Mopar 400 cid veivin laakerien ero uudet ja vanhat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja C '70, 14.2.2013.

  1. C '70

    C '70 3rd gear

    Tämmönen kysymys.Iteellä vuoden 77 Mopen 400 motti rakenteilla ja ostin uudet hilut koneeseen.Kaikki muut oli saman laisia osia paitsi veivien laakerien ero rupes mietityttämään? Vanhojen laakerien toiselle puolelle jää pieni reikä pultin kohdalle jossa laakerit yhdistyy keskenään ja uusissa laakereissa tätä reikää ei ole ollenkaan.Onko tuolla hommalla merkitystä vai pitäskö noita uusia laakereita sorvata sen verran että on identtiset näköset vanhojen lakrujen kanssa.Kiitos etukäteen vastauksista
     
  2. 69

    69 Gearhead

    Öljyura, onko veiveissä urat?
     
  3. C '70

    C '70 3rd gear

    Veivissä on ura siinä pultin kohdalla.
     
  4. 69

    69 Gearhead

  5. C '70

    C '70 3rd gear

    Kiitos tästä näin ajattelinkin mutta parempi varmistaa ennen kun hölmöilee.Taidan antaa olla ilman viilauksia eipähän ainakaan pilaa uusia laakereita,kuuluisat viimeset sanat.Vielä mä vähän jyrsin tätä koloa lisää ja voi perkele meni liikaa.
     
  6. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Eipä sitä oikein vituiksi voi saada, se kohta laakerista ei joudu juurikaan rasitukselle.
    Millisellä laikalla teet pienen viillon, viilaat kulmat pyöreiksi ja paikalleen.
     

Kerro tästä muillekin!