mopar 318

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja oskari01, 12.4.2012.

  1. oskari01

    oskari01 Gearhead

    ois suunnitelmissa pikkuviritys saasteajan 318 koneeseen. kannet portattu ja milli otettu pois.vakio venttiileillä,edelbrock perfomer imusarja ja kaasuttimeksi 600 edelbrock.nokka-akseli m select 278/288 .420/.443. millaisiinhan teholukemiin noilla suunnilleen pääsee?
     
  2. Le Mans

    Le Mans 1st gear

    Millin pudotuksella ei mitään hyötyä. Aihioksi 273 closed chamber kannet ja sitten commando tyyliset pattipäämännät ainoa oikea tapa saada ruttua. Itse laskin myös lohkoa. Kaasari ok katso että ulosvirtaus OK, jos pikkukoppa niin optimointiin fenderwellit. Oma veikkaus kun kaikki kohdillaan 1hv/cid.
     
  3. F-body

    F-body Gearhead

    Nokassa on nostoa todella vähän asteisiin nähden. Compin xe268h toimis varmaan huomattavasti paremmin. Lataa Compin sivuilta camquest ohjelma niin pääset leikkimään eri vaihtoehdoilla. Puristussuhde selviää vain mittaamalla ja laskemalla. 9,5 olis tuolle nokalle varmaan passeli. Korkeammalla runtulla tulee helposti nakutusongelmia. Mitä kevyempi auto on niin sitä enemmän kestää nokalta asteita ilman suurempia ongelmia.
     

Kerro tästä muillekin!