Mopar -66 töötti ja reagointi ratissa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Yogi, 1.7.2008.

  1. Yogi

    Yogi Gearhead

    Kyseessä on 60-lukuinen Mopsi, Coronet tarkemmin. Pähkäilin toimimatonta tyyttiä, kunnes huomasin, että johdon joku ed.omistaja oli kytkenyt pois. Nyt mietin, jotta missä se on mahtanut olla alunperin, koska ei tuosta hajotuskuvasta oikein löydä vastapaikkaa. Vai puuttuuko tuosta välistä jotain?

    Mielestäni jos sen nyt esim.tinaisi kuunni tuohon keskiosan peltilevyyn, silloinhan se ottaa kokoajan kiinni rattiputken vastakappaleisiin ja tyytti soisi taukoamatta. Saako joku valaistua asiaa?

    [​IMG]
     
  2. kasipallo

    kasipallo Gearhead

    joo siinä on semmonen pakeliitti eristys ja jouset pitää ne osat erillään.ja kun kehältä painaa niin se maadottaa ton johdon jollekkin puolen,siis sama mistä kulmalta painaa.ja se tosiaan soi kokoajan jos ei sitä eristystä ole
     
  3. kasipallo

    kasipallo Gearhead

    nii ja mulla on sama vika omassa coronetissa ja on muutes saman ikänenki.mulla on toi keskiöosa varmaan jostain valsusta tai dartista on ainaski saman näkönen ja ei sit osu toi tööttikehä puolien kohalle.mut sulla näyttäs olevan se keskiö erinnäkönen kun mulla eli siis jopa oikeen lainen mut se eristys vaan puuttuu.ja näkyy toi tööttikehän peltitähti olevan niiteillä kii kun mulla se taas on pulteilla
     
  4. Yogi

    Yogi Gearhead

    Kiitokset vastauksista. Jotain tosiaan tuntui puuttuvan siitä välistä. Nyt vain hakuseen sellainen jostain. Koitan pitää orkkistyytin, ettei tule mitään ylimääräisiä johtoja ja nappeja enempää ohjaamoon pilaamaan tunnelmaa.
     

Kerro tästä muillekin!