mittareista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja juro the dog, 23.3.2009.

  1. juro the dog

    juro the dog 1st gear

    onko asia tosiaan niin, ettei klassisia kromikehäisiä 2" lisämittareita ole enää saatavilla, kuin ylihinnoiteltuina trendimerkkeinä? :eek:

    pakko siis tyytyä pilteeman muovirimpuloihin, kun ei noille tyyninki himmeleille oikein lämpiä...

    nimim.
    "1979 revisited" :D
     
  2. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Ei oo kromi nykyisin muodissa. Bensamittaria varsinkaan ei oo joka paikassa tyrkyllä. Yhdestä jenkkiosaputkasta kyselin, ja lupasivat selvittää saatavuuden. No ei sieltä mitään kuulunut, niin hain motonetistä halvat mittarit, ja tein niille rosterista yhtenäiset raamit. Surkee kuva. Mittarit on ikään kuin tuolla taulun takana, ja taulussa on mittarin lasin kokoinen reikä.
     
  3. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

  4. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Mitä mä taas tein väärin? :eek: Yritin vaihtaa sen huonon kuvan parempaan, mut mun linkissä näkyy ainakin mulle vaan se paskempi kuva jonka luulin hävittäneeni. :oops:
     
  5. kippis

    kippis Gearhead

    onhan niitä moottoripyörän mittareita joita voit soveltaa...
    esim. www.hotbike.fi tai vaikka tuolta:
    http://purolachoppers.shop.wosbee.com/P ... Groups=437
     
  6. kippis

    kippis Gearhead

  7. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Eikö AutoMeterin Traditional Chrome-sarja kelpaa?
    http://www.autometer.com/cat_gaugeop.aspx?sid=13
    Itse ainakin luotan enemmän AutoMeterin tuotteisiin kun noihin halpoihin kiinalaisiin AutoGaugeihin, hintaerokaan ei loppupeleissä ole mikään älytön...
     
  8. joekopo

    joekopo 3rd gear

    lainaan vähän tätä ja kysyn, että mistä ja minkälaisia digitaalisia nopeusmittareita ootte löytäny.
    etsin pyörään sopivaa, mutta dagota digital on aika suolanen. joten vastaavaa ja halvempaa tarjolla saapi olla käytettykin.
     
  9. arkunnaulat

    arkunnaulat 1st gear

  10. Tumi

    Tumi 3rd gear

    Koko mittaripaketti aika huokealla vaikka täältä ja muutaman euron Sigmallahan saat nopeus, matka ja trippitiedot.
     
  11. hara64

    hara64 1st gear

Kerro tästä muillekin!