Mitäs ford- homot?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ford Freak Club of Finland ry', aloittaja pässi, 26.2.2007.

  1. pässi

    pässi 3rd gear

    Homostelu on miesten hommaa, joten jätetääs se sillanpää pois tästä. :poff:
     
  2. saappi homo

    mut jos on saabbi homo on parempi ku ei tuu ulos saabist.vaikka kyllä vanhemmissa on voortin V-kone
     
  3. pässi

    pässi 3rd gear

    Nähtävästi tämä homousaspekti kiinnostaa kovin monia. Olen kovin yllättynyt niin sanottujen heteroiden innostuksesta asiaa kohtaan. Ihmettelen myös itseäni. :eek: Mutta jos omistat fordin, kaikki on näköjään mahdollista. Onneksi en siihen ole langennut. Ainakaan tällä hetkellä. Mistäs sitä tietää mitä huomenna tapahtuu.
    Mistä muistuukin mieleeni, omistin ford sierran n. v. 95 jolloin sierain oli 6 vuotta vanha. Oli muuten ihan paska. Rikki koko ajan. Mut ei se mitään, täällon vissiin ameriikan voortin ystäviä. Niist ei oo paljo kokemuksia. Paitsi monesti laulukäytössä. Hyvii kännei!!! :D HOMOKÄNNEJÄ!!! :rotfl: :poff: :wc:
     
  4. Sikalintta

    Sikalintta 3rd gear

    Re: saappi homo

    mitä eroo on saabbihomoudella ja kaappi(ford)homoudella?

    saabista ei ilkee tulla julkisesti ulos :poff: :poff:
     
  5. MuscTor

    MuscTor Gearhead

    Hetken kun on ollut muualla (ts. tallilla ruuvaamassa Fordia) alkaa palstalla ihme vääntö :eek:

    Eipä siinä, jatkakaa vaan, jos aihe kiinnostaa ja sen omaksenne tunnette :rotfl: Pitääpä pistää nimimerkit mieleen, jos vaikka friikkisaunaan asianomaisten kanssa joutuu, tietääpä olla nostelematta pudonneita saippuoita lattialta yms...

    Asiaan liittyen: Mitäs muuten ainoalle oikealle nimimerkki Fordhomolle eli Masulle kuuluu ? Ei ole hetkeen palstalla näkynyt ?
     
  6. terence hill

    terence hill Gearhead

    Tää alkaa olla jo oudoin topicci jota seuraan! Taitaa tuo alkava kaapin oven aukasu lähestyy 8)
    Mikä homo sellane o ku o mercuryy JA foordia?
     
  7. pässi

    pässi 3rd gear

    Eiks se oo samaa homoilua molemmat... :eek:
     
  8. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Ihme homoilua tässä topicissa :poff:
     
  9. mercury

    nii i ny pistit pahan,oon ajatellu ku on noita euroopan ja usan foortei ja mercury et oon varmaan foortmetroseksuål globaal.
     
  10. pässi

    pässi 3rd gear

    Re: mercury


    Ei kyl se on ihan samaa homoilua toikin. :eek:
     
  11. EdselHomo

    EdselHomo Gearhead

    Edselhomo:
    - Fordhomojen alajaokseen kuuluva nyttemin jo melko harvinaiseksi käynyt homotyyppi
    - Tavataan harvoin tietyntyyppisissä tapahtumissa, esiintyy niissä todella harvoin selvinpäin. Tuppaa myös nukkumaan kyseissä kinkereissä usein.
    - Johtuen autojen keulan muotoilusta lajiin liitetään myös epämiellyttäviä heteropiirteitä, mutta sen kanssa voi elää... :eek:
     
  12. lucky13

    lucky13 1st gear

    CountryHomo:

    Myös Fordhomojen alajaos. Asuu keskellä ei mitään, omistaa suurperheen, josta syystä ajaa autolla joka on rekisteröity riittävälle määrälle henkilöitä (myös laulukäyttö huomioitava). Käyttää satunnaisesti oljesta punottua stetsonia & farkkuhaalareita. :eek: Tapahtumissa harvakseltaan (syy: suurperhe) joissa yleensä niin sanotusti perseet olalla.
     
  13. Jukka

    Jukka 3rd gear

    Kohtuullisen osuva kuvaus EdselHomosta ja CountryHomosta. :lol: :lol: :lol:
     
  14. Classic1964

    Classic1964 Double Gearhead

    Kyllä näin on, edelliset tapaukset tuntien. :wink:
     
  15. pässi

    pässi 3rd gear

    Tässä teille analyysi:
    Lähde: Kouvolan kirjasto, siinä 2 ja 3 hyllyjen välissä.

    Fordhomot:
    - kummallinen ja sadomasokismiin taipuvainen yhteiskuntaluokka
    - useita alajaoksia erilaisille suuntauksille
    - ovat usein humalassa
    - järjestävät kokoontumisia joissa voivat olla humalassa
    - huutavat usein ajoneuvoissaan humalassa
    - luulevat olevansa muita parempia tai huonompia, riippuen ajoneuvon kuntoisuusasteesta
    - keskimääräistä vapautuneempia. Humalassa.
    - usein kieltävät itseltään vapaan järjen käytön, varsinkin, jos asia liittyy ajoneuvoihin
    - joukossa myös korkeasti koulutettuja henkilöitä

    Todennäköisesti sulkeutunein homoyhteisö, koska joukkoon kuuluu myös heteroita. :eek: Rinnastaminen normaali homoyhteisöön mahdoton. Käyttäytyminen poikkeavaa. Kehoitetaan tarkkaavaisuuteen kohdattaessa. Ei yleensä vaarallinen. Käännytysyritys mahdollinen. :eek: :eek:
     
  16. Fordhomo

    Fordhomo Gearhead

    Kuulkaas, nyt... mikäs mä olen kun olen vanha tosi fordhomo ja happotedi sanan varsinaisessa merkityksessä (lead vcl)...

    Jat jotkut fordhomot ovat sitten näemmä niin syvällä kaapissa että perse on Narniassa asti... :rotfl:

    Ja MuscTor'ille vaan terveisiä... elossa ollaan ja BTW, viime syksyllä kävin kattomassa neljä sun serkkupojan keikkaa... Sulla on muuten varmaan Liedon upein pilottirotsi :wink:
     
  17. pässi

    pässi 3rd gear

    No mitäs, onks homoilu loppunu? :eek: Eiks kellään oo mitään "järkevää" sanottavaa? :eek: Ihme homoja... :rotfl:
     
  18. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Homoilu on niin hauskaa, kunnes siitä jää kiinni :D
     
  19. Ralliperuna

    Ralliperuna 1st gear

    Ei ny joua huuteleen, muuttoo pukkaa päälle. Kesällä pääsee pitään kaikille kaapista tulijoille avoimien ovien päivän...
     
  20. kt9001

    kt9001 Gearhead

    "Mua jotkut koittaa käännyttää
    mutta silti mulle jää nyt tää
    fordius
    joka määrää
    ehkä väärän määrän pään"

    :mad:
     

Kerro tästä muillekin!