Mopar 318 piristäminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja RKo, 16.10.2015.

  1. dart -66 tykkää tästä.
  2. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    ^Joo, kuvista selviää kuinka ahtaaseen koloseen täytyy pakosarjan mahtua.
    Valmistajan ratkaisuhan on tälläinen:

    [​IMG]
     
    dart -66 tykkää tästä.
  3. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Tuosa Migueloksen linkkaamassa tapauksessahan lisämausteen tuo se, että moottori sijoittui väärin paikoilleen. Alkujaan 6-auto ja miten on moottoriswappi toteutettu... Ahdasta siellä on silti.
     
  4. Muistin, että olen linkannut tämmöisen jutun toiseen ketjuun joskus. Kovasti näyttää, että on menty valusarjoilla:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  5. Mites tämmöiset? Summitin mukaan pitäisi sopia:

    Hedman Tight Tubes Street Rod Headers 78500

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  6. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Tiukkaa tehnee noillakin, ainakin moottorin tulee olla jetsulleen oikeassa paikassa. Halvathan eivät nuokaan ole...
     
  7. Pietsi

    Pietsi Gearhead

Kerro tästä muillekin!