Mitä bongasit liikenteessä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Chevy-74, 8.9.2005.

  1. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Te ootte vaan niin helvetin kovia jätkiä
     
    isalmela ja xarper tykkäävät tästä.
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Od:n jenkkimiesten talviautot kokoontumispaikalla?
     
    Pertti K, sdfsd ja xarper tykkäävät tästä.
  3. BT.justice

    BT.justice 3rd gear

    Hehe, tuli hyvälle tuulelle ku ponu oli saanu Deltan kaveriksi, nainen tykkäs kans jotta tyylikäs oldsi
     
    12345678910, Ponu65 ja Marklin tykkäävät tästä.
  4. lpr

    lpr 2nd gear

    Vanhakoppa Escortti, siistissä orkkiskuosissaan ja kuskin iästä päätellen vois olla vaikka ensimmäisellä omistajallaan. Ympäri vuoden liikkuu säännöllisen epäsäännöllisesti Mikkelissä.
     
    isalmela tykkää tästä.
  5. sdfsd

    sdfsd Gearhead

    tai kenteis tehny jotain työtä sen eteen että se auto toimisi suunnilleen niin kun pitää eikä jättäny kaikkea sille "näitten kuuluu nyt olla vaan tälläsiä"- tasolle.
     
    xarper, Karpov ja Jussi289 tykkäävät tästä.
  6. miguelo

    miguelo Gearhead

    "Vanhanliiton" miehiä, mitäpäs sitä mieluisaa autoa nyt vaihtamaan?

     
  7. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Deltassa nainen suoritti bongauksen parkkipaikalle saavuttaessa; HEI! AUTO! ja kun siinä sopivasti oli vapaa ruutu vieressä niin siihen siis.
    Piristi päivää kyllä Ponun bongaaminen.
     
  8. jariha

    jariha Gearhead

    sama lienee?
     
  9. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Sä se jaksat mouhottaa omia näkemyksiäs ja erinomaisuuttas...
     
    jariha tykkää tästä.
  10. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Tai sitten on tuoreempaa kokemusta jenkillä ympärivuotisesta ajosta? Ettei ole norsunluutorni = uusi auto, vienyt näkemyksistä särmää :)
     
    sdfsd ja xarper tykkäävät tästä.
  11. jjjkkk

    jjjkkk 3rd gear

    [​IMG]
    Valmistautuu vasta.
     
  12. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mikäs jenkkimalli tuo musta paholainen on?
     
  13. jariha

    jariha Gearhead

    näyttää olevan korolla 92-96 xe10 kori?;)
     
  14. jjjkkk

    jjjkkk 3rd gear

    [​IMG]

    Se on ’98 toyota mustang isolohko at
     
  15. jariha

    jariha Gearhead

    ^elä ny kiroomaan kuitenkaan ala??
     
    jjjkkk tykkää tästä.
  16. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Xe? Meinasin lyhyestä kilvestä ja vilkuista, että ois jenkkimallin corolla.
     
  17. sdfsd

    sdfsd Gearhead

    en pidä itteeni yhtään erinomasempana kun ketään muutakaan tai väheksy kenenkään harrastuksia tai harrastustapaa mutta kyl välillä ihmetyttää ihmisten asenne noihin laitteisiin. Sullakin on selvästi joku vika siinä autossas jollei se lämpee muttei voi mitään tehdä asian parantamiseksi koska "tää nyt on tällänen vanha paska".

    En nykysin ymmärrä mutta tollasia ihmisiä on ihan helvetisti.
     
    Nikuzai, Jussi289 ja xarper tykkäävät tästä.
  18. jariha

    jariha Gearhead

    niinhän mä aiemmin just sanoin e10 korolla... x oli vissiin joku kännykirjotus virhe... tai jotain prkl
     
  19. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Joo. Kyllä mä sen corollaks tunnistin mutta tosiaan jenkkimalliks mielsin... Niissä kun jotain herkkuja ja vaikka 1.8 konetta saatto saada ankeuden keskelle
     
  20. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Voisko kuule olla että kaikki autot ei vaan lämpene samalla tavalla? Oot varmaan kuullut ja nähnyt että ennenvanhaan käytettiin viimasuojaa talvella, joissain autoissa oli jopa kaihdin tai säleikkö jäähdyttäjän edessä talvikäyttöä varten, itseasiassa tossa diesel-bemarissakin on sellainen mutta sitä ohjailee ECU. Mun tapauksessa tohon Parsaan on vaihdettu käytännössä kaikki asiaan liittyvät osat pl. kenno jota en ala vaihtamaan koska se on ehjä... Seuraavana tehtävälistalla on lämppärin purku vielä kerran ja kaikkien luukkujen ja läppien uudelleen tiivistäminen, tosin en usko että se niin suuresti vaikuttaa asiaan.

    En edelleenkään usko että lämmitys ja tuuletus on keskimäärin 60-lukulaisessa yhtä tehokas kuin 2000-luvun autoissa, jo pelkästään sillä miten ilmaa ohjataan matkustamon sisällä eri paikkoihin saadaan tasaisempi lämpö ja läpivirtaustuuletuksella takaikkunatkin pysymään huurrevapaina, sanokaa mitä sanotte.
     

Kerro tästä muillekin!