Mopar 383->496 täysremppa/viritys.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja marko84, 28.8.2017.

  1. Kerpo

    Kerpo 3rd gear

    Joo toi on se uudempi välitetty startti. Vanha on tollanen iso möykky.
    [​IMG]
     
  2. marko84

    marko84 2nd gear

    [​IMG]
    Varmaa parempi ostaa uus...
     
  3. marko84

    marko84 2nd gear

    Eikö tuolla TTI:n sivuilla oikeasti ole minkäänlaista sähköpostiosoitetta?http://www.ttiexhaust.com/MoparClassics-Headers/383440-Cbody/C6573-383178.htm
    Mitään postikorttia en sinne viitti alkaa lähettämään enkä puhelimessa sönköttämään, faxiakaan ei satu olemaan...
    Suomalaiselta: http://www.tuumacid.fi/pakosarjat-ja-putkistot-vaihtoon/
    Sivulta kysyin hintaa toimitettuna, mut mielellään kysyis suoraan TTI:n hintaa myös.
    Vai onko jollaintietoa mitä tuollainen 733$ paketti mahtaisi olla kotiin tuotuna?
     
    Muokattu: 19.11.2017
  4. palotila

    palotila Gearhead

    Siellä on listattuna authorized dealers, lähin ruåtsissa Helsans service Gävlen lähellä. Nettisivu helsans.se tai sitten tuumacid.
     
  5. TimoN

    TimoN 3rd gear

    Mun mielestä kyllä Skinnars Verkstad Vaasassa tarjosi mulle pari vuotta sitten TTI pakosarjoja yhdeksi vaihtoehdoksi, mutta ei ole mitään muistikuvaa hinnasta sen tarkemmin. Tai en oikein muista, oliko hinnasta edes muuta puhetta kuin että on selvästi kalliimpi kuin Hooker, mutta toisaalta jos ostaa TTI:n, niin ei tarvitse miettiä, että sopiiko se ja viekö se maavaraa.

    Ihan vaan siis sillä, että Ruotsia lähempääkin niitä näyttäisi saavan, jos tykkää kysellä kilpailevia hintoja.

    Mutta on niillä TTI:llä kyllä meiliosoitekin. Katso tuosta, siinä neuvotaan ottamaan meilillä yhteyttä, jos haluaa tietää toimituskustannuksista USA:n ulkopuolelle:
    http://www.ttiexhaust.com/Shipping-Ordering/ShippingRates.htm
     
  6. marko84

    marko84 2nd gear

    Joo'o...
    TTI sarja tuumacidillä 1200e + rahti heiltä poriin+ kollektorilähdöt 50e.
    1300e on pakosarjoista sen verran et pitää hiuka pureskella ja muitakin vaihtoehtoja miettiä.
    Itsellä kuitenkin mig pysyy kädessä niin pienet muokkaukset ei ongelma.
    Mikäs olis seuraavaksi paras vaihtoehto tti:n jälkeen C-bodyyn? Mieluusti omia kokemuksia.
     
  7. Herje

    Herje Double Gearhead

    artsiracing tykkää tästä.
  8. marko84

    marko84 2nd gear

  9. sbm396

    sbm396 Gearhead

    Tilaat sarjat jonkun tuontifirman kontituspaikalle niin tämänpäivän kurssilla loppuhinta tulee 1000euron kieppeille
     
  10. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Eiköhän noi käy, kun ovat C-bodyyn tarkoitettu. EB-bodyjen ei käy, kun mistä sarjat menee alas ja on kollektori, niin c-bodyissä on juuri sopivasti vääntösauvat niillä kohti :/
     
  11. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Noi hookerit käy kyllä, todennäköisesti rattikepuan kans vaatii siihen linkkitankoon muutoksia mut siihen varmana löytyy ohjeet ohjeista. Mut ne on ihan normisarjat, kaikkine vaikeuksineen. Siin mielessä toi TTI hiukka kuulostais paremmalta vaihtoehdolta. Pinnoittamattomina vajaa pari satkuu enempi, menee ohjauksen yläpuolelta eli maavara on hyvä, putki
    vähän paksumpiseinämäistä ja ennenkaikkea tukevat laipat, ettei tarvi joka viikko vaihtdella tiivareita.
     
  12. marko84

    marko84 2nd gear

    Plug & Play...
    [​IMG]
     
  13. Kerpo

    Kerpo 3rd gear

    Korjatkoon joku jos muistan väärin, mutta muistaakseni valukampiakselin dampperissa on symmetrinen jako ja vanhemmissa epäsymmetrinen. Uudessa tarvikehihnapyörässä oli sen takia yks reikä valmiiks soikean mallinen. Viilalla homma jokatapauksessa korjaantuu.
     
  14. marko84

    marko84 2nd gear

    [​IMG]
    Tässä mennään nyt ja moottorin osalta jatkuu kun kannet saapuu joskus ja jouluna.
     
    J.J. ja Herje tykkäävät tästä.
  15. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    Kiinteä 7-lapainen flekti? No ei pitäisi ainakaan lämpö ongelmia olla.
     
  16. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Siitä kunnon tietopläjäys. http://www.440source.com/dampers.htm
    Olikos Markolla 22" vai 26" jäähdytin tuossa?
    7 lapanen ilman viskoa... sehän lähtee lentoon :D
     
  17. marko84

    marko84 2nd gear

    53x48x6cm (kennokoko) alumiini syyläri on ja lisäksi vielä sähköflekti ja termostaattikin puuttuio_O jollakin varmasti olut lämpöongelmia joskus:D
    Ja kyllä kaupungissa kesäkeleillä lämmöt nousee mateluvauhdissa.
    Tuo termostaatin poisto ei ole kyllä kun pahentanut lämpeemistä...
     
  18. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Ei toi syylari maailman suurin ole, mut pitäis kyllä riittää. Ja visko olis kova sana, sekä äänen että tehon kannalta.
     
  19. Fuselage

    Fuselage Gearhead

  20. marko84

    marko84 2nd gear

    TTI vastasi sähköpostikyseöyyn hinnasta:
    [​IMG]
    Eli n.1000e ja onko nyt niin et tuohon lisätään vielä verot päälle?
     

Kerro tästä muillekin!