Mitä polttoaine maksaa tällä hetkellä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Red Neck, 27.12.2004.

  1. Red Neck

    Red Neck 1st gear

    Polttoaineenhinta on asia,joka koskettaa kaikkia harrastajia tavalla tai toisella,toisia enemmän ja toisia vähemmän.

    Mitä maksaa polttoaine eri puolilla Suomea tällä hetkellä??

    Järvenpäässä näkyy bensa maksavan 1.00 - 1.01€ halvimmillaan ja kalleinkin kai vain 1.06€€

    Nafta 0.84 - 0.89€ luokkaa
     
  2. TaTsi

    TaTsi 1st gear

  3. lake ender

    lake ender Gearhead

    Ainakin 1 hyvä syy asua täällä, kiitos jetille :D
     
  4. HEAVYDUTY

    HEAVYDUTY 1st gear

    polttoneste maksaa PALJON suomessa :cry:
     
  5. RG Racing

    RG Racing 1st gear

    aivan liikaahan tuo menovesi maksaa, mutta kun on erinnäisiä "selviytymis" keinoja niin eipä tartte paljoo bensan hintoja miettiä... mun mielestä ois parempi että bensan hinta nousis niin ois sit vähemmän liikennettäkin :D
     
  6. ChevyGirl

    ChevyGirl 1st gear

    Hyvinkäällä jotai 1.07 tänään... :-?
     
  7. herrakani

    herrakani 1st gear

    Riihimäellä 1,059
    Lälläslää. :p
     
  8. Mawerick

    Mawerick Gearhead

    Porissa 1.039
     
  9. Jome

    Jome Gearhead

    Eikös vettä saa hanastakin, ettei sitä tartte jetiltä mennä hakeen :lol: :lol:

    Kangasalla maksaa 98E jotain 1.099€/litra...
     
  10. Juci85

    Juci85 1st gear

    Samaa mieltä. ST1 mielummin kuin JET vaikka liekkö sielläkään kunnon tavaraa. Kyllä se tuntuu letukalle kelpaavan :p
     
  11. MustangSally

    MustangSally Gearhead

    vantaa st1 95E 1.049
     
  12. ChevyGirl

    ChevyGirl 1st gear

    Pitääki varmaan sitte ajella riksuun tankkaamaan.... :)
     
  13. outroadrebels

    outroadrebels Gearhead

    joensuu 1.09-1.14e/l (st1, neste)
     
  14. lake ender

    lake ender Gearhead

    Olis kiva kuulla millä perusteella eri asemien tavaraa taas haukutaan. Ainoa ketju jonka bensaa ei ole haukuttu on neste. Mistäköhän johtuis... :-?
    Itse en ole millään autolla huomannut mitään eroja eri bensan suhteen, jossei noita ryssien sotkuja lasketa.
     
  15. Harri

    Harri 1st gear

    Bensoista en niin tiedä, mulla ainakin Jeepissä palaa parhaiten toi Nestlen futura, mutta kun vanissa polttelin saman firman löpöä niin jotenkin tuntu omituiselta ja kun vaihdoin Teboilin löpöön niin on pelittänyt paremmin...
     
  16. Näytti olleen "öljymäellä" noin 42 senttiä/litra :rotfl: :rotfl:
    Eli kallistunut on tuolla (vallatussa)itäsuomessakin autolla ajelu!

    ps. ei toistaiseksi ole ollut ongelmia laadun suhteen vaikka 8vuotta on tullut toppahousujen aineilla ajeltua , tosin en ole käyttänyt ns. halpa-asemia , se säästö kostautuu aika äkkiä.....
     
  17. xtremer

    xtremer 1st gear

    Kuopion A24 asemilla 1.035 ja Plussa-kortilla 2 senttii pois eli 1.015
     
  18. ford scorpio

    ford scorpio 1st gear

    Duota eikös Neste tuossa alkukesästä ostanut Italiasta ylituotantoviinejä jotka vaan tislasivat ja toivat suomeen..
    Ja arvatkaas mitä ....sekoittivat vaan ja sitten olikin city vähäpäästöistä myynissä...
    Että oikeestaa samaa tavaraa joka asemalta,mutta pääasia että toimii kotterossa.
    Mulle on sama jos joku tahtoo vaikka alkosta ostaa rommia autonsa tankkiin se on hänen häpeä ei mun 8)
     
  19. bandit_1

    bandit_1 Gearhead

    1.01 jet kouvola. tohon hintaan pitäs kyllä saada gallona...

    no jaa, turhat päristelyt pois jos on rahat vähissä.

    nesteen kamasta ei kellään mitään sanomista, eli kukaan ei tankkaa nesteellä! olemme köyhiä!

    mun autossa palaa kaikki polttoaine, mikä vaan syttyy, ladaan aikoinaan laitoin vähän löpöäkin bensan joukkoon, ku oli jäänyt nurkkiin kuleksimaan, en huomannut mitään haittavaikutuksia 8)
    jä pääs ajamaan verottomalla!(hyst, tästä ei saa puhua)
     
  20. rusty rocket

    rusty rocket Gearhead

    tuolla tampereella, Hatanpään ST-1.llä ysivitonen maksoi tänään 1.039 :odroll:
     

Kerro tästä muillekin!