Mopar 11" eturummut

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Rahikainen, 2.5.2005.

  1. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    Tuommoset pitäis saada irti. Keltanokalla ei homma onnistu, on hakattu ja kiskottu, mutta ei lähde rumpu irti.
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    napoineen
     
  3. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    Eli miten käytännössä?
     
  4. timppa

    timppa Gearhead

    rasvakuppi pois, sokka pois ja laakerin kiristysmutteri auki.
     
  5. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    kiitostos. irti on.
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ja jos vielä haluat rummun irti navasta, on kuulemma pyöränpulttien booreissa kiinni, eli pultit pois ja rumpu irtoo.
     
  7. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    No niin tilasin tuossa alkuvuodesta uudet jarrusylinterit. Laskussa lukee, että ne on 10" rumpuihin tarkoitetut. Pitää käydä vielä tallilla vertailemassa, mutta mahtaako käydä?
     
  8. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    Ulkomitat ainakin vastaa. Kaitpa ne voipi siihen laittaa.
     

Kerro tästä muillekin!