Moottoripornoa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja GRA-55, 8.10.2014.

  1. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Detroit Dieselit vaikuttavat olevan äkkipikaista sorttia sille päälle sattuessaan. Tässäkin pätkässä nuorempi kaveri säntäsi jo alushousujen vaihtoon, mutta onneksi vanhalla ruuvaajalla näytti vielä maltti pysyvän :D

    https://www.youtube.com/watch?v=8M1o2rpO_JY
     
  2. max

    max Double Gearhead

    Kuka vielä väittää että nuoriso on velttoa,eikä niitä saa millään liikkeelle.Tämä nuori "gangsta" liikkuu todella sähäkästi;joo,kyllä tais gangstalla mennä basat haalareihin.

    Mulla on kanssa halki sahattu DC-3 mäntä tuhkakuppina.sbm396,tollasen "pienen" männän ympärille rakennettu pieni 3,2 L olis kyllä perverssi motti.Oliskohan vaikeaa toteuttaa?
     
  3. palontie

    palontie Double Gearhead

    Melko porno tyhjäkäyntiääni dc3:ssa
     
  4. sbm396

    sbm396 Gearhead

    No mitä oon sitä järkeilly ja suunnitellu niin eipä siinä mitää vaikeutta pitäis olla ihan teräslevystä hitsais lohkon jossa yksi sivu olis pulteilla kii ja tietysti tarvittavat koneistukset lohkoon siinä mitää painevoitelua tarvis tuskin olla. Hemi palotila tietenki kun mäntäkin on sellaiseksi muotoiltu ja pyörivät massat olis luokkaa 100 kiloa
     
  5. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead


    Siihen toinen mokoma vauhtipyöräksi niin ei mahtais tahti hidastuakkaan jos pilkekoneen tekisi johon rankaan giljotiiniin syöttäisi :D



    Itte katellu hieman himoiten vesijohto putken pätkää, et jostain löytäis hajallisia aluvanteita tai sais lahjoituksena mäntiä, niin vois kokeilla valaa männän
    Lohkon meinasin ihan avomalliseksi eli pukit kampuran päihin joihin öljykipot sit kampuraan öljykanavan poraus niin, et keskipakois voima imee öljyä männän tapille
    Jäähdytys varmaan kiehutus periaatteella, eli sylinterin ympärille riittävän suuri vesi säiliö ja kun alkaa kiehua niin vettä lisää

    Sit jostain kuorma-auton jarrurumpu vauhti pyöräksi

    Mut koskaan ei tahdo aikaa riittää :cry:
     
  6. sbm396

    sbm396 Gearhead

    siinähän se onkin kun on niin paljo kaikkea mitä tekis mieli tehdä mutta kun ei aika riitä ku muutamaan rojektiin kerrallaan. Yli 5 vuotta sitten piirsin 2 pyttysen nelitahtisen rivikoneen 2*11cm2 ajattelin etten saa sitä koskaan tehtyä sitte vaan päätin alottaa tein 2 kuukaudes siihen pisteeseen että puuttuu männänrenkaat ja syttylaitteet samas vaihees ollu nyt yli 4 vuotta
     
  7. hantta

    hantta Gearhead

    Aikoinaan tein duunipaikalle tuhkakupin ryssän tekeleen männästä, halkaisija luokkaa tuo 15 cm, palotila laessa, joten ihan valmis tuhkis. Kiillotin sen ihan peiliksi, ja siinä vaiheessa huomasin, että valutyö on ihan eri luokkaa, kuin jossain Ladassa. Noin hienoa mäntää en ole koskaan nähnyt ennen enkä jälkeen.

    Hantta
     
  8. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead


    Jossain oli juttua, et ruskien tankit on kovimmat mailmassa, mut montako ww2 aikuista eurooppalaista panssari vaunua voi nähdä nykyrähinöissä?

    Taitaa T-34;sia olla vielä jossain käytössä, ja ainakin niitä on työkoneeksi muutettuna


    Sit tohon teon laatuun se vituttaa kun kone pettää afgaaneja karkuun kirmatessa :poff:
     
  9. blacklabel

    blacklabel 2nd gear

    Toi neukkumotin peruskonstruktio oli sama t34:n motista aina armataa edeltävään t90 vaunuun, eli kai se ihan toimivaksi oli todettu.
     
  10. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Näkyy sellanen V12 kestävän isompiakin tehoja ainakin hetken aikaa, parilla turbolla ja parilla ruiskutuspumpullakin ruokittuna pullinkihommissa :rotfl:



    [​IMG]




    On se vaan kaunis toi pumppujen ulkoinen muotoilu!
     
  11. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Kyllä! Kunhan myös kuulee kun se lähtee käyntiin pytty kerrallaan vähän alapytyt savuttaen ensin.
     
  12. blacklabel

    blacklabel 2nd gear

    Varmaan aika retee savu leijailee vedon jälkeen...
     
  13. hantta

    hantta Gearhead

  14. jrasi

    jrasi Gearhead

    Jaa että pakosarja koneen päällä, no mites Buick Nailhead reverse flow?
    [​IMG]


    Sitten tämmönen tuli intternetissä vastaan. Olis komea ajaa jonnekin pikahuoltoon "Viittikkö kattoo nuo kaasarit, mää käväsen kahvilla"
    [​IMG]
     
  15. dallas

    dallas Gearhead

    aika jännästi nuo venttiilikopat on tuollei vaakasuorassa
     
  16. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Buickin Naulapää missä myös imusarja vaakatasossa.
     
    MadMike tykkää tästä.
  17. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Muistanko väärin, et naulapääs meni tönärit ja keinuvivutkin jotenki erikoisesti? Hidas puhelin, en viiti kooklaa..
     
  18. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Joo tönärit tulee vähän niin kuin eri puolelta.
     
  19. jrasi

    jrasi Gearhead

    Ja ahtaiden kanavien takia noita reverse flow koneita tehtiin, toimi ahdettuna paremmin, kun imu ja pako vaihto paikkaa.
     
  20. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    onkohan niitä suamessa ollu ikinä? Ei kai se ennenvanhaaka kovin yleistä ollu, tai paha sanoo kun ei ollu paikanpäällä. Yhden kuvan oon tältäpäivältä nähny reverse flow sbc:n, ja sekin oli jossai rumassa rottarodissa...
     

Kerro tästä muillekin!