Moottorin vaihto plymouth valiant

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja TeacDance, 18.5.2007.

  1. tovesala

    tovesala Gearhead

    Lokarin laatta purettuna auki...
    Mopar Fender Tag Decoder

    Moottorin kylki...
    http://www.mymopar.com/enginecastnumb.htm

    Kojelaudasta...Ei näytä kaikkee tunnistavan tämä decoderi mut tosta Fender tagista neki näkyy...
    Mopar VIN Decoder
     
  2. Käkö

    Käkö Gearhead

    VH 41C5F152412

    V = Valiant
    H = price class = high = Suomessa joko Custom tahi Brougham malli
    41= 4-door sedan = neliovinen
    C= engine = moottori 225 cid
    5= Year= 1975
    F= assembly plant: Newark, Detroit
    152412= serial number= valmistenumero
     
  3. kinde

    kinde Gearhead

    Tulevaisuuden mobilisti ja Suomi historiaa , onko sekin pakko raiskata???? :eek:
     
  4. Stance

    Stance Gearhead

    Ja ostat multa tilalle alkuperäisen V8 Valtterin, vm. '74! Polttelis isompi mopari pahasti... :wink:
     
  5. Käkö

    Käkö Gearhead

    Oho, meinaakko oikeesti luopua?
    Mulla olis sulle isompi MoPari työntää vaihdossa :rotfl:
    Kuus ovee ja kaikkee, ikkunoitakin riittää ja maali ei pysy pellissä... :rotfl:
     
  6. Stance

    Stance Gearhead

    Älä perkule työnnä tänne..!! Tullut kuolattua noita fullsize moppeja isolohkolla liikaa...Eiköhän tässä Vallun kanssa jatketa vielä pitkään, on sitä tullut laiteltua sen verran että hölmö olisi luopua.

    PS: Tämän jälkeen seuraava viesti on muuten sitten itte perkeleeltä: 666. Se en ole minä vaan sarvipää puhuu mun kautta :eek:

    :rotfl:
     
  7. TeacDance

    TeacDance 1st gear


    Todella paljon näyttää kertovan nuot luvut autosta..
     
  8. TeacDance

    TeacDance 1st gear

    Niinkai se on tehtävä :pinup:
     
  9. TeacDance

    TeacDance 1st gear

    Paljonko olisi hintaa ?
     
  10. Stance

    Stance Gearhead

  11. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Valtteri

    Mulla oli aikanaan VH41C5R162653, 1976 vuoden Plymouth Valiant 4D Custom, näin rekisteriotteessa. :poff: Jep -75:hän tuo VIN perusteella on.
    Auto tuli purettua ja myytyä osina pois... :oops: Sitä se lama teetti, ei mennyt kaupaksi 273-kasilla ja 4-lovisellakaan vuonna 1993. Kyllä jälkikäteen on harmittanut.

    Luulin että kaikki Customit olisi rakennettu Kanadassa, niinkuin tuo mun autokin( R = Windsor, Kanada ), mutta ilmeisesti niitä on sitten tehty jenkeissäkin?
    Omalla pelillä oli 13. rekisteriote menossa ja kone joskus peruskorjattu.
    Löysin kojetaulun välistä kolmannen (nais)omistajan rekisteriotteen, jolta tiedustelin auton historiaa.
    Oli ollut silloin(-82) täysin loppuunajettu( arvio oli 300-400tkm..) koneeltaan, peruskorjattu ja keräsi kovaa tahtia kilometrejä hevosvaunun veturina... Olikin jo toinen tumma perhe auton omistajissa... :D

    Auto osoittautui tutuksi kaikille ravimiehille ja naisille, kun eksyin sillä kerran Jyväskylässä ravien aikaan Killerille :argue: :argue:
    Kaikki ei tuntuneet pitävän... Piti sitten maalata se :rotfl: Upea Alfa Lavalin sininen täydellisenä ylimaalauksena. Olisi käynyt vaikka lypsykonemainokseen :D
     
  12. TeacDance

    TeacDance 1st gear

    Näh taidan laitattaa vaan omalle vallulle suuremmat silikonit :)


    otappa pellin alta paljon asennus kuvia ja laita johonkin jakoon niin saa pällistellä miltä se 8 siellä näyttää. ota myös kuvia moottori kiinnikkeistä ja pakoputkistosta.
     

Kerro tästä muillekin!