Mopar 383->496 täysremppa/viritys.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja marko84, 28.8.2017.

  1. sbm396

    sbm396 Gearhead

    Tuo muutettuna euroiksi siihen sitte alv+ tulli 2.7%
     
  2. marko84

    marko84 2nd gear

    Juu eli samassa 1300e ollaan.
     
  3. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    Laitat nää Herjen linkkaamat sarjat niin säästät tonnin verrattuna noihin titityy sarjoihin, ja lisäksi säästyt monelta muultakin ongelmalta pitkiin sarjoihin verrattuna.

    Halpissarjojen tiivisteongelmatkin loppuu siinä vaiheessa kun lopettaa niiden tiivisteiden käytön.
    Varsinkin uudet sarjat, joita ei ole vielä kiristetty mutkalle, tiivistyvät parhaiten kuumakestosilikonilla eikä tarvi kiristellä moneen kertaan.
     
    xarper tykkää tästä.
  4. Kerpo

    Kerpo 3rd gear

    Ääni täältäkin suunnalta noille Hedmaneille. Mulla on ollut sellaiset 7 vuotta kesäkäytössä ja on edelleen ehjät ja tiiviit, vaikka on irroitettu muutaman kerran. Ne ainakin sopii suoraan paikalleen.Sijoittamalla pakosarjoihin 1000€ lisää voit ehkä 20 hepoa ylärekisteriin saada, jos sitäkään.
     
  5. marko84

    marko84 2nd gear

    Hinta/laatusuhde näissä shortyissä varmastikin paras
    Ja ilmeisesti sopii heittämällä noihin tuleviin e-street kansiin?
     
  6. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    E-streeteihin käy samalla tavalla kuin vakiokansiinkin.
     
  7. Kerpo

    Kerpo 3rd gear

    Edelbrockin kannet taitaa olla vinotulppaiset, joka voi ehkä aiheuttaa ongelmia?
     
  8. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    No niinhän ne onkin, mutta joissain tapauksissa tilanne vaan paranee vinotulppasilla.

    Tarvittaessa lyhytmalliset tulpat ja lämpösuojat tulpanhattuihin.
     
  9. marko84

    marko84 2nd gear

    Laitoin vanhat osat myyntiin ja hiukan vaikea hahmottaa hintaa osille niin täällä varmaan tietoutta siihenkin.
    Eli :Magnum pakosarjat,
    Tako kampiakseli, korkeapuristeiset männät 0.60 ylikoko veiveineen.
    Crane nokka 272.
    4-reikänen imusarja.
    Rauta kannet joihin muutama vena pitää uusia.
    En mitään ryöstöhintaa yritä mut olis se hyvä jos sais hiukan kuluja pois uudesta koneesta...
     
  10. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Mitens tämä projekti etenee?
     
  11. marko84

    marko84 2nd gear

    Odotellaan osia. Partsilta piti tulla joulukuun alussa mut jotain ihme säätöä siellä on, joulukun ekan viikon perjantaina kun soittelin niin osien piti olla tullut ja luvattiin soitella alkuviikosta.
    Mitään ei kuulunut ja souttelin sinne itse niin tuleekin kuulemma vasta ensivuoden puolella....
    Ohjausvaihteen korjaussarja tuli onneksi rockautosta nopeesti niin sai sen näprätä paikalleen.
    [​IMG]
     
  12. vekku

    vekku 2nd gear

    Omaan projektiin tuli tänään TTI 3" X-putkisto moparshop.de tilasin kotiovelle 1080e. Ei sielläkään ollu hyllytavarana, 13.11 tilasin.
     
  13. marko84

    marko84 2nd gear

    Mikäs tuon x-putkiston lähtöhinta oli? Kiinnostaisi nuo rahti ym lisäkulut tuolta tilatessa.
     
  14. vekku

    vekku 2nd gear

    1006e eli rahti n.74e, paketin paino n.32kg ja saman verran meni rahtia kun tilasin XHD jousipakat joilla painoa n.40kg
     
  15. marko84

    marko84 2nd gear

  16. Herje

    Herje Double Gearhead

  17. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Tulee pultit, tiivarit ja jatkolaipat mukaan. Heittämällä ja heittämällä; ahdasta nois usein on mut ehkä vaihtelut sarjasta toiseen on pienemmät, ja tietty vaatii et motori on oikealla paikallaan.
     
  18. marko84

    marko84 2nd gear

    On tää kyl v.... vaikea päättää.
    Moparshopissa ja summitilla ostoskorissa jo sarjat ja vuorotellen arvon kummat ottaa. Shortyjen halpuus houkuttaa, niitä kun saisi kolmet samalla hinnalla kuin TTI yhden ja jäisi vielä reilu 100e pakoputkitarvikkeisiin.
    TTI taas houkuttaa mahdolliset lisähevoset ja pienenä painona vaakakupissa helpomoi putkiston rakennus.
    Haukkukaa nyt vähän lisää noita tti sarjoja niin saan shortyt tilattua:odwink:
     
  19. xarper

    xarper Gearhead

    Teen päinvastoin ja sanon ettei ne shortytkään autuaaks tee aina :rotfl:
    Vasta joku aika sit pieksettiin shortyjä 66 impalan konehuoneessa minne pitkät sarjat kävi suoraan :poff:
    Vaihettiin 305 tilalle kutiteltu 350 ni sehän menee heittämällää sinne eiks niin? Ei!
    Venakopat otti tehostimeen kiinni ja shortyt otti simpukkaan tjsp kiinni. 305 oli just pitkät sarjat eikä mitään ongelmia ja normaalit venakopat.

    Mutta itsehän ostasin ne shortyt silti, miksi maksaa turhasta? Sijottaa ne extra eurot johonkin muuhin mistä oikeesti on hyötyä enemmän?
     
    Muokattu: 30.12.2017
  20. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Toisaalta, nyt on jo upotettu tonneja stroker yms osiin, niin miksi ahdistaa konetta sit halpis peltisarjoilla.
     

Kerro tästä muillekin!