Mopar 360 kiertokangen laakereita.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Jm-vallin, 24.2.2020.

  1. Jm-vallin

    Jm-vallin 1st gear

    Tuli tänään alakerran laakereita ja tiivisteitä 360:seen. Vanhat ja uudet on clevite merkkiset. Mut vanhoissa on sellaset puolipyöreet leikkaukset laakerin sauma kohdissa mut uusissa ei ole. Onko ne nyt väärät laakerit ja voiko noihin uusiin esim. Viilata sen kolon?
     
  2. 69

    69 Gearhead

    Onko sulla kiertokangissa öljyura myös? Näiden tarkoitus vissiin ruikkia öljyä sylinterin seiniin sieltä. Näin muistelisin, kun asiaa joskus täältä kysäsin. Joskus oon tehnyt urat. Omassa tämän hetken koneessa ei oo.
     
    Jm-vallin tykkää tästä.
  3. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Ei niit vissiin tarvita, missään aftermarket kiertokangissa ei uria ole.
     
    Jm-vallin tykkää tästä.
  4. Jm-vallin

    Jm-vallin 1st gear

    Juu kangissa on juu öljyura. Millä niihin laakereihin sais tehtyy sen kolon siten ettei mikään kärsis. Mut sit ilmeisesti ei tarvi?
     

Kerro tästä muillekin!