Mitä bongasit liikenteessä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Chevy-74, 8.9.2005.

  1. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Voi kai se olla,mutta mulla taas kaikki autot on käyttöautoja -46 Hudsonista uusimpaan -74 Econolineen.Tämä kai se on nyt sitten niin VÄÄRIN nykyään:p.
     
    xarper, Karpov ja kapa73 tykkäävät tästä.
  2. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Näitä selittäjiä vaan riittää.Aina on joku "este" ettei voi tehdä sitä eikä tätä.Sehän on itsestä kiinni mitä sinä voit tehdä.No istukaa siellä kotosohvalla ja kattokaa vaikka Sohvaperunat-ohjelmaa,jos se tuntuu mielekkäämmältä.
     
    mikkis83, xarper, sdfsd ja 1 muu tykkäävät tästä.
  3. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Tämä palsta on autoharrastajille, voitko poistua, kiitos.

    No ei oikeesti tarvi.
     
    mikkis83 ja xarper tykkäävät tästä.
  4. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Heh heh.
     
  5. urho3

    urho3 Gearhead

    Ei kai siinä oo mitään väärää jos harrastaa vanhoja tai uusia autoja. Jotkut ajelee niillä ja jotkut keräilee niitä,ei kai oo yhtä oikeaa tapaa harrastaa.
     
  6. urho3

    urho3 Gearhead

    Niin tarkoitin että aikaa se vie 4 auton lapioimeminen hangesta verrattuna että sitä yhtä lapioi koko talven.
     
  7. urho3

    urho3 Gearhead

    Kai ihmisillä on muutakin harrastuksia kun autoilu. Itse esim harrastan kelkkailua moottoripyöräilyä ja motocrossia. Olenko jotenkin mielestäsi huonompi ihmisenä kun en ajele 40 luvun Amerikan autolla?
     
  8. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    No onko tässä niin väitetty?Todettu vain (taas) ,ettei kalusto liiku.Mitäs muuta keksisit vielä selitykseksi,kun kalusto ei vain liiku.
     
    xarper, sdfsd ja Karpov tykkäävät tästä.
  9. urho3

    urho3 Gearhead

    Kyllä minä olen nähnyt kalustoa liikenteessä paljonkin kun ajelen mutta ymmärrät varmaan että minunkin on mahdoton pitää liikenteessä kaikkia ajokuntoisia vempeleitä mitä minulla on tontilla. En tiedä mitä maksaisi laittaa kaikki 25 ajoneuvoa vakuutuksiin,en usko että minut rahat riittäisi. Ymmärrän että sinulla on rahaa laittaa kalustoon mutta ei meillä kaikilla ole sitä käyttää sillätavalla.
     
  10. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Onkos tässä nyt niin väitetty?Mutta selityksiähän löytyy aina lisää... ja lisää...Mutta tämän topicin aihehan oli mun mielestä MITÄ BONGASIT LIIKENTEESSÄ ja yksinkertaisesti bongattavaa on tosi vähän.Ei siihen mun mielestä liity sun kelkkailuharrastus millään lailla,jos nyt et sitten lähe motarille revittelemään ja vielä vastavirtaan:p,
     
    xarper ja Karpov tykkäävät tästä.
  11. urho3

    urho3 Gearhead

    Jatkuvasti tuolla on muita liikenteessä kun lähtee,ei edes viitsi lähteä perjantaina ruuhkaaikaan jos ei pakko. Missä sinä ajelet ja mihin aikaa jos ei muita näy?
     
  12. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    Oisin mä leppävirralle tullu capricel mut pakkanen teki tenän. No kesäversios sit taas paikalla.
     
    xarper tykkää tästä.
  13. Jeep360

    Jeep360 2nd gear

    Vaikka auton kaivaminen lumihangesta on perseestä, niin kerran viikossa kaivan Wagoneerin esiin. Pakko ainakin kerran viikossa päästä ajamaan mielekkäällä autolla , jos mulla olis rahaa ,en nykyautoilla ajais olenkaan.Ja mitään mielenkiintoista kulkinetta ei ole meilläpäin näkyny koko talvena , lukuun ottamatta yhtä uudempaa mussea , joka näkyy päivittäin ajossa.
     
    xarper ja Ranee tykkäävät tästä.
  14. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    Eihän mullakaan oo rahaa. Ajan sillo ku bensaa tankis eli ainaki kerra viikos. Helpottaa ku jauppaan on vajaa km ha täti käy ainaki 2 kertaa viikos Varkaudes ni pääsen kyydis.
     
  15. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Pihan lumityöt kerrostaloa poikkeamatta on isommat kuin auton putsaus.


    Homehtuukin ne jos koko talven lumikasan sisällä.
     
    faikku66 tykkää tästä.
  16. urho3

    urho3 Gearhead

    Ei homehdu sössön mukaan,lämmin talli on kaiken pahan alku ja loppu. Itseasiassa nuo varaosa autojen puhtaaksi lapiointi vie aikaa enemmän kun pihan linkous traktorilla,pitäis hommata etukuormaajaan joku harjakone niin vois sillä putsata.
     
  17. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Puhehan oli jos auto jatkuvassa ajossa. Tottakai kuukausia seisovaa ois kiva sisällä pitää lämpimässä
     
    Jussi289, sdfsd ja Pertti K tykkäävät tästä.
  18. urho3

    urho3 Gearhead

    Tuossa ois naapurin lahjoittama Toyota hangen alla,kai se pitäis laittaa kuntoon niin ei tarvitseis kenenkään ihmetellä kun ei kalusto liiku,niitäkin ihmisiä on jotka on kovasti huolissaan toisten tekemisistä
     
  19. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Lähinnä oli kaikenmaailman selityksistä puhe ja tämän topicin aiheeseen liittyen ei ole bongattavaa omalta osaltakaan ollut tänä vuonna juurikaan.


    Teki kuka sitten mitä vaan tai jättää tekemättä
     
    faikku66 ja sdfsd tykkäävät tästä.
  20. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Ford LTD Crown Victoria vm. n.-90? Itäväylän varrella kaupan pihassa, ja liikennevaloissa seistessä.
     

Kerro tästä muillekin!