Mitä bongasit liikenteessä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Chevy-74, 8.9.2005.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Jkl punainen ac cobra, replica varmaan.

    Ehkä jussi289 jkllästä treelle päin.
     
  2. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Olikohan se keskiviikko k6n Hartolassa Jari-Pekan kohdilla tuli Kenworth jonkinlaisen lavetin kanssa alas kun ite painelin ylös päin...tuli vaan niin äkkiä ettei ehtinyt kunnolla katsoa.
    Komean näköinen kaikkine valoineen pimeässä :odcool:
     
  3. tevo

    tevo Gearhead

    Kallansillalta lila 60luvunlopun kupeetsevrolee?
     
  4. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Kolmen kieppeillä iltapäivällä ajeltiin Lohjalla peräkkäin vihreän 60-luvun alun Ford Econoline pick upin kanssa.
     
  5. 1320

    1320 Gearhead

    Eilen alkuillasta taisi Mäntsälässä tulla tämä Camino vastaan. Jotenkin meni multa ihan ohi, kunnes vasta kohdalla huomasin, että nyt tuli jotain muuta vastaan kun perus muovikinneri.

    [​IMG]
     
  6. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Joo, äkkiä sotkeentuu tommosessa parkipaikassa :D kun näköjään muutkin kuvan autot jotain yariksia :D
     
    Jussi289 ja Skoll tykkäävät tästä.
  7. cdv70

    cdv70 Double Gearhead

    Itse ymmärsin että kuvan Camino oli tullut vastaan Mäntsälässä. Parkkipaikalla otettu kuva ei liity tilanteeseen, vaan on selventämässä mistä autosta oli kyse.
     
    Pertti K tykkää tästä.
  8. 1320

    1320 Gearhead

    Juuri näin, toi Hyrylässä otettu kuva on jostain parin vuoden takaa.:odwink:
     
  9. jariha

    jariha Double Gearhead

    Just nyt ruskea 4d fury3 ~70 mallia, mustalla katolla kontinjoella kohti sotkamoa
     
    Muokattu: 23.10.2018
    Mokaman ja isalmela tykkäävät tästä.
  10. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    12345678910, Ismoskosmos, miguelo ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  11. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Tänään iltapäivällä kolmen jälkeen Lohjalla valkoinen 3gen avo-Camaro.
    Tosin oltiin kumpikin kermaperseitä, eli katto ylhäällä, vaikka keli oli selkeästi plussan puolella ja vesisadekin jo laantumaan päin.
     
  12. miguelo

    miguelo Gearhead

    isalmela tykkää tästä.
  13. tammercity

    tammercity Gearhead

  14. isalmela

    isalmela Gearhead

  15. jariha

    jariha Double Gearhead

    Eilen puolentusinaa suburbania eripuolilla kajaaniao_O
     
    isalmela tykkää tästä.
  16. Swinger71

    Swinger71 Gearhead

    Pari päivää sitten Kuopion Päivärannassa liikennevaloissa olin Valiantilla Teslan perässä. Jostakin syystä tuli helppottunut olo siitä että minulla on Valiant eikä Tesla..
     
    Jussi289, wilburi, FuryIII '71 ja 6 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  17. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Töissä "jouduin" ajamaan Nissan Leaf sähköautolla.Ovessakin hieno "manipulaatioteksti" ZERO EMISSION.Sähköhän tulee töpselistä.Minulle tuli myös helpottunut olo myös siitä ,että mulla on Hudson,Fairlane,EconolineAMC Hornet,Kaiser ja WLA Hurlikka jonkun perkuleen sähköauton sijaan.
     
    Jussi289, hartsa69, Nikuzai ja 7 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Oletko kuullut työstä pidättäytymisestä?
     
  19. Hellfirebird

    Hellfirebird Gearhead

    Mikkelin Tuskun ympyrässä tuli tänään vastaan tumma '65-66 Pontiac Grand Prix. piristi päivää nähdä lähes talvisessa maisemassa tuo "wide-tracker", itse japanialaisella käyttökinnerillä kurmuuttaessa
     
    isalmela tykkää tästä.
  20. Ford 15M

    Ford 15M 2nd gear

    Kylmäkoskella harmaa pyöreälamppuinen Volvo 244. Rekisteri AJS -alkuinen, taitaa mennä vuosille ´76-77? Ei tule tuon ikäsiä kyllästymiseen saakka vastaan.
     
    isalmela tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!