Mitäs ford- homot?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ford Freak Club of Finland ry', aloittaja pässi, 26.2.2007.

  1. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Taidat olla kaapissa, niin kuin minäkin. Toivottavasti olemme vain eri kaapissa !
     
  2. pässi

    pässi 3rd gear

    No jopas mää ihmettelinkin että mites tääll on niin ahdasta. Mutta se olitkin sinä. Moi! :eek:
     
  3. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    En se ole minä... sun kaapissa on joku muu :D
     
  4. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

    Kannattaa pässin toivoa että on perimmäisenä kaapissa selkä seinään päin :rotfl:
     
  5. Sikalintta

    Sikalintta 3rd gear

    tulkaa ny hyväihme kaapista ulos, FORDHOMOushan on iloinen asia josta isikin tykkää :poff: :argue: :poff: :rotfl: :rotfl:
     
  6. pässi

    pässi 3rd gear

    Joo on mulla männävuosina saatu fordhomo kangasmerkki tallessa, oon sitte kai kumminki puolhomo. :eek: Ja kukas helvetti se siellä mun kaapissa sitte on? :eek:
     
  7. HEAVYDUTY

    HEAVYDUTY 1st gear

    Mullakin on Foordson...


    Siis Major...


    Siis SUPER Major


    :oops:
     
  8. Sikalintta

    Sikalintta 3rd gear

    oisko siellä kaapissa se siu toine homopuolisko? :eek: :lol:
     
  9. pässi

    pässi 3rd gear

    Varsin järkeenkäypä selitys... :-? Ilmankos se koko ajan huutaa että taunus on hyvä auto. :eek: Ihme homo. :rotfl:
     
  10. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Jos sielä on joku UMPI homo, se olisi huono juttu.
     
  11. pässi

    pässi 3rd gear

    Jos sielä on joku UMPI homo, se olisi huono juttu.[/quote]

    Nii onkii, itse suosin avomallisia niin kaksi- kuin nelipyöräisissäkin. :eek: Avohomo? :eek:
     
  12. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Nii onkii, itse suosin avomallisia niin kaksi- kuin nelipyöräisissäkin. :eek: Avohomo? :eek:[/quote]

    Voiko kaappihomo olla avohomo koska kaappi on umpinainen paikka ?
     
  13. pässi

    pässi 3rd gear

    Eikun se umpihomo on siellä kaapissa ja minuu ei voi kaappiin laittaa koska mulla ei oo voorttia. :eek:
     
  14. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Mutta johan olit siellä kaapissa jonkun kanssa, kun luulit minuksi :D
    Piilohomo 8)
     
  15. pässi

    pässi 3rd gear

    Eipäs tartuta pikkuseikkoihin. :soosoo: Ihme homo. :eek:
     
  16. Kasi-Pasi

    Kasi-Pasi Gearhead

    Taitaa pässiä vähän kiinnostaa Voort-homoilu, kun täällä kuulumisia kyselee... :p Saankos mä olla vaan Ford-hetero, koska kuulun Friikkeihin, mut Olsmopiili on eri sukupuolta kuin Foordit...? :eek: Ainii mut onhan noita kaikenmaailman Riesoja ja Fiaskoja pyörinyt nurkissa, eli taitaa se kaapin ovi kuitenkin olla vähän raollaan...
    Eli ei mene kehuttavasti täälläkään! :rotfl:
     
  17. pässi

    pässi 3rd gear

    Ttu pitäis näköjää laittaa tänne oldshomojen oma palsta ku tääl on vaa fordhomoja. :eek: Ja suurin osa kaapis... :eek: Ihme homoi. :eek: Ja sitä paitti, voorthomoilu kiinostaa aina! :eek: TAUNUS ON HYVÄ "auto". :eek:
     
  18. Mil

    Mil Gearhead

    No vittu. Minkäs tää sitten minusta tekee :eek: Superhomon vai :eek:
    Pässihän on happotedi eikä mikään hetero :eek:
    Eivaan. Olihan se perseestä olla kaapissa monta vuotta, mutta hienoo tulla ulos...
     
  19. pässi

    pässi 3rd gear

    Väärin. Mää oon hevitedi. :eek: Ja oldshomon ja fordhomon sekotushan on nimenomaan SUPERhomo. :eek: Ehkä jopa ylihomo. :rotfl:
     
  20. Jukka

    Jukka 3rd gear

    Hetken kun on poissa niin johan täällä on ehditty homoileen oikein urakalla.

    Kaapista ulos tulemisesta...Eikös Sillanpään Jarskikin....???
     

Kerro tästä muillekin!