Tuohon pitäis maalata telat kupeisiin ja heittää tykinpiippu sojottamaan kattokorotuksen etuseinään, niin olis vielä vähän vakuuttavampi..
Eilen kun Ponu65 tuo kuvan mulle lähetti, niin vastasin: "Melkoisen massiivinen ilmestys, tykinputki vaan puuttuu."
Mikkelissä puolenpäivän kieppeillä 2-ovinen harmaa euro -Ford, osiko jokin 20/26M -tyyppinen? Savonlinnassa taas fox- Mustang Prisman parkissa
Minä taas luulin, että 90% näistä oli tummanpunaisia, tuntuu että itse näkemäni ovat olleet useimmiten sellaisia. Mutta kun kurkkasin Nettiautoon niin siellä myytävänä olevista viidestä yksilöstä vain yksi on punainen. Ja siellä näkyy tuo Hartsan kuvaamakin olevan kaupan, hyvältä näyttää myyntikuvissa https://www.nettiauto.com/saab/90/10731640
Kontiomäen"shellin" kohalla oransseilla vanteilla varustettu oranssi kuuskötluvun Toyota Crown? farmari.. ehkäpä oli raakkuja.. pikaseen yritin kuuklata..
Tampereen Hervannassa aamusta oli punainen sedan caprice/impala.. näitä "laatikoita", mitä itsekin harrastelen. Oma on seisonnassa talven yli, niin kyllä lämmitti tyämiehen aamupäivää.