Montako New Yorkkeria?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja Oldman, 20.9.2004.

  1. pekkaV

    pekkaV 1st gear

    Tänne J-kylään kotiutui juuri 1977 New Yorker Brougham 2D. Vielä rekisteröimättä, on tullut Lahden ja Tallinnan kautta, alunperin ensirekisteröity Utahissa.

    Kohtuullisen siisti yleisilme. Käytön jälkiä tietty maalipinnassa ja kaikki litkut ilmeisesti pitkään vaihtamatta, mutta tekniikka pelaa siististi ja hiljaisesti ja nahkasisustus tämän ikäiseksi todella hienossa kunnossa.
    [​IMG]

    Olisi vain kunnon talli, niin pääsisi kunnolla "tutustumaan". Keväällä kilpiin ja ensi kesänä koitetaan liikkua tapahtumissa.
     
  2. cuda69

    cuda69 Gearhead

    mulla jää ylim levyt ja satulat kunhan saan uudet paikolleen ja autohan on -70
     
  3. Kähmy 545

    Kähmy 545 Gearhead

    Onko täällä kellekkään tuttu NCH-11 jorkkeri, oli mulla -90.
    Siinä autossa hankittiin monta unohtumatonta muistoa :soosoo:
     
  4. cuda69

    cuda69 Gearhead

    tuo minun jorkkeri on ex NCH-11.millon möit sen ja kenelle?
     
  5. Kähmy 545

    Kähmy 545 Gearhead

    Myin sen -90 kesällä nokialle Heinosen Jyrkille ja vuonna 2000 muistaakseni se putkahti taas Ruovedelle yhelle Vellulle, joka myi sen sitten pohjiseen päin.
    Onko siellä vielä moparin siniset tulpan johdot? Jos
    on, niin ne on mun laittamat.
    Onko auto mimmosissa kuosissa nykyään?
     
  6. cuda69

    cuda69 Gearhead

    joo samat piuhat on vielä,kone oli sillon leikannu kiinni ja lahovikaa aika paljon.nyt sitte hakiessa levis laatikko ja jarrutehostin.taka-akselin kiinnitys oli häipynyt ym,ym,ym,mutta kyllä siitä auton saa.kunhan tehostaja tulee niin sitte yritetään kilpiin.
     
  7. Kähmy 545

    Kähmy 545 Gearhead

    Kuulosti ihan tutulta, laita jossain vaiheessa kuvia laitteesta.
    Nimim. Kaihoisasti muistellen. :oops:
     
  8. cuda69

    cuda69 Gearhead

    mulla on jokunen kuva koneella,paa sp osottees yv niin lähetän.
     
  9. Kähmy 545

    Kähmy 545 Gearhead

  10. Spiral

    Spiral Gearhead

    Täältä löytyy tällainen. Ollut minulla vuodesta -93. Wärtsilän edustusautona 1975-1991 ja itse siis auton kolmas omistaja.

    [​IMG]
     
  11. viridia

    viridia Gearhead

    Tännään sai täällä p-savossa 68 Yorkkeri 4d tolppa kilvet takas 12 vuoden tauon jäläkeen.. Alakuperänen rekkari oli BZ-408, joka on nykyään moottoripyörässä.. Vuonna -80 tunnus oli muuttunu NJ-294, joka tulloo nytki voimaan kuhan mustat kilivet tulloo konttorille. Vuonna -98 jääny seisommaan ulos jonnekki Lahen seutuville ja viimeset 2 vuotta sisällä Joutsenossa. Nyt vuan kovvaa ajjoo.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  12. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    Ja tämä tuli ponkattua juankoskella lauantai-iltana. kommee 8)
     
  13. met59

    met59 Gearhead

    Lisätään Yorkkerin hieman pituutta :eek: Mennään rapakon toiselle puolelle....
    ja tämähän on tietenkin myytävänä.

    [​IMG]
     
  14. Toke

    Toke Gearhead

    kattokorotus on ku 145 volvo expressistä
     
  15. Windsor

    Windsor Gearhead

    Viime viikolla haettiin velimiehelle 1965 New Yorker 2dht Harjavallasta. Valkoinen väriltään, punaisella nahkasisustuksella, erillis penkit + konsoli, erittäin siisti kuntoinen peli.

    Tuolla oli aiemmin mainittu että kuusvitosta New Yorkeria 2dht:na olis 3 kpl suomessa, mitenköhän lienee? Onkos täällä muilla moisia, ainakin nimimerkki janne88 tunnusti omistavansa tuollaisen.
     
  16. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Kuvasin aikoinaan FHRA Shown parkkiksella silloin juuri jenkeistä uitetun -65 Yorker 2d HT:n, oli vielä jenkkikilvillä ja maalipinta huono. Se ei kyllä ollut valkoinen vaan olisiko ollut jotenkin lohenvärinen? Ja sittenhän Pohjanmaalla oli ainakin ennen tummanvihreä samassa perheessä uudesta ollut 2d HT (vai mitenkä se nyt menikään), siitä oli kuvia kasin näyttelykuvissa. Sitä en kyllä ole ikinä nähnyt.
     
  17. Windsor

    Windsor Gearhead

    Katselin netistä noita kuusvitosia jorkkereita, niin yhdessäkään ei ollut erillis penkkejä ja keskikonsolia, kaikki oli sohvapenkillä ja rattikarahkalla. Ilmeisesti ollut valinnainen varuste, 300L:ssä tuo taitaa olla vakiona.
     
  18. pulliainen

    pulliainen 3rd gear

    tommonen rotisko täällä.
    [​IMG]
     
  19. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Härskin komia 69 fuselage! Tämä korimalli toimii melkeen minkä värisenä tahansa...
     
  20. leevipoika

    leevipoika 1st gear

    Montako yorkeria...

    Onko tästä ny mitään käsitystä montako yorkeria löytys. :odroll:.Alkuperäinen kysymys oli montako yorkeria.
     

Kerro tästä muillekin!