Mitä bongasit liikenteessä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Chevy-74, 8.9.2005.

  1. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    ^ Kapinaa!!! Vitut siitä mitä muut ajattelee. Se on sun Auto ja ajat niin kuin itse haluat. Ei sormi vaan peukku tälle.
     
  2. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Ja tennissukat sandaleihin! Duck the stylenazis!
     
  3. El C

    El C 3rd gear

    Samoilla linjoilla.
    Kun vähän miettii suomen kesää ja sen kelejä niin äkkiä tulee mieleen ettei joka käänteessä viitsi kattoa nostella ja laskea.
    Taajamissa kun ajelee kävelynopeutta niin hyvin tarkenee ikkunat alhaalla mutta motarinopeuksissa tulee helposti mieleen pitää lasit yläasennossa.
    Vai pitäiskö pysähtyä ennen motaria ja nostaa katto ylös ja taas taajamassa katto alas?

    Ei.
    Ja kyllä sitä avoauton tunnelmaa tulee ikkunat ylhääläkin.
     
  4. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Juu, jokainen saa mun puolestani ajella sillä omalla avollaan ihan vapaasti ikkunat ylhäällä tai alhaalla miten vaan paremmaksi asian näkee.
    Vastaavasti mulla ja jokaisella muulla lienee oikeus mielipiteeseen siitä, näyttääkö lasit ylhäällä ajaminen typerältä.
    Jokainen omalla avollaan ajeleva sitten omakohtaisesti päättänee, vaikuttaako muiden mielipide hänen tekemisiinsä vai ei.
    Aiheesta olen 1320:n kanssa samaa mieltä = näyttää typerältä.
    Verenpainelääkkeitä en kuitenkaan tuohonkaan aiheeseen tarvitse, sillä jokaisella on milestäni oikeus harrastaa omalla kalustollaan kuten haluaa.

    Ettei menisi OT:ksi, niin aamulla puoli ysin aikoihin kehä III:lla ´69 Caprice (?) ja aikaisemmin Tarvontiellä jenkkikilvissä oleva Jaguar X-type.
     
  5. Putte

    Putte 1st gear

    Espoossa.

    [​IMG]
     
  6. Vezques

    Vezques 3rd gear

    Siellä se odotteli päivän, kun oli kuorkki lainassa.
     
  7. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Yks niistä lempimalleista, van helevetin kauhistus etennii nuitten Sonderiden hintoja nykyään jossain Jenkeissäkin. :eek:
     
  8. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Eipä muuten mitenkään kiusaksi saakka näkynyt.
    Aamulla tuli yksi maija vastaan Tikkurilantiellä Vantaalla ja iltapäivällä toinen Ojakkalantiellä Nummelassa. Ainoa tähän mediassa koko päivän kohkattuun jättiratsiaan viittaava ilmestys oli Lohjan Muijalassa poliisin pysäyttämä Rellu, mutta näitä nyt näkyy muutenkin päivittäin.
     
  9. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Kun olin menossa D-tankille tänään noin puoli kuusi ilalla, niin Tulkintien ja Ansatien risteyksessä Vantaalla tuli Motonetiltä päin rajun näköinen musta ja korotettu 4 x 4 Ford Econoline, joka lähti kumit sutien Tulkintietä länteen.
     
  10. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Tennissukissa on tyyliä verrattuna siihen mitä mä oon jalkaani tunkenut ennen sandaalien asettamista: villasukat. :poff: Juu juu, ihan tosi, tänään viimeks duunasin jotain pihalla tolla yhdistelmällä.

    Ja varsinaiseen topikkiin liittyvään asiaan: Tänään tuli taas se komiansininen Lada näkökenttään, nyt huomattavasti rauhallisemmalla asenteella kun kulkine pysy koko ajan omalla kaistallaan ja käännöksetkin oli kuin oppikirjasta?

    Liekö kevätys menny ohi kun on pari päivää satanu räntää... :rotfl:
     
  11. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Pahasti käryävä olssi tien poskessa :)
     
  12. challenger-70

    challenger-70 Gearhead

    TÄYSIN SAMAA MIELTÄ

    [/quote]

    Samoilla linjoilla.
    Kun vähän miettii suomen kesää ja sen kelejä niin äkkiä tulee mieleen ettei joka käänteessä viitsi kattoa nostella ja laskea.
    Taajamissa kun ajelee kävelynopeutta niin hyvin tarkenee ikkunat alhaalla mutta motarinopeuksissa tulee helposti mieleen pitää lasit yläasennossa.
    Vai pitäiskö pysähtyä ennen motaria ja nostaa katto ylös ja taas taajamassa katto alas?

    Ei.
    Ja kyllä sitä avoauton tunnelmaa tulee ikkunat ylhääläkin.[/quote]
     
  13. SARKERI-71

    SARKERI-71 Gearhead



    Taistelupari Lpr

    [​IMG]
     
  14. Galaxie61

    Galaxie61 Gearhead

    joku uudempi oranssinpunainen lambo aamulla räntäsateessa häijää - pori välillä, poriinpäin menossa.
     
  15. chevelle66

    chevelle66 Gearhead

    Ei Liikenteessä mutta Turkhaudalla hallin pihalla 50.chopattu Mercury
     
  16. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

    Sininen Sportti Dartti pöristeli äsken Vaajakoskella, tuplatakavalot eli oiskohan '73-74 ollut.
     
  17. T.hilter

    T.hilter Gearhead

    Tiistaina Myllykoskella
    [​IMG]
    Ja tänään tämä Joensuussa
    [​IMG]
     
  18. Masa 65ht

    Masa 65ht 1st gear

    Savonlinnaan tuli 8) ja nyt on liikenteessä melkein jokapäivä :D
     
  19. MAZA96

    MAZA96 1st gear

    Lahdessa tänään musta '69 Dodge Charger, Audi R8 avo sekä Mercedez Benz 190 AMG
     
  20. GMies

    GMies Gearhead

    Tuommoinen perjantai-iltana Ylöjärven Vaasantiellä.
    [​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!