näkee joissain vehkeissä (ainakin mehikaanoilla)...
     
  4. MansenJamppa

    MansenJamppa Gearhead

    Käytiin sunnuntaina ihailemassa Pöljällä tätä limoa, mielettömän hienossa orkkis-kunnossa! oli siellä ladoissa muitakin ihailun kohteita :wink:
     
  5. jariha

    jariha Double Gearhead

    äsken korsossa hieno coupe aspeni :D
     
  6. gec

    gec 3rd gear

    Ja tämä lipui pois maisemista ennenku rokit alkoi. :D
     
  7. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Tuon pongasin, kun olin just kyydissä... 8)

    [​IMG]
     
  8. kautsi

    kautsi 3rd gear

    Tämä ei ollut tänään liikenteessä, mutta bongasin kun olin itse liikenteessä. 8)

    [​IMG]
     
  9. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Mikähän mestapaikka Pukinmäestä on tullut kun täällä suorastaa alkanut vilistä hienoja jenkkejä.
    Pariin kertaan bongattu 58 Impala. Maanantaia tlnne ajoi 64-65 turkoosi El Camino. Sitä varmaan tuli vstaan täältä lähtenyt 63 Coupe Impala. Candy (?) vihreä valkoisella katolla.
    Nämä kaikki Chevyt olivat tosi hienoja. Tuo 63 oli aivan uusi mitä en ole ennen nähnyt. Ikkunat auki luu pihalla valkoisesta sisustuksesta. Aivan uskomattoman hieno näky.
     
  10. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Eilen Merijärvellä ( vai oliskos se ollut jo Ala-Veteliä) talon pihassa 65-66 avo full-size bonne, sininen valkealla katolla ja Karttulan kohdalla tänään ajeli vastaan valkoinen duster U- alkuisilla mustilla kilvillä...
     
  11. 383

    383 Gearhead

    simo tänään oli pukinmäessä 59 caddy flakemaalattu 8) 8) 8)
     
  12. rebel58

    rebel58 Double Gearhead


    Oisit Toni soittanut oltais taas käyty kahvilla. Ne on kyselly miten se sun huonosti käyvä ja vinossa kulkeva autosi on nyt tänä vuonna toiminut?
    Toi 59 Flake Flat Top on täällä joka päivä siinä viereisessä putkassa missä te käytte.
     
  13. jallu81

    jallu81 3rd gear

    Tänää iltapäivällä tuli muutama rodi vastaan kasitiellä, Porista turkuun päin, fiksun näköisiä kaikki..osa mustilla kilvillä, ja joku tarrakilvillä..
    Ja sit tossa kuuden jälkeen tuli turusta pois päin mustan hinurin kyydissä aika härskin oloinen oranssi -70 nova..kapeilla etufíllareilla, leveet läskit takana ja näytti jokku wheeliebarsitkin olevan..ja jenkkikilvet??
     
  14. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Tossa Pasin Cädissä on muuten vähän normi erikoisempi tekniikka 8)
     
  15. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Toi ´63 Sportcoupe oli vielä viime vuonna semmonen vähän kulahtanut tummanpunanen, tais pitää majaansa jossain Vuokin suunnalla...? Maalattu ja verhoiltu viime talvena.
     
  16. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Pasi???
    Sorry mä oon koko Pukinmäen asukkukaille kertonu tuon 59 Flat Topin vuosimallin ja kertonut että omistaja/kuski on nainen vaikka en häntä tunne. Aina eli joka päivä kun 59 menee ohi kaikki paikalliset moikkaa.
    Sorry jos oon antanu väärää tietoa paikallisille että tuo on naisen shevevilin auto. :oops:
     
  17. Yorcci

    Yorcci Gearhead

    Tiistaina Tampereella motarilla trailerin kyydissä Fiat 500 rättikatolla :D Eilen tai toissapäivänä Jkl:n Bilteman parkkiksella musta fastback Musse.
     
  18. Putte

    Putte 1st gear

    Tämä Järvenpäässä.

    [​IMG]
     
  19. Silvarello

    Silvarello Gearhead

    Tuurissa Mala suerte, Mako shark ja -69-70 (?) Coupe Impala...

    Kiitoksia Autohuolto Heikki Peltomäelle tilojen lainasta että Letukka-vanhus sai uudet tehostinöljyt... meni hieman tökkiväksi nuo ohjausliikkeet.. :lol:
     
  20. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    jaska350 corvetellaan
     

Kerro tästä muillekin!