mopar 318 truck temppuilee

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja steelofamerica, 14.4.2011.

  1. steelofamerica

    steelofamerica Gearhead

    osaisko joku kertoa mistä vois alkaa ettiin vikaa, uutta on virranjakajankansi, pyörijä,tulpat, johdot ja jakopää, tää kone on ollu ennen ruisku, ja laitettiin koneeseen kaasari mallin imusarja, se on sen jälkeen ollu aina ihmeellisen tehoton, no nyt mulla oli se imusarja auki, ja vaihdoin sinne tiivisteet, niin nyt se tekee ajossa sitä, että se yrittää käydä välillä kunnolla mutta ei vaan käy, ja tehot on hukassa, mutta on vähä parempi kun vanhoilla tiivisteillä, voisko olla niin että se imusarja vuataa niimpaljo vaan viäläki, et vetää siältä ilmaa, niin kaasari on kakskurkkunen holley, valurauta imarin päällä. tietoa ei ole onko koneesta joskus kansia laskettu tai, imarista höylätty vai voisko olla suutin vika, nyt alkaa oleen konstit vähissä, jos kuulostaa tutulta niin saa avautua, :pinup:
     
  2. Cocco Bill

    Cocco Bill Gearhead

    Jaa-a,voipi hyvinkin olla että vuotaa vielä imusarjasta tai yhtähyvin kaasuttimen ja imusarjan välistäkin.Ootko tarkistanut että kaikki "ylimääräiset" reiät on tulpattu kunnolla imusarjasta.Niitähän yleensä on enempi kuin mitä välttämättä tarviit.Imusarjan/kaasarin pultit kunnolla kiinni sekä jälkikiristys alusarjoille ja mitta tietty sopiva ettei pohjaa,SB moparissa normaaleilla pulteilla tahtoo ne taaimmaiset olla hankalia kiristää(huomasit),eli niihinkin kantavaihtoehtoja löytyy ja helpottuu kummasti äherrys.Kaasuttimen letkut(ei murtumia/vuotoja) ja onko oikeissa paikoissa?.Kannattaa ruiskaista saumakohtiin,niin imusarjaan kuin kaasarinkin,vaikka käynnistys-sumutetta(startti pilottia Suomeksi),vuodon ilmaisin sprayta tms ja kierrosten nousuhan kertoo sitten vuodosta,jos sikseen.Eli lyhyesti:pultit(mitta ok,kiristys ok),tiivisteet ok(voi laittaa paksummat ja löytyy joka lähtöön peltisistä silikonitiivistettyihin pahvisiin ja mikäpä estää laittaa sopivaa tiivisteliimaakin lisäksi peltisiin perusmalleihin),letkut ehjiä ja oikeissa kohdin,ylimääräiset imusarjan reiät tulpattava kunnolla,Kaasarin ja imusarjan välinen tiiviste kunnollinen ja spacer auttaa lämpöongelmiin.Toivottavasti jotain apua näistä=)
     

Kerro tästä muillekin!