MOOTTORIN muutos katsastus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja monster, 9.8.2007.

  1. monster

    monster Gearhead

    elikkäs kakskymppiseen cevyn neliveto pick up (82) 6.2 pitäis saada leimattua 454 seksi ,mut leima ukko haluis jarruist ja tehoist paperit .mutta soitto hki metro autoon toi vastaukseksi onhan niitä 454 tehty mutta ei ole kuulemma muita tietoi enää .. siis olikos puhelimessa väärä äijä vai onkos asia näin ja mistähän ihmeestä mie kaivan ne tiedot kun noi kirjat mitä minä oon pläränny ei oikeen erottele nuita koneita ja jarruja jos jollain ois jonkun näköstä vinkkii.
     
  2. JanneB

    JanneB Gearhead

    K20 ei ole ikinä muuten saanutkaan isolohkolla. Takavetoisissa malleissa on saanut 454:sella mutta 4x4 isolohkolla ei saanut ilman Dana60 etuakselia joka oli ainoastaan K30 malleissa. Ja sitä vastaavissa Army-malleissa.
     
  3. monster

    monster Gearhead

    jaaha oiskohan tota tehty sitte ees 400 sel
     
  4. JanneB

    JanneB Gearhead

    Joo 400 pikkulohkoahan sai vuosina 75-80 jopa Blazeriin.
     
  5. monster

    monster Gearhead

    mitkähän jarrut tossa oli kun riittäs mulle toi 400satkun tiedot ja mistäs sellaset paprut että kelpaa konttuuril.jooja olen joskus leimannu ton blatzerin 454 selle silloin paprut sai metrost vaan ei enään.
     
  6. monster

    monster Gearhead

    tästä taitaa tulla yks niistä opettavist tarinoista (ois varmaan kannattannu hankkii paprut ens) :D
     
  7. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Mulla riitti varaosakirjan todiste siitä että vm-76 4WD(isolohko) pikkarissa on samat jarrut ja jouset kuin -82 6.2 latserissa!!
     
  8. Vemppu

    Vemppu 1st gear

    Sama homma; varaosaluettelo ja sen numerot riittivät todistamaan että kasari-farkkua on saanut x-kokoisella koneella varustettuna y-jarruilla, rungolla jne jne, jonka seurauksena swapille tuli ns. vihreää valoa ja leima paperiin...
     
  9. monster

    monster Gearhead

    mikä kirja onko papruja tallel apu alkaa olla rahan arvosta. 8)
     
  10. Vemppu

    Vemppu 1st gear

    Sanoisin jos muistaisin mutta kun en muista (joitakin vuosia aikaa tuosta eikä ollut edes oma kirja).

    Netistä ainakin tulostelin varaosalistoja yms rojua. Eihän sillä välttämättä hirveää uskottavuutta ole jollain netistä tulostetulla ole mutta toisaalta kun alkaa olla enemmän samansisältöistä materiaalia läjässä niin ei tuosta haittaakaan liene ollut. Lisäksi meilläpäin ilmeisesti noita amerikkalaisvalmisteisten (muutos)katsastuksia tekevät jonkun verran koska konttoriltakin löytyi kirjanen/pari joka kertoi samat asiat kuin viemäni paperit ja varaosakirjanen.
     
  11. monster

    monster Gearhead

    vehjes muutos katastettu tänään ,kiitokset avuist 8)
     

Kerro tästä muillekin!