Ei tosta 391 heppasesta mun mielestä tullut ollenkaan ränttätänttä, toimii piru hyvin niin kaupungissa kuin myös kaasutellessa
Tuossa taisikin tulla vastaus kysymykseen mitä ei kysytty. Eli pakoseetin karkaisu ei ylety isommalle venttiilille? Helpottaisi kyllä jos ei tarvisi lotrata lisäaineiden kanssa.
Se on tämä ajo- ja rakentelukauden välinen rapakeli. Masentelua ja juopottelua mutta kyllä se siitä helpottaa.
Osaako joku sanoa miten paljon 62cc palotilalla olevaa closed chamber kantta pitää laskea että siitä lähtisi 2-3cc pois? Tai toisaalta, saavuttaako tuolla mitään, ruttu nousisi 9.8-->10 edit: Kannet ovat uudet rautakannet joten höyläys ei ole mikään välttämättömyys, on vaan jäänyt päähänpinttymä +10 puristuksesta eikä sitä näillä osilla saavuteta näköjään.
Jos haluaa hyötyä tosta closed champerista niin kattoo ennemmin kuinka kaukana mäntä on kannesta kun vaikka kannesta höylää sentin niin mäntä on edelleen yhtä "kaukana" .
Minkä verran tämmösellä kokoonpanolla pitäisi irrota löylyä: 5.2 magnum 0.030 ylikoossa, 10:1 puristukset, Engine Quest kannet, Hughes 222/226 @0.50, TTI sarjat ja Edelbrockin pro flo ruisku. Penkissä konetehoa reilut 300hv, mutta tällä hetkellä maksimi ennakko on 30.25, koska jostain syystä sitä lisäämällä tulee viiden tonnin kohdalla stoppi. Nyt vetää hienosti 6000rpm ja toimii muutenkin tosi hyvin, mutta voisihan ne kaikki hevoset ottaa käyttöön, jos niitä jossain piilossa on. Täältä ja ameriikan foorumeilta on saanut sellaisen käsityksen, että paras teho on saatu ~34-35 ennakolla, mutta kun juttelin tänään yhden dynoukon kanssa, niin meinasi että nykyinenkin kuulostaa jo paljolta. Tietysti tähän vaikuttaa moni asia, mutta voiko puristukset olla liian kovat varsinkin rautakansilla? Käsittääkseni ongelma ei kuitenkaan ole ollut nakutus, vaan se että kipinä ei jostain syystä riitä. Ajatuksena on ollut kokeilla olisiko erillisestä cdi boksista apua. Simeoni korjailee, jos haluaa/jaksaa, jos joku meni kertomuksessa pahasti pieleen.
Puola tais olla MSD 8202, tulpat NGK R BCPR6ES, kärkiväli n. 0.6mm. Jakajana se mikä pro flo:n mukana tulee. Ei tietoa onko kokeiltu muuttaa kärkiväliä. "Ongelma" on siis todettu aiemmin, enkä itse ole käyttänyt autoa vielä penkissä.