Mopar 383->496 täysremppa/viritys.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja marko84, 28.8.2017.

  1. Satellite70

    Satellite70 1st gear


    kyllä se sulle selviää miksei ne oo jo tehtaalta lähtien menny akselin alta.
    viimeistään silloin kun ajat kovasti hidastetöyssyyn.
     
    xarper tykkää tästä.
  2. marko84

    marko84 2nd gear

    Ei selvinnyt ainakaan viimekesänä...
     
    Rotten tykkää tästä.
  3. xarper

    xarper Gearhead

    Pitää auton siellä tallissa ja roudaa trailerilla johonki jos tarvii ni ei ongelmia :rotfl:
     
    Satellite70 tykkää tästä.
  4. marko84

    marko84 2nd gear

    Täällä varmastikin kokemuksua vansautosta tilaamisesta.
    Tilailin sieltä 6.3 tankin imuputki hässäkän.
    6.3 tuli viesti et thank you your order,
    7.3 tuli et your order is complete.
    Sen jälkeen ei mitään oo kuulunut...
    Rahat lähteny tililtä kyllä mut yleensä tulee joku seuranta koodi tms...
     
  5. xarper

    xarper Gearhead

    Varmaan kannattais sieltä kysyä suoraan eikä täältä?
     
  6. Lowry

    Lowry 2nd gear

    Muistelisin, että Ebayn kautta on tullut tuoltakin ostettua jotain. Ei oo ollut mitään ongelmia, mutta jos tavarat tulee ihan postilla, niin ei siinä sillon oo mitään seurantakoodeja saanut ja tunnetusti joskus voi viimestään Suomessa vähän kestää.
     
  7. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Mull just tuli pari osaa mitkä tilattu lokakuussa. Posti seuranta katos siin vaihees kun lähti flygarila lätäkön yli eikä mitään selvyyttä mis luuraa. Tuli sit uudet roiskeet. JA viime perjantaina et ois postitullattavaa..., no nyt olis ylimääränen setti magnum high rpm hydyrullanostajia ja B/E- koppasen AR Engineeringin motti etulevy.
     
  8. marko84

    marko84 2nd gear

    Kysyin kokemuksia, jos osaat lukea.
    Tänään tuli postilta tullin saapumusilmoitus.
     
  9. marko84

    marko84 2nd gear

    Nyt saa kone ulkoilmaa;)
    [​IMG]
     
  10. 66monaco

    66monaco Gearhead

    asiaa! nyt sisimmät umpiot vielä pois ja noiten päät niiden tilalle ;)
    demon/hellcat tyyliin :)
    [​IMG]
     
  11. marko84

    marko84 2nd gear

    Jarrut ilmailtu tänään ja keula kasattu yms muuta pientä.
    Pari vesiletkua menee uusiksi ja tulpanjohtoja pitää uusia, nyt osa kiinni peltisarjassa. Tarvii partsilta kysellä saako lyhyempia tulppia.
    Mitenhän nämä toimisi tässä kokoonpanossa, näyttäis ainakin lyhyemmiltä kun normit:
    https://www.uspartsperformance.fi/accel-0437s-sytytystulppa
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Muokattu: 26.3.2018
    valtsu67 tykkää tästä.
  12. sangi74

    sangi74 Gearhead

    Lyhyitä tulppia saa kyllä mut tuo mikä tos linkis oli taitaa olla vääränlainen mun mielestä alsa kanteen tuli pitemmällä kierteellä niin ja pienemmällä kannalla
     
  13. vot

    vot 2nd gear

  14. marko84

    marko84 2nd gear

  15. marko84

    marko84 2nd gear

    Nyt näyttää siltä et pääsiäisenä pääsee ehkä kääntämään avaimesta;)
    [​IMG]
     
    Herje tykkää tästä.
  16. TimoN

    TimoN 3rd gear

    Sellanen käytännön vinkki ton tankin kanssa, että kannattaa tarkasti varmistaa anturin tiivisteen paikalleen istuminen ja kiristyminen. Ihan vaan alle vuoden vanha kokemus B-koppaisesta on itsellä siitä, kuinka tiiviste ei osu kunnolla oikeaan kohtaan, jos sitä ei siihen ihan erikseen aseta ja tiiviste ei kiristy kunnolla, kun lukitusrengas on tehty vähän sinnepäin ja imuputki on sen muotoinen, että se ottaa kiinni tankin pohjaan ja kampeaa rakoa laipan yläreunaan. Ja kaikki uusia osia. Lopputulos oli tietysti se, että kun tankin laittoi täyteen, niin bensaa valui pihalle vauhdikkaasti.

    Kirjoitin vian etsimisestä ja korjaamisesta silloin juttuakin: https://www.overdrive.fi/forum/threads/1968-coronet-440-2d-ht-laittelua.290805/page-7#post-3111079
     
  17. marko84

    marko84 2nd gear

    Hyvä huomio tässävaiheessa;)

    Tankin mukana tuli oma tiivisterengas ja kiristin, nyt imuputkihässäkän mukanakin tuli samat niin pitää kattoa onko eroja/kumpi parempi
     
  18. 66monaco

    66monaco Gearhead

    noista rööreistä vielä, tossa omat räpellykset motonetin pätkistä ja marteliuksen taittamista putkenpäistä, mitkä tuli ite kiillotettua. tarviskohan joku noita motonetputkesta tekemiäni 2.5"putken päitä ? vaikka 30e, liikaa?
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    duel, marko84, xarper ja 1 muu tykkäävät tästä.
  19. marko84

    marko84 2nd gear

    Tälläisiä avaamattomia 20l pönttöjä löytyis tallista 2kpl.
    Varmaan ihan hyvää öljyä laatikkoon dextron2 ?
    Parasta ennen mennyt kyl jo 09 mut tuskinpa toi miksikään menee.
    [​IMG]
     
  20. Hai

    Hai Double Gearhead

    Eihän tuossa mitään parasta ennen päivää ole. Pakkauksen täyttöpäivä vain.
    Sisään vaan!
     

Kerro tästä muillekin!